حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۷ پرو 5G با کایرین ۹۸۵ در کنار دوربین پریسکوپی و نمایشگر دولبه خمیده OLED به قیمت ۵۲۲ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 23 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

پس از مدت‌ها شایعه بالاخره خانواده هواوی Nova 7 رسما معرفی شدند. این خانواده در سه عضو نوا ۷ پرو، نوا ۷ و نوا 7 SE ارایه خواهند شد. ما در این مطلب به حرفه‌ای‌ترین عضو این خانواده خواهیم پرداخت. هواوی نوا ۷ پرو 5G با کایرین ۹۸۵ در کنار دوربین پریسکوپی و نمایشگر دولبه خمیده OLED به قیمت ۵۲۲ دلار رسما معرفی شده که می تواند یک میان رده لوکس خیلی دوست داشتنی باشد.

هواوی نوا ۷ پرو 5G

هواوی Nova 7 Pro 5G با صفحه نمایش دولبه خمیده 6.57 اینچی با پنل OLED و وضوح FHD + ارایه می شود. این نمایشگر نسبت تصویر 19.5:9 دارد. نوا ۷ پرو اولین میان رده هواوی با نمایشگر دولبه خمیده OLED است که قابل توجه به نظر می رسد. در سوراخ نمایشگر بیضوی آن دوربین سلفی دوگانه ۸ +۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد که دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض است و برای سلفی می تواند خیلی مفید باشد. هواوی با یک اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر اینجا کار را تمام می کند.

 

هواوی نوا ۷ پرو 5G

هواوی نوا ۷ پرو 5G

علاوه برنمایشگر بسیار خوب که البته متاسفانه ۶۰ هرتز است (کاش دولبه خمیده نبود و ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز بود، نه؟) اینجا یک دوربین جذاب هم حضور دارد، یک دوربین چهارگانه که دوربین پریسکوپی هم در بین آن ها هست.

برای دوربین اصلی ابتدا باید بگوییم که حسگر تصویر دوربین اصلی 1/1.7 اینچی بوده و رزلوشن ۶۴ مگاپیکسلی دارد. در کنار آن یک دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی و یک ماژول پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با OIS و قادر به بزرگنمایی 5X اپتیکال و تا 50 برابر بزرگنمایی دیجیتال حضور دارند. ماژول چهارم دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است.

دوربین هواوی نوا ۷ پرو 5G

دوربین هواوی نوا ۷ پرو 5G

چیپست هواوی Kirin 985 در قلب آن جای دارد و به همراه رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 یا 256 گیگابایتی عرضه می شود. همچنین یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز وجود دارد که از شارژر ۴۰ واتی پشتیبانی می کند. در بخش نرم افزار بر اساس اندروید ۱۰ و همراه با EMUI 10.1 ارایه می شود. متاسفانه خبری از خدمات گوگل اینجا نیست.

هواوی nova 7 Pro با رنگ های مشکی، بنفش، سبز، قرمز و نقره ای عرضه می شود و در حال حاضر برای پیش سفارش در چین موجود است. نسخه پایه 8/128 گیگابایتی 522 دلار خواهد بود، در حالی که نسخه 8/256 گیگابایتی 580 دلار است. فروش رسمی از ۵ روز دیگر یعنی ۹ اردیبهشت آغاز می شود.

نظر شما درباره هواوی نوا ۷ پرو 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

در کل گوشی خوبیه… اما جای دوربین سلفیش رو مخه یه ذره

Farcry

هوآوی توی این مدت واقعا گوشی هیا خوب و مقرون به صرفه ای تولید کرده.فقط حیف که از سرویس های گوگل پشتیبانی نمیکنه.

Mahdi

دوربین خوب ، ظاهر عالی ولی پردازنده واسه همچین قیمتی ، لامصب کایرین ۹۹۰ میزاشتی واسه مدل پرو و من به نمایشگرش ایراد نمیگیرم و نبود سرويس های گوگل یه مشکله

Mahdi

نقره ایش عالیه

عبدالباسط

نبود خدمات گوگل چه مشکلی در گوشی بوجود میاره؟

ali

هیچی . یکی هم نیاز داشته باشه می تونه در یک دقیقه خودش نصب کنه تمام نرم افزارهای گوگل رو

V800B

چقد نازه رنگ نقره ایش😍
سنسورش احتمالا از سامسونگ باشه
و جالبع ببینم چیکار میکنه
قیمتش هم خبه
حیف دلار حیف خدمات گوگل

Mahdi

نه هواوی تاحالا ندیدم سنسور سام استفاده کنه

EIA

هواوی خیلی داره خوب کار میکنه فقط نمیدونم درسته یا غلط که یک دید منفی پیدا کردم نسبت به کاربردی بودن گوشی‌هاش بعد از تحریم گوگل
الا واقعا نمیدونم یعنی نرم افزارهای گوگل مپ و ویز و کلا این gpsها روش کار نمیکنه؟؟! و فقط باید احتمالا یک نسخه ناقص چینی خود هواوی به جای آنها استفاده کرد که عملا در خارج از چین بدون کاربرد باشه ؟
یا اینکه نرم‌افزارهای مهم روزمره مثل واتساپ و یوتیوب و اینستا و فیسبوک و و و ….. اینها هیچکدوم روی گوشی ها کار نمیکنه و مثلا باید فلان نرم افزار دنگ دینگ دونگ چینی رو بجاشون استفاده کرد که عملا بجز چینی ها هیچ کس دیگه ای در آن حساب ندارند؟
یا اینکه کلا هر برنامه‌ی اندرویدی که یکهو دلت میخواد نصب کنی، نتونی نصب کنی

یا اینکه مثلا گوشی نو خریدی بری توی این وبلاگها هزاران خط پیام و راه غیر مطمئن برای دور زدن نصب برنامه ها بگردی یا گوشی رو مثلا هک کنی و …. ولی مثلا روی بقیه برندها راحت میزنی install و بعد open! نه فکرت ناراحته که الان اتفاق بدی برای گوشیت میوفته یا گوشیتو هک کردی یا فردا ممکنه نرم‌افزارت از کار بیوفته !

خلاصه نمیدونم چطوری بگم شخصا یک جور ترسی پیدا کردم که اصلا و ابدا اگر هم بخواهم نمیتونم برم سمت گوشی های هوواوی هرچند بهترین دوربین و قیمت و نوآوری رو داشته باشند و صد افسوس باعث شده که حتی روی خیلی از عنوان خبرهای هواوی هم نزنم که حتی بخوام وقت بگذارم چون ممکنه علاقمند بشم و باز چون هوواوی توی ذهنم تبدیل شده به یک تابو بخاطر تحریمهاش، بیشتر حرص بخورم در حالی که واقعا هواوی داره خوب کار میکنه و خیلی ناراحتم که این حس رو بهش پیدا کردم.

البته نمیدانم این موارد تحریم نرم‌افزاری که بالا گفتم تا چه حدش درست هست و آیا در کاربرد روزمره تا این حد جدی هست یا نه ؟ شاید من زیادی بزرگش کردم و اینطوری هم نیست که اینقدر فاز منفی داشته باشه!

ramin123

عملا گوشی های نوا رقیب سری Honor 30 هستن
Nova 7 se vs Honor 30s
Nova 7 vs Honor 30
Nova 7 Pro vs Honor 30 pro
من سری آنر رو بیشتر می پسندم

از این لحاظ که کل فروش برا هواویه و فرقی به حالش نداره، آره درسته ولی اگه به هر کدوم از گوشی ها جدا جدا نگاه کنی، رقیب هم دیگه میشن
این حالت فقط به درد بازار ایران میخوره که قیمت جفت گوشی ها زود به تعادل می رسن

ramin123

خوبه که هواوی با سری نوا و آنر به سراغ نمایشگر OLED رفته

afsoon

قیمت ها وحشتناک شدن .انر۸ سی گرفتم واسه یکی دوستام چند ساعت پیش ۳۲۰۰ .رو هوایییم کلا .واردات بسته شده و دلال ها قیمت تعیین میکنند انگاری هیشکی هم واسش مهم نیست

pooria

خب تو چرا redmi note 8 براش نگرفتی

afsoon

نوت۸ هم می‌گفت ۳۵۰۰ نسخه۶۴ گیگ رو من که گفتم نوت۸ بردار قبول نکردو هواوی میخاست منم که مشخصات رو زدم گوگل دیدم پایین رده حساب میشه و همه چیزش داغون . اما وقتی باهاش کار کردم نظرم عوض شد انر۸ سی گوشی خعلی خوبیه .باورم نمیشد با نمایشگر اچ دی نمایشگرش بهتر از نوت۷ من با نمایشگر فول اچ دی باشه .دوربینش هم یکم ضعیف تر از نوت۷ هست .باطریش هم عالی عالی عالی .تنها ضعف واقعی اش اسپیکر هست که صدای تیز داره خعلی تیز و بی کیفیت .قیمت ها وحشتناک .ای ۱۰ اس می‌گفت سه ملیون .وای ۵ ۲۰۱۹ می‌گفت ۲۶۰۰ .می ۹ تی می‌گفت ۵۵۰۰ .ای ۵۰ می‌گفت ۴۹۰۰.ای۵۱ می‌گفت ۵۵۰۰ .امیدوارم شرایط عوض بشه خعلی افتضاح بود بازار

smartiz

افسون نوت 7 کی میخوای عوض کنی یکم قدیمی شده، البته الان که قیمتها خیلی بالا رفته ولی بنظرم بعداً نوت 9 اس بگیر

afsoon

میخاستم عوض کنم قیمت ها دیدم پشیمان شدم .دو ماه دیگه مهاجرت میکنم همونجا میخرم دیگه .واقعا نوت۷ رو خعلی نگه داشتم نزدیک هشت نه ماهه 🤣

Ali.v

A20s میگرفتی از انر ۸c بهتر بود از هر بابت

Milad7

بیخیال این حفره ی زشت بشید 😐 اه

mpsn1366

گوشی خوبیه ولی 580 دلار با احتساب ضرایب دلالی تو ایران میشه 12 میلیون،
یادش بخیر ما غرفه تره بار خریدیم 10 میلیون
انصافا برای قیمت گوشی ها باید یه فکر اساسی بشه

Ali.v

بله و در این لحظه با یه نگاه به پشت گوشی ،طراحی ( سامسونگ طور ) هوآوی رو میبینیم 🤣🤣🤣
میفهمید که چی میگم🤣

online_wireless

گوشی خوبیه ولی کاشکی از پردازنده ۹۹۰ استفاده میکرد همه چی اوکی جز همین مورد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)