حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل مه گرفتگی دوربین گلکسی نوت ۲۰ گزارش شده است

نوشته

3 سال قبل | 24 دیدگاه | سامسونگ، مشکلات

گلکسی نوت ۲۰ به تازگی معرفی و در کره جنوبی عرضه شده است ، با کمال تعجب پس از انتشار محبوبیت زیادی پیدا کرد. با این حال ، ظاهرا برخی از کاربران دستگاه از دستگاه ناراضی هستند که ممکن است نقص جدی در سیستم دوربین داشته باشد. به گزارش برخی کاربران، شاهد مشکل مه گرفتگی دوربین گلکسی نوت ۲۰ هستند.

مشکل مه گرفتگی دوربین گلکسی نوت ۲۰

یکی از این کاربران، که از نام کاربری “Stinger1” استفاده می کند، برای انتشار عکس از این دستگاه به انجمن کاربران کره ای سامسونگ رفت، که نشان می دهد هر یک از سه لنز پشتی نوت 20 کاملاً تحت پوشش آنچه که مه به نظر می رسد، است. در این پست توضیح داده شده است که این پدیده هنگامی رخ می دهد که تلفن تغییرات دما را تجربه می کند، مانند خارج کردن آن از بیرون از ساختمان با تهویه مطبوع به یک روز گرم تابستان و تعدادی از کاربران با تجربگی مشابه این تجربه را اظهار کرده اند.

اینجا من شایسته می دانم که نظر و تجربه شخصی خودم را به عنوان سینا عطایی، وارد کنم. تجربه من می گوید که بدون شک این دستگاه آب خورده است. وقتی به تغییرات دمایی اشاره می شود، در صورت داغ شدن دستگاه، آب موجود بخار شده و این اتفاق رخ می دهد. اگر نقد و بررسی هواوی پی ۴۰ پرو را به یاد داشته باشید، برای شما نوشتم که به دلیل نمونه پیش تولید بودن، در تست ضد آب بودن دستگاه توسط ترنجی، آب به دستگاه نفوذ کرد. آنجا دقیقا پس از محو شدن حالتی که در تصویر بالا برای لنزهای گلکسی نوت ۲۰ اولترا می بینید، وقتی دستگاه به شارژ زده شده و دستگاه داغ میشد، دوباره لنز اصطلاحا شبنم می زد یا به قول این کاربر کره ای، مه گرفتگی ایجاد میشد. پس بر این اساس و به نظر من، دستگاه باید آب خورده باشد. به هر صورت، ادامه مطلب را ادامه دهیم.

حتی تعجب آورتر اینکه ، کاربر بیشتر تجربه خود را در پست وبلاگ در سایت پورتال کره ای Naver توضیح داد و توضیح داد که آنها این وسیله را به یک مرکز خدمات سامسونگ منتقل کرده اند تا بررسی شود. دستگاه بسیار معمولی ارزیابی می شد و ظاهرا کاربر یک پیام رسمی از سامسونگ در رابطه با این موضوع دریافت می کرد.

با توجه به پیام ، این مسئله ممکن است هنگامی رخ دهد که رطوبت محیط از طریق دریچه های هوا تنظیم کننده فشار وارد دستگاه شود و در هنگام قرار گرفتن در معرض “تغییرات شدید دما” وارد مه شود. به طور تکان دهنده، در این پیام همچنین آمده است که سامسونگ به دلیل طبیعی بودن این پدیده ، مسئولیت تعمیرات یا تعویض ها را ندارد. گفته می شود به کاربران هشدار داده شده است که هنگام استفاده از دستگاه ، به سادگی از تضاد دما جلوگیری کنند.

به نظر می رسد، این مسئله به طور مستقیم عملکرد دوربین را مختل نمی کند، اما همچنان هر عکسی که واقعاً غیرقابل است را نشان می دهد، همانطور که در نمونه زیر مشاهده می شود.

این مشکل اگر گسترده باشد و چند مورد محدود نباشد، با توجه به این که همه لنزهای گوشی را تحت تأثیر قرار می دهد، جدی تر است و با به روزرسانی های نرم افزار قابل حل نیست.

نکته قابل توجه این است که این گزارش ها هنوز به طور رسمی اثبات نشده اند. سامسونگ این مسئله را در هیچ یک از پلتفرم های رسمی خود تصدیق نکرده است.

در نهایت و دوباره به نظر شخصی من، این دستگاه آب خورده است ولی اظهار نظر نماینده سامسونگ عجیب به نظر می رسد. البته همانطور که گفتیم است اطلاعات هنوز رسما تایید نشده است. نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

احتمالا تو بحث اون ضد اب بودن ضعیف کار کردن و قسمت دوربین درز های داره
البته لازمه کمی صبر کرد

Auroro

میخواست کهکشانی باشه ولی متاسفانه آتش فشانی شد

The MTest MT

دوستان مرجع موبایل چه غوغاییه😂😂ترولهای هواوی و شیائومی پریدن به همو….باقی در پست nova 5t

TheFreeCritic

وقتی حقیقت رو میگی و از یک گوشی که خودت داری انتقاد میکنی بت حمله میکنن همینه😂
بیشتر کاربران موبایل دات ای ار هم عقده ای هستن

Amir.H

والا ما ندیدیم اون مشکلاتی رو که شما گفتین تو نوا5 تی باشه داداش اونی که تو میگی فریم داره از رو 60 میاد رو20 و 30 و یهو میره بالا یه مشکل جدیه میگی داغ میکنه جدیتره میگی دوربینش بی‌کیفیت هست بازم بد تر شد دوست عزیز گوشی رو انداختن بهت داری تخریب میکنی شما همونی که داری میگی هواوی جاسوسی میکنه بعد میگی چون شیاومی وابسته به چین کمونیسم نیست جاسوسی نمیکنه خودش چندین بار متهم شده که از اطلاعات کاربرا جاسوسی میکنه ولی خوب بعد که ما گفتیم به ما چه مربوط میشه به شیا فنا تا اینکه شما اومدی این وسط!

TheFreeCritic

کلی کامنت نوشتم تو mobile.ir امیدوارم تایید بشه تا فردا

persepolis

من دیروز رفتم همین سایته از بس گفتی رفتم😀 بعد چند سال اکم را یه رفرچ کردم…
خب اونجا جوش چطوری شده یه چند سالیه نظر ندادم و شاید بیست تا نداده باشم
قبلا راحت سوال میکردی جواب و بخصوص راهنمایی میکردن.
سایته را قبلا برای مقایسه و… میرفتم و این اواخر خیلی کم…
خب بفرما…

Amir.H

جناب اگه حرفاتون راسن یود جواب کامنت من رو میدادی که گفته بودم گوشی رو کی و از کجا و چه شرایطی خریده بودی فیک این نوا5 تی تو بازار پره مخصوصا تقلبیش!

Amir.H

جناب اگه حرفاتون راسن یود جواب کامنت من رو میدادی که گفته بودم گوشی رو کی و از کجا و چه شرایطی خریده بودی فیک این نوا5 تی تو بازار پره مخصوصا تقلبیش! پس باید بدونی داری ایراد المی میگری

Finch

خب اینم نهایت نهایت نهایت مثل نوت۷ از کاربران پس میگیره میگه منتظر اس۲۱ باشید
نهایت

mehrdad_ma

این مشکل طبیعیه بخاطر سرد و گرم شدنه
تو محصولات سونی دیدم
تو ایفون ها دیدم
همیشه کمی رطوبت هست شیشه دوربین چون سردترین بخش گوشی هست بخار اونجا جمع میشه

AŁɪ

این کاربر کره ای فکر کنم شامپو شبنم زیاد استفاده می‌کنه 🙁😅

persepolis

طبیعیه!؟
با این قیمت
پس لب دریا نرید با این گوشی
شما را فعلا کنسل
مناطق جنوبی مثله خوزستان که اصلا
خب تو جیب چی:
اونم اصلا
یه فن همراش داشته باشید

persepolis

شما=شمال

TheFreeCritic

این فک ممیکنم همونه که از s20 ultruش عکس گرفته بود و میگفت دوربینش خود به خود شکسته😂
قشنگ معلومه گوشی اب خورده

baran

اما همچنان هر عکسی که واقعاً غیرقابل است را نشان می دهد

انگار بعد از غیرقابل یک کلمه جا افتاده😅

ARMTIN

این که Note 20 ultra هست نه نسخه معمولی ❗❗
.
.
.
این گوشی مشخص به هر دلیلی رطوبت بهش رسیده و از اونجایی که این گوشی
IP 68 داره ، همین کاربر هم فکر کرده ام گوشی کاملا ضد آب هست 😐

Mahdi

اینا واسه همه برندا پیش میاد

Mahdi

شاید شایعه دشمنان باشه🙂

Finch

این ربطی به ضد آب بودنش نداره
مشکل از لوله ها بخار مسی سیستم خنک کنندش هست

online_wireless

اگه اين شمكل همه گير باشه نميشه با إپديت حل كرد و ممكنه تبديل به يه فاجعه بشه

online_wireless

مشكل

Milad7

باز شروع شد…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)