حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ادغام گوگل Duo در Google Meet به زودی

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | پیام رسان، گوگل

قبرستان پروژه های مرده یا ادغام شده گوگل به زودی می تواند لاشه دیگری برای دفن شدن داشته باشد و آن Google Duo است. این بار اما این یک مورد بسیار موفق است که در حال حاضر میلیون ها کاربر دارد. طبق گزارشی از 9to5Google، این غول جستجو در نظر دارد ادغام گوگل Duo در Google Meet را به زودی انجام دهد.

ادغام گوگل Duo در Google Meet به زودی

آقای Javier Soltero معاون بخش G Suite که سرپرستی Google Duo و Messages را به وی تحویل داده بود، طبق گفته های خود به کارمندان گفته بود که داشتن دو برنامه ویدیویی منطقی نیست و در عوض تمرکز انرژی بر روی صرفه تر خواهد بود. یکی این پروژه با نام داخلی Duet ساخته شده است – ساخته شده از “Du” از Duo و “et” از Meet است.

گوگل Duo

گوگل Duo

قبل از اینکه گوگل پلاگین های Duo را حذف کند، برنامه این است که ویژگی های اصلی Duo را مانند رمزنگاری End-to-End، امکان برقراری تماس ویدیویی از طریق لیست تماس با شماره تلفن ها و حتی جلوه های سه بعدی را منتقل کنند. با این حال، ادغام این دو برنامه ویدیویی یعنی (Duo و Meet) فقط به تنهایی ممکن است دو سال طول بکشد، بنابراین می توانید هم اکنون راحت باشید.

بیانیه گوگ در این زمینه را می توانید بخوانید:

“ما کاملاً در Duo سرمایه گذاری کرده ایم و در طول همه گیری شاهد رشد حیرت انگیز بوده است. مردم در سراسر جهان بیش از هر زمان دیگری به تماس ویدیویی متکی هستند و ما هیچ برنامه ای برای قطع آن نداریم. ما همچنان در ساختن ویژگی های جدید Duo و ارائه تجربه ای لذت بخش برای کاربران، مشتریان و شرکای خود سرمایه گذاری خواهیم کرد. ما در ماه مه سازمان Duo را به رهبری خاویر سولترو آوردیم، و این نتیجه می دهد كه ما به دنبال راه هایی هستیم كه محصولات تماس ویدیویی ما بتوانند در كنار یكدیگر بهبود یابند. “

شما از سرویس تماس تصویری گوگل استفاده می کنید؟ نظر شما درباره این تغییر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

این دوتا تو ایران فک کنم بعد از گوگل موزیک پلیر بی استفاده ترین باشن

Mohammadr

حالا گوگل پلی موزیک رو من گاهی استفاده میکنم، چون وقتی به گوگل اسیستنت دستور میدی که آهنگ پخش کنه(اسم خواننده رو هم میتونی بگی) فقط از گوگل پلی موزیک اینکارو میکنه…
ولی دوتای دیگه من ندیدم کسی استفاده کنه😐

Mahdi

و سالنامه 😂

baran

من از Duo استفاده میکنم
کیفیت تصویرش خیییلی خوبه
با اختلاف از واتس اپ بهتره ، تلگرام رو هنوز امتحان نکردم

Mohammad38

Google Duo عالیه واقعا. من که تماس تصویری هام همش با Google duo هست ولی خب با اینکه مخصوصا تو گوشی های سامسونگ کار باهاش راحت شده و گزینه اش توی Call اضافه شده خیلیا استفاده نمیکنن.

Milad7

از هیچ کدوم استفاده نمیکنم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)