حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس Duo هم سه سال آپدیت سیستم عامل اندروید ارایه خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، مایکروسافت

مایکروسافت رسما گوشی تاشو سرفیس Duo را معرفی کرد که جدیدترین تلاش آنها برای تلفن هوشمند است. مشخصات اعلام شده با چیزی که انتظار داشتیم و قبلا شنیده بودیم تفاوت زیادی نداشت اما ضخامت بسیار کم دستگاه قابل توجه است. به دور از بحث سخت افزار اما سرفیس Duo هم سه سال آپدیت سیستم عامل اندروید ارایه خواهد کرد. این می تواند یک نقطه قوت در دنیای اندروید باشد که فعلا فقط سامسونگ آن را دارد.

سرفیس Duo

سرفیس Duo

سرفیس Duo

سرفیس Duo دارای صفحه نمایش دو صفحه فوق العاده باحال (!) است که دارای سیستم عامل اندروید بوده و همچنین به عنوان اولین دستگاه اندرویدی مایکروسافت شناخته می شود. در مورد دستگاه های اندرویدی، یکی از مهمترین سؤال ها این بوده است که چند سال به روز رسانی سیستم عامل را از دستگاه دریافت می کند، زیرا این برای تجربه کلی بسیار مهم است. تا همین اواخر، بیشتر تولیدکننده های اندرویدی فقط ۲ سال به روز رسانی ارائه می دادند. اکنون، گوگل و سامسونگ قول ۳ سال به روز رسانی اندروید را برای دستگاه های پرچمدار خود داده اند. مایکروسافت هم اکنون نیز با Surface Duo به آن گروه سه ساله به روز شده است.

اوایل امروز، یک نماینده مایکروسافت به ما تأیید کرد که Surface Duo تا ۳ سال از سیستم عامل و به روزرسانی های امنیتی بهره خواهد برد. این دستگاه با اندروید ۱۰ ارایه می شود، به این معنی که باید در نسخه های بروزرسانی سیستم عامل اندروید ۱۳ را دریافت کند. مایکروسافت بازه زمانی به روزرسانی های امنیتی را مشخص نکرد، اما برای سال اول، آنها موظف هستند به روزرسانی های امنیتی ماهانه را ارائه دهند. در مقایسه، رقابتی ترین صفحه نمایش دوگانه برای Surface Duo ال جی ولوت است و ال جی تنها به ۲ سال بروزرسانی متعهد شده است که به طور تاریخی سالهای زیادی برای انتشار آن طول خواهد کشید.

علاوه بر این، مایکروسافت همچنین به ما تأیید کرد که Surface Duo دارای یک بوت لودر قابل آنلاک است. این بدان معنی است که شما قادر خواهید بود به راحتی آن را ریشه کن کنید، آن را تغییر دهید یا یک رام سفارشی را به آنجا ارایه کنید. من شخصا منتظر یک بلندگو استریو هستم زیرا دستگاه فقط یک بلندگو مونو دارد. علاقه جامعه باعث می شود که محصولات متفاوت در دسترس باشد، جایی که برچسب قیمت ۱۴۰۰ دلاری ممکن است کمی صدمه ببیند. اطلاعی درمورد اینکه آیا قفل بوت لودر ضمانت نامه را باطل می کند، وجود ندارد – اما اگر باید حدس بزنیم، می گوییم که این ضمانت را باطل می کند. وقتی اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب می کنیم، مقاله را به روز خواهیم کرد.

مایکروسافت نشان می دهد که در مورد Surface Duo و خط تولید جدی است. تعهد به سه سال به روزرسانی بسیار مهم است و شروع به استاندارد شدن برای دستگاه های پرچمدار اندرویدی می کند. امیدوارم مایکروسافت تبدیل به LG بعدی در بروزرسانی های با تاخیر نشود تعهد به ارائه به روزرسانی ها اولین قدم خوب است و باز کردن قابلیت باز کردن بوت لودر به آن کمک می کند تا در بین علاقه مندان و متاثر از افراد به نفع خود باشد.

نظر شما چیست؟ آپدیت ۳ ساله اندروید برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

اگر گوشی‌های اندروید 3 سال آپدیت میگرفتن عالی میشد.

Milad7

مرسی مایکی 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)