حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییتر اکانت های رسمی دولتی و رسانه های وابسته را با برچسب ویژه مشخص می کند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

امروز توییتر اعلام کرده است که برای برچسب زدن حساب کاربری توییتر، دو معیار دیگر را اضافه می کند. کلاس اول مسئولان اصلی دولت و کلاس دوم رسانه های تحت حمایت دولت و همچنین کارمندان ارشد مرتبط با چنین آژانس ها خواهند بود. اینکه قرار شده توییتر اکانت های رسمی دولتی و رسانه های وابسته را با برچسب ویژه مشخص کند، مشخصا به نزدیک بودن انتخابات امریکا بر می گردد اما در مجموع ویژگی جالبی خواهد بود.

دامنه کامل حساب های توییتر که از امروز از آنها برچسب گذاری می شود شامل موارد زیر هستند:

مقامات رسمی دولت ، از جمله وزیران خارجه ، نهادهای نهاد ، سفیران ، سخنگویان رسمی و رهبران کلیدی دیپلماتیک. در این زمان ، تمرکز ما روی مقامات ارشد و نهادهایی است که صدای رسمی دولت در خارج از کشور هستند.

نهادهای رسانه ای وابسته به دولت ، سردبیران آنها و / یا کارمندان ارشد آنها.

توییتر

توییتر

توییتر فقط حساب های متعلق به افراد یا گروه های پنج کشور – چین ، فرانسه ، روسیه ، انگلیس و ایالات متحده – را برچسب گذاری خواهد کرد. غول رسانه های اجتماعی همچنین قول داده است كه تقویت حسابها یا توئیت های رسانه های تحت حمایت دولت در صفحه اصلی، جدول زمانی یا جستجوی از طریق الگوریتم توصیه خود را تقویت کند. کاربرانی که حساب آنها دارای برچسب است مطلع خواهند شد و در صورت بروز هر گونه اشتباه می توانند درخواست اصلاح کنند.

نظر شما درباره این ویژگی چیست؟ به صورت کلی شفاف سازی همیشه خوب است ولی اینکه آیا این شفاف سازی فقط مربوط به زمان انتخابات امریکا است یا خیر، خود جای تامل دارد!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

منم تیک آبی اینستا گرفتم🙂

Milad7

اینطوری بهتره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)