حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هیچ کدام از ۴ عضو خانواده آیفون ۱۲ نمایشگر ۱۲۰ هرتز نخواهند داشت؟

نوشته

3 سال قبل | 44 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، شایعات

وقتی این گزارش را خواندیم که هیچ کدام از ۴ عضو خانواده آیفون ۱۲ نمایشگر ۱۲۰ هرتز نخواهند داشت، به این فکر کردیم که به نظر می رسد اپل می خواهد ریسک بزرگی را بپذیرد. البته از آن جا که پرفروش‌ترین آیفون فعلی یک نمایشگر ۶.۱ اینچی HD از نوع IPS و رفرش ریت ۶۰ هرتز را با حاشیه های نسبتا قابل توجه ارایه می کند (بله، آیفون ۱۱ با قیمت ۷۰۰ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایت) به نظر می رسد که کاربر اپل هر آن چه را که این برند درست بداند، درست می داند و از همین بابت ریسک بزرگی شاید نباشد! در حقیقت این گزارش همانقدر برای ما ناامیدکننده است که پلاستیکی ترین گلکسی نوت ۲۰ ناامیدکننده بود!

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲

شایعات متعددی حاکی از آن است که آیفون ۱۲ جدید ممکن است اولین گوشی هوشمند اپل باشد که دارای صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. با این حال، راس یانگ تحلیلگر DSCC، اطلاعات بیشتری را در توییتر منتشر کرده است و ادعا می کند که دستگاه ها اجزای لازم را برای دستیابی به این هدف نمی گنجانند.

در مورد ترکیب آیفون ۱۲ آتی گزارشات بسیاری منتشر شده است. شایعات می گویند که این دستگاه های جدید باتری کمتری نسبت به نسخه قبلی خود دارند، اینکه آنها شارژر یا EarPods را در جعبه ندارند و حتی ممکن است با یک برچسب قیمتی گران تر هم وارد بازار شوند.

با این حال، امروز ما به شایعاتی که به نمایشگر دستگاه ها اشاره دارد، توجه خواهیم کرد. گفته شده است که مدل های رده بالاتر شامل نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است، اما اکنون راس یانگ می گوید که هیچ سخت افزاری موجود برای هر مدل آیفون ۱۲ برای پشتیبانی از این رفرش ریت بالا وجود ندارد.

ما همچنین چند تصویر جدیدی دیده ایم که ممکن است نمایشگر آیفون های آینده باشد. آقای وایت این تصاویر را در توییتر قرار داد، جایی که می توانیم یک اتصال صفحه نمایش تغییر مکان داده از پایین صفحه نمایش ببینیم، شاید برای بهتر شدن آنتن 5G در دستگاه چنین تغییری ایجاد شده است. این منبع مشهور همچنین خاطرنشان می کند که این نمایشگر با اندازه Face ID مشابه با مدل های قبلی عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نمایشگر ۶۰ هرتز در آیفون های حتی پرو، ناامیدکننده نیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
44 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

۹۰ هم باشه کافیه

Farcry

دیگه این یکی خیلی خیلی بعیده توی این ۹ ماه تقریبا اکثر منابع مهم تایید کردن که ۲ مدل پرو از آیفون های سری ۱۲ رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارن ولی حالا بعضی ها دارن یه چیز دیگه میگن.فردا هم میگن اصلا 5G نداره …….

Mahdi

نه خب پردازنده های الان رو ۹۰ فریم بازی ها بهشون فشار میاد واسه همین بنظرم تا سال بعد ۹۰ کافیه

The MTest MT

داداش اون مال پردازنده های الانه ولی سری aاپل که دیگه همه میدونن جزو بهترین هاست و مخصوصا A14 bionic که میگن قراره خیلی قوی باشه ولی مثلا اسنپ 875 هم خب قوی تر میشه دیگه!و تا 2 سال دیگه بازی زیر 90 فریم بچه بازیه

AŁɪ

MT :
داداش کلا تجربه گیم با آیفون و آیپد خیلی از تجربه گیم با گوشی های اندرویدی با اسنپ بهتره .
مثلا دوستم آیپد داشت بازیش چنان روون و بدون ذره ای لگ بود که با وجود پینگ داغون ایران می‌تونست بالای ۱۰ تا کیل بگیره از هچ.
کلا بازی کردن با گوشی ها و تبلت ها بجز آیپد و گوشی های گیمینگ مثل راگ فون اصلا حال نمیده ،قشنگ آدم حس می‌کنه یه چیزی کمه.

AŁɪ

هچ*
مچ

AŁɪ

یه برتری دیگه ای که آیفون داره اینه که اسکرین رکوردش حالت ظبط صدای خود استریمر و دوستاتو داره یعنی وقتی از بازیت استریم میگیری با این حالت هم میتونی باهاشون حرف بزنی تو بازیت هم صدای خودت و هم صدای اونا ظبط بشه .

Mohammadr

AWM
ریکوردر شیائومی هم این امکان رو داره

The MTest MT

اره داداش من خودم ایپد ایر 2016 دارم هنوز که هنوزه از اس 9 نسخه اسنپ کم لگ تر میاره پابج رو

AŁɪ

Mohammadr :
خیر نداره فقط صداهای بقیه ظبط میشن صدای خودت ظبط نمیشه .

Adjus

اینم قضیش مثل باتریه.همه میگفتن باتری ۳۵۰۰بدرد نمیخوره و فلان و بیسار.بعد تو تست‌ها حتی از باتریهای۴۵۰۰هم بیشتر دووم آورد(میتونین برین تو یوتیوب ببینین)

AŁɪ

ههه باتری رو با تکنولوجی رفرش ریت صفحه نمایش یکی کردی. بابا تو دیگه کی هستی😂🙄🤣🤣🤣🤣

Mahdi

۶۰ هرتز آیفون اندازه ۱۲۰ اندرویدی هست😂

m.b

Ice universe:
“If you want to buy a flagship phone, it is recommended to wait for the launch of the Supreme Edition. After reading it, you may have new ideas”
و بعدش در پیام دیگه در تکمیل پیام بالا:
“”Change “recommendation” to “must”

ترجمه:
“اگر شما قصد خرید یک گوشی پرچمدار دارید پیشنهاد می‌شود که برای رونمایی از برترین نسخه(منظور mi 10 ultra) صبر کنید. بعد از آشنایی با آن شما ممکن است ایده های جدیدی داشته باشید.”
و در تکمیل:
“” پیشنهاد می‌شود” را به “باید” تغییر دهید”

The Destroyer

مثل این که یه تلویزیون هم رونمایی می‌کنه همراه بقیه محصولات
کلا مراسم جذابیت
حتما میبینم

The Destroyer

جذابیت = جذابیه

ArmanBgold

اپل کلا عقبه🙄

The MTest MT

میشه بدونم به چه دلیلی میزنی این حرفو؟بدنه اش ضعیفه؟قیمتش خیلی بالاست؟تراشه اش ضعیفه؟صفحه نمایشش ضعیفه؟ باتری ش ضعیفه؟سیستم عامل ش ضعیفه؟چیش عقبه دقیقا؟

.Daniel

دوست عزیز همیشه اندروی ها جلو ترن مانند اولین گوشی با صفحه نمایش 4k HDR 90 هرتز سونی . اولین گوشی با ایزو ۴۰۹۶۰۰هواوی . اولین گوشی با نمایش گر ۱۴۴ هرتز و ۱۶۰ هرتز ایسوس.و…..

Dr.Nazer


اکسپریا ۱ مارک ۲ نمایشگر 4K 90 هرتز نداره بلکه ۶۰ هرتزه و فقط سونی گفته تا حدی میتونه حس ۹۰ هرتز بودن رو به شما القا کنه…

.Daniel

اولین گوشی با فیلمبرداری ۷۸۶۰ فریم هواوی و اولین گوشی با فیلم برداری ایزو ۵۱۲۰۰ و اولین گوشی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری هواوی و اولین گوشی ضداب جهان سونی اولین گوشی با فیلم برداری فول اچ دی ۹۶۰ فریم سونی و…..

.Daniel

بازم بگم اولین گوشی با فیلم برداری ۸k اندرویدی اگر قانع نمیشید بازم بگم

Dr.Nazer

.
اولین گوشی هوشمند با توانایی فیلم‌برداری با رزولوشن 8K سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگه، میشه بگید این دقیقاً چه ربطی به سونی و هواوی داشت؟!

Dr.Nazer

ببخشید البته اولین گوشی با توانایی فیلم‌برداری 8K نوبیا رد مجیک ۳ بود…

.Daniel

دکتر ناظر نوشتم 8k اندرویدی نه سونی .

ArmanBgold

من که نگفتم ضعیفه
منظورم عقب بودن در استفاده از تکنولوژی روز و جدید هست🙂
وگرنه اپل محصول ضعیف دست مشتری هاش نمیده

Alipdr

مهم اینه که سیب داره

The MTest MT

اره داداش دقیقا مهم اینه که سیب داره
با اون سیب شما سیستم عامل بی نقص، بدنه با کیفیت، رابط کاربری روون،تراشه قدرتمند و خیلی چیزهای دیگه بدست میاری
تازه کم کم داره از ای او اس 13 سیستم عاملو مدام بازتر میکنه و محدودیت هارو ور میداره

Alipdr

یه جوری میگی بدنه با کیفیت، انگار بقیه از تفاله سبزیجات درست شدن، اینا همشون شیشه و فلز ان، همین اپل ادعا کرد قوی ترین گلس رو برای ایفون های سری 11 گذاشته اما یدونه دراپ تست پیدا نمیکنی که توش همین شیشه نشکنه و هیچ فرقی با گوشی 300 دلاری نداره، حالا بماند همین پرو مکس لقب سنگین ترین گوشی پرچمدار رو داره در حالی که ظرفیت و وزن باطریش خیلی کمه، انگار شن ریختن توش، تو استفاده دراز مدت دستت رو خسته میکنه، خوابیده هم که اصلا نمیشه باهاش کار کرد، بدنه با کبفیت رو p40 pro plus داره که نه تنها پشتش بلکه فریمش هم از سرامیک ساخته شده، اپل شرکتیه که هنوز usb c رو پرچمداراش نزاشته، پایین رده های شیائومی زودتر از ایفون شارژ میشن، ایشالا یه ده سال دیگه صفحه نمایش 90 هرتزی به عنوان نواوری میده بیرون شما ها هم با کله میرید 2000 دلار بابتش میدید چون سیب داره

The MTest MT

داداش از همون <>و<>و<>فهمیدم چیکاره ای
اولا که اصلن خوابیده نمیشه باهاش کار کرد و از کجات دراوردی؟
دوما همین پی چهل 1800 دلاره ایفون خیلی باشه 1300 دلار
سوما اپل میخاد مستقیما از لایتنینگ به بی درگاه مهاجرت کنه
فعلا همین سه تا جوابتو بگیر تا بقیه بچها بقیه ایرادات بنی اسرائیلیتم جواب بدن

AŁɪ

(تو استفاده دراز مدت دستت رو خسته میکنه، خوابیده هم که اصلا نمیشه باهاش کار کرد)
کاربرای این سایت هم همشون نازک نارنجی تشریف دارن😅🙄🤣
بابا همش ۲۰/۲۵ گرم بیشتر از اکثر پرچمدارای اندرویدی هست 😄.
ببین دقیقا اینا همونایی هستن که ۲۴ ساعتی تو خونه افتادن گوشی دستشونه منتها خیر سرشون یه دمبل ۲ کیلویی 😂 (ازاین پلاستیکی ها) نمیتونن بزنن 🤦
جوانان روغن نباتی 🤣
تازه اس۲۰ الترا هم تقریبا همین قدر سنگینه یا پی چهل پرو پلاس.

Alipdr

یه ذره، فقط یه ذره تعصبت رو کنار میزاشتی متوجه میشدی گوشی که 7 تا دوربین داره باطریشم از ایفون بزرگتره کل هیکلشم سرامیکیه حق داره که سنگین باشه، ( تازه بازم سبک تر از ایفونه ) همون اس بیست اولترا باطری 5000 میلی امپری داره که اگه میزاشتن تو پرو مکس و بدنش رو سرامیکی میکردن، میشد به جای آجر یا همون دمبلی که جنابعالی عرض کردی ازش استفاده کرد. چه بخواید قبول کنید یا نه خوش دست بودن گوشی خیلی مهمه و اون رو از پایین رده ها جدا میکنه شما فعلا برید دست به دعا شید شاید تیم کوک دلش براتون بسوزه یه 90 هرتز براتون بزاره

Alipdr

اگه ما جوانان روغن نباتی ایم شما ها هم پیرمرد های نقرسی هستید

5G

چرا باید محدودیت بزاره که برداره ؟ که بگه من خوبم؟

The MTest MT

بر طبق یه شایعه که من شنیدم،120 هرتز داره اما قفلش کرده و رفرش ریت روی 90 هرتز هست.(منبع مطمئن داره)

persepolis

خبرش را دو هفته قبل گذاشتم که تست میکنه بینه 120 میشه یا نه
و نمیشه

Dr.Nazer

دنبال ۹۰ هرتز نباشید اپل هیچوقت رو هیچ دستگاهی رفرش‌ریت ۹۰ هرتز قرار نمیده.
یا ۱۲۰ یا ۶۰…

Dr.Nazer

به چی منفی میدید من نمیفهمم!
گفتم اپل نمایشگر ۹۰ هرتز استفاده نمیکنه و یا ۱۲۰ هرتزه یا ۶۰ به اونایی که آخر شمارشون ۹۰ داره یا پلاک ماشینشون با ۹۰ شروع میشه برخورد؟!
عجب ملتی شدیم ما
بعد میخوایم از دام مشکلات سربلند بیرون بیاییم!

Mahdi

از تو بعید بود ، چرا ناراحت شدی 😂

Dr.Nazer

من که منفی مثبت واسم اهمیتی نداره فقط دلم به حال اونایی میسوزه که انقدر بی‌مغزن که وقت تلف میکنن که هر کامنتی که من میذارم بعد از کمتر از ۵ ثانیه دیگه حداقل یه منفی رو داشته باشه!
هر دفعه من عصبی میشم وقتی میبینم تو ذهن این ملت داره چی میگذره، دیگه یه حک…ت چقدر میتونه ملت و از این روان‌پاک‌تر کنه… :/

Mohammadr

همون اول مقاله، همه چیز گفته شد، مخصوصا این تیکه ش
“به نظر می رسد که کاربر اپل هر آن چه را که این برند درست بداند، درست می داند و از همین بابت ریسک بزرگی شاید نباشد!”

ARMTIN

بهتر به این شایعات توجه نکنید
تا 23 روز دیگه به کنفرانس خبری اپل
باقی نمونده …
بهتر صبر کنیم

Milad7

وجود رفرش ریت 120 هرتز مفیده اما ضروری نیست!

Milad7

در کل وجودش خوبه اما نمیشه دائمی استفاده کرد چون خوره ی باتری هست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)