حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ در برابر آب مقاوم است اما نه خیلی!

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

دیروز دیدیم که سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ با نمایشگر بزرگتر و دوربین های بهتر رسما معرفی شد. اگرچه انتظار می رفت سامسونگ Galaxy Z Fold 2 را نیز در رویداد Galaxy Unpacked 2020 با مشخصات کامل ارایه کند اما این شرکت از ارائه هرگونه جزئیات قیمت و یا در دسترس بودن امتناع ورزید. با این وجود، گزارش های جدید چند ویژگی جالب را نشان داده است که ممکن است دستگاه با آنها همراه شود. گفته می شود که گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ در برابر آب مقاوم است اما نه خیلی!

گلکسی زد فولد ۲

طبق گفته مکس وینباخ در توییتر، Galaxy Z Fold 2 دارای یک پوشش ضد آب داخلی است. این بدان معنی است که جانشین سامسونگ Galaxy Fold به هیچ وجه دارای درجه ضد آب و یا امتیاز IP نیست، بلکه اجزای اصلی داخلی آن می تواند از افتادن تصادفی در آب زنده بمانند. متأسفانه، هنوز گزارشی تأیید نشده است و ما باید منتظر باشیم تا سامسونگ جزئیات بیشتری را در مورد این دستگاه اعلام کند تا به طور قطع بدانیم.

غول فناوری کره جنوبی با یک پوشش زیر فلزی جدید و یک لایه محافظ ضخیم تر پیشرفت های بسیاری در نسل دوم این سری گوشی تاشو را تولید کرده است. بنابراین، به نظر می رسد که سعی می شود نوعی محافظت یا مقاومت در برابر آب را به گوشی پرچم دار درجه یک پریمیوم اضافه کند. ما در صورت دسترسی به روزرسانی های اضافی، اطلاعات بیشتری را برای شما منتشر خواهیم کرد.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید گلکسی زد فولد ۲ با قابلیت ضدآب (البته بدون گواهی IP) می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

به نظر من اصلا به درد گوشی اصلی نمیخوره.بهتر اینه که به عنوان یه هیبرید گوشی-تبلت که خیلی خوب هست به عنوان تبلت استفاده شه

Dr.Nazer

جدا از سری نوت ۲۰ به‌نظرم این گوشی و تب اس ۷ پلاس خیلی محصولات جالب و قدرتمندی هستن…

Mani

استیکر گربه روانی نگاتیو

Mahdi

عالیه این دفعه اگه هر روز یه خبری ازش نیاد

Milad7

پس نمیشه زیاد روی ضد اب بودنش مانور داد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)