حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنل نمایشگر آیفون ۱۲ لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، شایعات

معمولا آیفون ها خیلی زودتر از این ها لو می رفتند. هر چند ما شنیده هایی درباره آن ها داریم اما درباره ظاهر آن ها هنوز اطلاعات قطعی در دسترس نیست، حتی با وجود اینکه حدود ۱ ماه دیگر تا معرفی رسمی آن ها زمان باقی است. امشب پنل نمایشگر آیفون ۱۲ لو رفته است و فعلا این چیزی خواهد بود که از یکی از چهار عضو خانواده آیفون 5G سال ۲۰۲۰ دیده ایم.

پنل نمایشگر آیفون ۱۲

با نزدیک تر شدن به پاییز انتظار داریم از زنجیره تأمین قطعات اپل شاهد گزارش های جدید باشیم. تصویری جدید که توسط یکی از منابع قابل اعتماد در توییتر منتشر شده است، ادعا می کند نمایشگر OLED را که امسال در آیفون ۱۲ استفاده خواهد شد نشان می دهد.

تشخیص بسیاری از جزئیات از خود تصویر چالش برانگیز است و صدای توییت هیچ موضوع دیگری به جز “صفحه نمایش OLED آیفون 12” را ارایه نمی کند. به هیچ وجه نمی توان نتیجه گیری کرد که این صفحه نمایش در چه اندازه است و همچنین به راحتی نمی توانیم بگوییم ناچ چقدر بزرگ است.

پیش بینی می شود اپل امسال چهار مدل جدید آیفون ۱۲ را با پشتیبانی از شبکه 5G و نمایشگرهای OLED عرضه کند. آیفون ۱۲ در اندازه های صفحه نمایش 5.4 و 6.1 اینچی در دسترس خواهد بود، در حالی که آیفون ۱۲ پرو در اندازه های 6.1 اینچی و 6.7 اینچی عرضه می شود. با توجه به اینکه در تصویر امروز “Pro” ذکر نشده است، ممکن است صفحه نمایش موجود در اینجا برای آیفون ۱۲ با 5.4 اینچی یا 6.1 اینچی باشد.

این اولین باری خواهد بود که تمام پرچمداران آیفون در صفحه نمایش OLED ارایه می شوند. آیفون X اولین آیفون بود که به پنل OLED تغییر کرد، اما اپل همچنین آیفون های LCD جدیدی را نیز معرفی کرده است. به عنوان مثال، iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max هر دو دارای نمایشگر OLED هستند، اما آیفون ۱۱ هنوز از پنل LCD استفاده می کند.

خود اپل تأیید کرده است که آیفون ۱۲ “چند هفته بعد” از نسخه آیفون ۱۱ در سال گذشته عرضه خواهد شد. آقای Luca Maestri اپل مدیر ارشد مالی اپل گفت:

“همانطور که می دانید، سال گذشته ما در اواخر ماه سپتامبر فروش آیفون را شروع کردیم.” “امسال، ما انتظار داریم که عرضه چند هفته بعد انجام شود.”

با توجه به اینکه انتظار می رود اپل چهار مدل مختلف آیفون ۱۲ را منتشر کند، ممکن است اپل به نوعی برنامه انتشار متغیر را تعیین کند. در حقیقت، یک گزارش زنجیره تأمین جدید این هفته حاکی از آن است که اپل ممکن است آیفون های 5G خود را در دو مرحله عرضه کند، دو مدل 6.1 اینچی در مرحله اول و دو دستگاه دیگر 6.7 و 5.4 اینچی در مرحله دوم.

ارایه آیفون ۱۲ دو مرحله ای خواهد بود

شما چطور فکر می کنید؟ منتظر آیفون های 5G اپل هستید؟ فکر می کنید که این آیفون با قیمت گذاری مناسب بتوانند بازار را تصاحب کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

ایفون 12 پرو مکس به نظرم خیلی بهتر از نوت 20 باشه
امسال سامسونگ خیلی بد کار کرده
سال قبل بین ایفون 11 و نوت 10 نوت خیلی زیبا و خوش دست و با کیفیت بود و از ایفون یه نمه بالاتر بود
امسال ولی نوت 20 الترا خیییلی خوب نیست ولی توان رقابت داره ولی نوت معمولی فاجعه اس دیگه

Ali

موافقم باهات
به نظرم تنها دلیل اصلی سامسونگ بخاطر کم کاریش اینکه یجورایی میدون رو خالی دید و فقط تو پرچمداران اندروید فقط خودش هس و از طرفی ios هم که فقط انحصار اپل هست
قطعا اگه هواوی تحریم نبود سامسونگ همچین ریسک بزرگی رو نمیکرد و الان یه رقابت خیلی تنگاتنگ داشتن حالا که نیست سامسونگم حال کرده پرچمدار پلاستیکی به مردم قالب کنه و فک کنم فروش خوبی هم خواهد داشت.

Mahdi

بنظرم که این فراتر از لورفتنه

lovenokia

امیدوارم قیمت خوبی داشته باشه .
آقای عطایی خبر جدید : MTN از خاورمیانه و ایران خارج خواهد شد ! خودم نفهمیدم چه تاثیری بر ایرانسل دارد اگه امکانش هست توضیح بدین. تشکر

lovenokia

درود و تشکر فراوان

Auroro

رقابت عجیبی شده

Milad7

خیلی خوبه که اپل برای آیفون 12 معمولی هم از صفحه نمایش اولد استفاده بکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)