حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پابجی ۹۰ فریم بر ثانیه روی گوشی های وان پلاس

نوشته

3 سال قبل | 27 دیدگاه | بازی

ما دیده ایم که بسیاری از سازندگان اندرویدی صفحه نمایش با رفرش ریت بالا را در تلفن های اخیر خود ارائه می دهند و در هنگام جابجایی از میان منو ها و در بازی های سازگار، یک تجربه نرم و صاف تری ارائه می دهند. امشب خبر می رسد که بازی PUBG روی گوشی های وان پلاس ۹۰ فریم برثانیه اجرا می شود. نمایشگر این دستگاه ها ۹۰ هرتز به بالا بوده و تجربه بسیار خوبی را ارایه خواهد کرد. همچنین پابجی ۹۰ فریم بر ثانیه روی گوشی های وان پلاس تا یک ماه به صورت اختصاصی برای این دستگاه ها باقی خواهد ماند.

پابجی ۹۰ فریم بر ثانیه

بازی ها باید به طور خاص از رفرش ریت بالا پشتیبانی کنند و اکنون وان پلاس اعلام کرده است که گوشی های خود را برای اولین بار با پشتیبانی از عنوان بزرگ PUBG با سرعت ۹۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می کنند. به طور خاص، تولید کننده چینی می گوید سری OnePlus 8 ، سری OnePlus 7T و OnePlus 7 Pro همه از نرخ فریم بالاتر پشتیبانی می کنند.

پشتیبانی از گیم پلی ۹۰ فریم در ثانیه تا یک ماه دیگر منحصر به تلفن های یاد شده وان پلاس است و این شکرت می گوید پشتیبانی از چین، ژاپن و کره استثنا است.

پابجی ۹۰ فریم بر ثانیه

پابجی ۹۰ فریم بر ثانیه

این دو شرکت می گویند شما در هنگام دویدن، سوژه متحرک، هنگام استفاده از زوم و در هنگام جستجوی بازیکنان دیگر از راه دور از این برتری برخوردار خواهید شد.

این مرتبه ای بار نیست که ما از PUBG درباره پشتیبانی از اجرای ۹۰ فریم در ثانیه نیز شنیدیم، همانطور که کوالکام در Snapdragon 865 تأیید کرد برای پیاده سازی نرخ فریم بالاتر با توسعه دهندگان همکاری می کند. جالب است بدانید که OnePlus Nord با وجود علی رغم اینکه رفرش ریت ۹۰ هرتز را پشتیبانی می کند اما بازی را روی ۹۰ هرتز اجرا نخواهد کرد. احتمالاً این شرکت احساس می کند که پردازنده Snapdragon 765G به اندازه کافی عالی نیست که بتواند PUBG را با سرعت ۹۰ فریم در ثانیه اجرا کند.

پشتیبانی PUBG با سرعت ۹۰ فریم در ثانیه در حالی است که  Epic پشتیبانی ۹۰ فریم بر ثانیه را در Fortnite در اندروید ارایه کرده و سری اول OnePlus 8 از آن پشتیبانی می کند. امیدوارم که هم PUBG و هم Fortnite از گیم پلی 120fps در OnePlus 8 Pro یا موبایل های دیگر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کنند.

نظر شما چیست؟ اهل پابجی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

اوه یسسسسسس
پابجی رو 60 فریم انقد جذابه 90 بشه چی میشه؟!

Mani

ممد داداش
پشم کال آف موبایل هم نیست به مولا

AŁɪ

وقتی پابجی معرفی شد کالاف توی موز بود .
😉

AŁɪ

منظورم بتل رویال هست اشتباه متوجه نشید یه موقع😄

ممد بمولا

اوکی مانی جان شما راست میفرمایید

majidsartipi

کالاف بازی با گرافیک مسخره و کودکانه و خیال پردازانه است… مپ یدونه داره… ظرف 6 ماه لول میشه 150 خیلی مسخره است… پاپجی به واقعیت خیلی نزدیکه و اسلحه ها واقعی تر و جالب تری داره… در کل کالاف باید بدی کودکان زیر 11سال بازی کنن…

The MTest MT

وانپلاس عااااالیییه

5G

داری شورش درمیاری دیگه

The MTest MT

داداش خوبه حالا چیزی نگفتم وگرنه میخوردی منو

5G

چند وقته تمام اندرویدی ها را تخریب میکنی و میگی فقط وان پلاس
و واقعا oneplus8pro بهتر note20ultra هست؟ لطفا بهتری هاشا بگو

The MTest MT

اولا که من هیچ اندرویدی رو تخریب نکردم نقطه ضعفاشونو گفتم
دوما که بله وانپلاس از نوت بیست الترا خیلی بهتره.
وزن کمتر از نوت بیست باوجود این که هم اندازه ان
صفحه نمایش رکورددار(همین پستم میگه خودش)
دوربین بهتر(با اس بیست مقایسه شده بود و بهتر بود نوت که پسرفت کرده)
رابط کاربری روون تر(دقت کن امکانات نه،روونی)با آپدیت دهی سه ساله(که نوت تازه بهش رسیده)
پردازنده از نسخه اگزینوس بهتره و برابر با نسخه اسنپ
فست شارژ سی واتی تو جعبه(نوت 25 تاییه)
وحالا تمام اینا رو داره
برتری های نوت چیه؟
قلم داره
گوریلا گلس ویکتوس
حالا کدوم بهتره؟

Dr.Nazer

@The MT
انقدر این مقایسه استاندارد بود و واقعاً پرچمدار نیمه‌اول وان‌پلاس از پرچمدار نیمه‌دوم سامسونگ بهتره که مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس همین الان ۱۶ بار خودکشی کرد!

The MTest MT

داداش من نفهمیدم مسخره کردی یا تایید ولی به هر حال نظرت محترمه:)

Dr.Nazer

@The MT
وزن کمتر از نوت ۲۰ با وجود هم‌اندازه بودن؟!
دوست عزیز اگه اینطوره پس تمام گوشی‌های هم‌اندازه باید دقیقاً هم‌وزن باشن، یا مثلا دوتا انسان با قد ۱۷۵ هر دو باید قطعاً بدون هیچ گونه اختلافی با هم هم‌وزن باشن! آخه سامسونگ نمیاد که پاره آجر بذاره تو گوشی الکی سنگینش کنه حتماً یه چیزی اضافه داره :/ اونم سامسونگ که همیشه بالانس وزنیش رو کنترل میکرده و سری اس ۱۰ و اس ۲۰ (غیر از اولترا) یکی از بهترین بالانس‌های وزنی رو دارن.

صفحه‌نمایش رکورددار هم که خود سامسونگ زحمتشو کشیده و احتمال بسیار زیاد هم نمایشگر نوت ۲۰ اولترا از وان‌پلاس ۸ پرو، به جز در مورد استفاده همزمان از رزولوشن ۱۴۴۰ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز بهتره…

دوربین بهتر؟! نوت ۲۰ اولترا نسبت به اس ۲۰ اولترا دوربینش پسرفت کرده؟ چرا چون تله‌فوتو سنسورش عوض شده؟! توی ویدیوی Mrwhosetheboss یوتیوب که زوم‌های ۵۰ برابر هر دو رو مقایسه کرد و نوت خیلی تصویر شارپ‌تر و واضح‌تری داشت. اگه تمایل داری عکس بفرستم!
یه جوری با قاطعیت در مورد دوربین و نمایشگر صحبت میکنی انگار جز چندتا Hands-On و نگاه اولیه نمونه عکس، بررسی یا تستی از نوت ۲۰ اولترا منتشر شده!

رابط‌کاربری روان‌تر رو تاحدودی میشه قبول کرد که اکسیژن روان‌تره اما سامسونگ هم توی وان‌یوآی ۲.۵ چیزی کم نداشته و سرعت دستگاه به طرز شگفت‌آوری بالاست و پیشرفت قابل‌توجهی داشته… رابط‌کاربری دیگه بحث سلیقه‌ست و بیشتر از این در نظر شما دخالت نمیکنم…

پردازنده بله از نسخه اگزینوس بهتره اما با اسنپ برابره؟ جان؟! برادر کجای دنیا اسنپ ۸۶۵ رو با ۸۶۵ پلاس برابر میدونن؟!..

در فست شارژ هم که بارها صحبت شده و همیشه حتی شارژرهای ۲۵ واتی سامسونگ سرعتی بیشتر از چند مورد دیگه با توان بالاتر داشتن… الان هم فول شارژ شدن وان‌پلاس ۸ پرو با باتری ۴۵۱۰ میلی‌آمپری و شارژر ۳۰ واتی از صفر تا ۱۰۰ درصد حدود ۶۲ دقیقه و گلکسی اس ۲۰ پلاس با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری و شارژر ۲۵ واتی حدود ۵۷ دقیقه طول میکشه! ارتباطی به کنترل دما و داغ شدن هم نداره و پرچمدارهای سامسونگ همیشه زمان اتمام پروسه‌ی شارژ و ۱۰۰ درصد شدن دمای خوب و خنکی داشتن…

خب
همون‌طور که گفتم خیلی مقایسه‌ استانداردی بود و اصلاً هم تمام برتری‌های که با قاطعیت گفتید کاملاً غلط و از روی تنفر از سامسونگ و عدم آگاهی نبود…!

AŁɪ

صفحه نمایش وانپلاس خیلی بهتر از نوت ۲۰ الترا هست تازه یک میلیون رنگ هم ساپورت می‌کنه ،همزمان با ۱۴۴۰p می‌تونه ۱۲۰ هرتز هم پوشش بده .
من در کل یه رابط کاربری وانپلاس رو با ۱۰ تا نوت ۲۰ الترا عوض نمیکنم چه برسه بقیه برتری هاش.

5G

بعد بررسی های نوت اومده داری میزنی تو سرش؟ مگه نوت اسنپ ۸۶۵ پلاس نداره؟ نوت بدنش بهتره پس باید سنگین تر باشه و وقتی داری دو گوشی که برای یه سال هست مقایسه میکنی میای آپدیت پرچمدار های قبلیش میزنی تو سرش؟ تو هم کمکم داری روی خودت نشون میدی
بعدم اگه ویدیو زومیت دیده باشی همون اکسینوس انقدر رون هست
الان هم با این نظر من سامسونگ خراب کردم هم تو وان پلاس

The MTest MT

حالا wall-E برادر چرا انقد جو شمارو گرفته؟دارم میگم وانپلاس به نظر من بهتر از نوته حالا شما چرا انقد خشمگین میشی؟اون روی من چیه دقیقا؟خوب حقیقت رو میگم حالا نوت یه جاهایی بهتره وانپلاسم یه جاهایی بهتره تو چرا اینقدر فشار اومده بهت

Mahdi

اوه اسنپدراگون اوه کیفیت

Mahdi

سامسونگ لعنتی نصف قدرت اسنپدراگون ۸۶۵+ رو میگیره🙂

trol kosh

دم وانپلاس گرم

Mahdi

ولی با gfx میاد چون زیر فریم ریت ها خط سبز کشیده

Mahdi

الان رفتم یوتیوب واسه پوکو ایکس۲ هم ۹۰ فریم اومده بود

Amin Gh

در نهايت بازم این گوشی های اپل و آیپد ها هستند که ثبات و کیفیت بهتری ارائه میدن

TheFreeCritic

من 60 فریم بازی میکنم فووووووووق العادس حالا 90 فریم ببین دیگه چی باشه
پ.ن بعد سامسونگ گوشی میزنه 120 هرتز از 30 فریم بالاتر نمیره با اگزینوس مسخرش

Mahdi

منم کیف میکنم با ۶۰ فریم

ArmanBgold

“پشتیبانی از گیم پلی ۹۰ فریم در ثانیه تا یک ماه دیگر منحصر به تلفن های یاد شده وان پلاس است”
یعنی چی؟
یعنی فقط برای 1 ماه؟!!🤔🤨

Milad7

ایولا وان پلاس سلطان سرعت 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)