حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۲۰ می تواند نرم افزارها اندروید را به صورت بی سیم روی کامپیوتر شما اجرا کند

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ، مایکروسافت

سامسونگ و مایکروسافت در مراسم رونمایی سال گذشته اعلام كردند كه مشاركت نزدیكتری را برای كمک به همکاری بهتر اندروید و ویندوز خواهند داشت. در مراسم امروز، این دو شرکت ادغام جدیدی را بین دو اکوسیستم خود نشان دادند. این شامل راهی برای اجرای برنامه ها از گلکسی نوت ۲۰ در رایانه شخصی با ویندوز ۱۰ است. این یعنی گلکسی نوت ۲۰ می تواند نرم افزارها اندروید را به صورت بی سیم روی کامپیوتر شما اجرا کند.

در اینجا یک GIF از مایکروسافت نمایش داده شده است که یک رایانه شخصی با ویندوز ۱۰ می تواند واتس اپ و اینستاگرام از روی گلکسی نوت ۲۰ اجرا کند:

ابتدا فقط می توانید از یک برنامه در آن واحد بر روی رایانه شخصی خود استفاده کنید، اما مایکروسافت می گوید شما در نوامبر قادر خواهید بود چندین برنامه را اجرا کنید، همانطور که در GIF نشان داده شده است. همچنین می توانید برنامه ها را در تسک بار ویندوز یا منوی استارت پین کنید تا بتوانید سریعتر به آنها دسترسی پیدا کنید.

این دو شرکت همچنین همگام سازی اطلاعات بین Galaxy Note 20 و مجموعه برنامه های Microsoft 365 شما را آسان تر می کنند. به عنوان مثال یادداشت های برنامه Notes سامسونگ شما می تواند با برنامه OneNote و با اشتراک OneNote در Outlook در وب همگام شوند. مایکروسافت می گوید این ویژگی “به زودی” می رسد. همچنین Samsung Reminders قادر به همگام سازی در مایکروسافت To Do ، Outlook و Microsoft Teams خواهند بود.

سامسونگ و مایکروسافت همچنین نسخه ویژه Xbox Game Pass را به Galaxy Store سامسونگ معرفی کردند که به بازیکنان این امکان را می دهد تا خریدهای درون برنامه ای را انجام دهند.

نظر شما چیست؟ این همگام سازی بین کامپیوتر شخصی و اندروید که توسط مایکروسافت و سامسونگ انجام می شود را می پسندید؟ من که می پسندم!

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

موبایل نیست که غول مرحله اخرِ👏👍
در زومیت هم اکانت های فیک منو ساختید که جی بشه چه لذتی داره اخه انقدر فشار های روحی بهتون وارد کردم که هنوز اکانت فیک میسازید

Chalton

با سامسونگ باش و پادشاهی کن
یا
چینی بگیر و گدایی کن

The MTest MT

داداش از حق نگذر وان پلاس چینی هست ولی از سامسونگ عملکرد بهتری داشته

Milad7

خخخ حالا چرا گدایی؟

The MTest MT

نااااموسا من فقط دلم میخواد بدونم اون … لی که اکانت فیک تورو ساخته کیه دیگه

TheFreeCritic

یعنی اون کدوم احمقیه که بخواد برات اک فیک بسازه
ولی مثل خودت نظر میده ترول گونه

AŁɪ

وای خدا نکشتت چه قابلیت جدیدی 😹🤥😂

Mahdi

خب خوبه دیگه ، بد برداشت نشه ها ولی این همه خبر متمایز بودن گوشی های هواوی میاد یه چندتا هم از سامسونگ بیاد چی میشه ، قابلیت خوبیه دیگه ، کلا از پرچمدارای معرفی شده تا الان مدل ۵۱۲ گیگ نوت۲۰ الترا با اسنپدراگون ۸۶۵پلاس بنظرم کاملترین بوده بعد پی۴۰پروپلاس اونم بخاطر چیپست پارسالش ، میت۴۰پرو بیاد شاید نظرم عوض شد

Mahdi

ولی واقعا رنگ سفیدش عالیه

TheFreeCritic

تفاوت شیشه و پلاستیک رو توی عکس بالا احساس میکنین

Mahdi

انگار گوشی ۵۰۰ دلاری یا حتی پایینتره

TheFreeCritic

بدترین گوشی سامسونگی که بعد اس 20 الترا دیدم همین نوت 20 بوده

MohammadFarhaadi

لامصب شبیه فیلمای علمی تخیلی شده!!!طرف گوشی رو در میاره با یه درگ برنامه رو میندازه رو نمایشگر!البته جا داره هنوز ولی خیلی نزدیک شدن.

Milad7

خب همونطور که پیش بینی میشد سامی نواقص اس 20 اولترا را برطرف کرد + اس پن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)