حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ ۳ به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

پس از معرفی سه محصول جدید سامسونگ در ترنجی، حالا نوبت به چهارمین عضو است. باید بگویم که گلکسی واچ ۳ به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ رسما ارایه شد و این ساعت ها هم در نوع خود جذابند.

گلکسی واچ ۳

سامسونگ به تازگی جدیدترین مدل را در خط ساعت های هوشمند خود یعنی Galaxy Watch 3 را معرفی کرده است. ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ جانشین Galaxy Watch می شود که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و به ترکیب Galaxy Watch Active و Watch Active 2 در محصولات فعلی سامسونگ می پیوندد. این ساعت ها از فردا با قیمت ۴۰۰ دلار و بالاتر در دسترس خواهد بود.

گلکسی واچ ۳

گلکسی واچ ۳

گلکسی واچ ۳ (بله شاید باور نکنید اما با وجود اینکه Galaxy Watch 2 وجود ندارد، سامسونگ تصمیم گرفت یک شماره را پرش کند تا جدیدتر از Galaxy Watch Active 2 باشد که از سال گذشته ارایه شده است). مشابه مدل قبلی، با یک حلقه چرخان فیزکی، دو دکمه در کنار آن و یک طراحی لوکس تر در مقایسه با مدل های اکتیو ارایه می شود اما سامسونگ می گوید که این دستگاه ۱۴ درصد نازک تر و ۱۵ درصد سبک تر از گلکسی واچ است، که این امر باعث می شود پوشیدن آن به خصوص برای افرادی که مچ دست کوچکتر دارند، راحت تر باشد. در عین حال، اندازه صفحه نمایش در نسخه بزرگتر به 1.4 اینچ افزایش یافته است.

گلکسی واچ ۳ در دو اندازه متفاوت 41 میلی متر و 45 میلی متر در دسترس است که هر یک دارای نسخه بلوتوث یا LTE هستند. نسخه 41 میلی متر در رنگ های برنز یا نقره ای در دسترس خواهد بود، در حالی که ساعت 45 میلی متری نقره ای یا مشکی خواهد بود. هر دو مدل از نمایشگرهای OLED با نمایشگر همیشه روشن با شیشه محافظ Gorilla Glass برخوردار هستند.

آنها سیستم عامل Tizen سامسونگ را اجرا می کنند، این بدان معناست که آنها با تلفن های سامسونگ به بهترین نحو کار می کنند و همزمان در سایر تلفن های Android هم خوب کار می کنند ولی در دنیای آیفون ها واقعا عملکردی خوبی را انجام نمی دهند، حتی اگر سامسونگ از نظر فنی از اتصال به iOS پشتیبانی کند. با این حال، پلت فرم پوشیدنی سامسونگ به طور کلی بهتر از سیستم عامل پوشیدنی Google است.

سامسونگ به وضوح در Watch 3 را به عنوان یک ساعت هوشمند با طراحی لوکس تر در مقایسه با خط ورزشی و تمرکز بر تناسب اندام قرار داده است. گلکسی واچ ۳ از استیل ضدزنگ در مقایسه با آلومینیومی که در مدل های پایه ساعتهای اکتیو استفاده می شود ساخته شده است و سامسونگ می گوید نسخه تیتانیومی اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد.

این شرکت همچنین می گوید که با IWC Schaffhausen یعنی ساعت ساز سوئیسی در طراحی ساعت Watch 3 کار کرده است. به جای یک بند لاستیکی پایه، تمام نسخه های گلکسی واچ ۳ با یک گروه چرمی ارایه می شوند. مدل تیتانیوم یک دستبند پیوندی تیتانیومی را دارد.

در نتیجه، قیمت Watch 3 در حدود ۷۰ دلار بیشتر از گذشته و ۱۵۰ دلار بیشتر از Watch Active 2 است. اینک حداقل از نظر قیمت گذاری، در مقابل سری 5 اپل واچ قرار می گیرد.

اگرچه خط گلکسی واچ اکتیو به عنوان یکی از همراهان دیگر بدنسازی شناخته می شود، اما Watch 3 چند پیشرفت جدید در طرف ردیابی تناسب اندام را به نمایش می گذارد. ویژگی ردیابی خواب با الگوریتم های بهتری و داده های دقیق تر بهبود یافته است. در اواخر امسال، Watch 3 کنترل اکسیژن خون (SpO2 و VO2 Max) را به دست می آورد و در کره، قادر به نظارت بر فشار خون و الکتروکاردیوگرافی خواهد بود.

سامسونگ می گوید در حال همکاری با FDA است تا بتواند آن ویژگی ها را در ایالات متحده به دست آورد. در گلکسی Watch 3 ویژگی جدیدی برای شناسایی و سقوط وجود دارد که با شناسایی سقوط، به یک مخاطب اطلاع می دهد.

خارج از بحث ردیابی تناسب اندام، می توانید انتظار داشته باشید که Watch 3 تمام سایر عملکردهای ساعت هوشمند Galaxy Watch را شامل شود، از جمله اعلان های مربوط به برنامه ها، ساعت های قابل تنظیم، دستیار بیکسبی، سامسونگ Pay بدون تلفن همراه (فقط NFC) و بلندگو برای پخش هشدارها و برقراری تماس. سامسونگ ادعا می کند که عمر باتری بین دو بار شارژ به دو روز افزایش یافته است.

نظر شما درباره ساعت های هوشمند جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ArmanBgold

فوق العادهست😍😍😍😍😍
بسیار شیک

Mahdi

خوشگله

Auroro

هر چیزی که سامسونگ معرفی کرد رو منها 400 دلار کنیم تازه میشه قیمش. شت چ وعضشه آخه؟!

_V_

چشم، الان به سامسونگ میگیم واچ۳ رو با این مشخصات بده ۱۰ دلار

Auroro

تو باشی سر این 500 دلار میدی؟

Milad7

خوشگله 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)