حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع شیائومی برای دستگاه با قابلیت جدا شدن نمایشگر

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی

ظاهرا شیائومی به دنبال طراحی های ماژولار است که از چند سال پیش یک مفهوم محبوب تلفن هوشمند است. ثبت اختراع جدید از غول فناوری چینی اوایل امروز (4 اوت 2020) منتشر شد و جزئیات دستگاهی با صفحه نمایش قابل تعویض را ارائه می دهد. حق اختراع شیائومی برای دستگاه با قابلیت جدا شدن نمایشگر می تواند یک تصور جذاب باشد اما لزوما شاید آینده این صنعت را رقم نزند.

حق اختراع شیائومی

حق ثبت اختراع در CNIPA (اداره ملی مالکیت معنوی چین) تحت عنوان “تلفن با دو بخش” ثبت شده و توسط LetsGoDigital گزارش شده است. با نگاهی به تصاویری که با ثبت اختراع پیدا شده است، می توان دستگاهی را به همراه صفحه نمایش جداشدنی مشاهده کرد که در صورت تمایل می توانید بیرون بیاوردیش و به گوشی هوشمند وصل شود. در صورت عدم اتصال دستگاه، می توانید یک سیستم دوربین دوگانه را در قسمت جلویی به همراه یک فلاش LED مشاهده کنید، به این معنی که یک دوربین سلفی زیر صفحه را ارایه می کند.

حق اختراع شیائومی

حق اختراع شیائومی

در حالی که صفحه نمایش متصل است، گوشی هوشمند هیچ تفاوتی با هیچ گوشی معمولی ندارد. این صفحه نمایش را می توان به طور جداگانه در حق ثبت اختراع نیز مشاهده کرد که قسمت عقب آن دارای درگاه های دوقلو است که شبیه یک خروجی بلندگو با سوراخ های کوچک است که به پین ​​هایی وصل می شود و در بدنه اصلی دستگاه دیده می شود. در این اختراع همچنین اشاره شده است که می توان از صفحه نمایش به طور جداگانه و بدون بدنه اصلی استفاده کرد، اما این که دقیقا چگونه به این نتیجه می رسد، در حال حاضر مشخص نیست.

با وجود داشتن صفحه نمایش قابل تعویض می توان برخی از موارد مثبت داشته باشد اما حقیقتا به نظر نمی رسد بسیار کاربردی باشد. ممکن است شخصی بتواند از صفحه نمایش به عنوان منظره یاب یا ابزار کنترل استفاده کند و بدنه اصلی را به عنوان یک دوربین عمل کند. با این حال، این هنوز یک نمونه بسیار ابتدایی است.

نظر شما چیست؟ این حق اختراع شیائومی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

درست پتنت زدی دمت گرم تمام تلاشتو کردی
ولی انصافا چه کاربردی داره ؟
که حق اختراعش کردی

Mahdi

مقدمات فروش قطعات گوشی به صورت جداگانه و سر هم کردن مثل کامپیوتر داره فراهم میشه

Milad7

ایول شیا 🙂 مبتکر کی بودی تو 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)