حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جهانی اوپو رینو ۴ پرو با اسنپدراگون ۷۲۰ جی رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 21 دیدگاه | اوپو

اوپو به دنبال معرفی ماه گذشته در چین، حالا نسخه جهانی اوپو رینو ۴ پرو را در هند معرفی کرد. نسخه بین المللی تا حدودی متفاوت با نسخه اصلی چینی است که دارای 5G پشتیبانی از تراشه Snapdragon 765G بود. نسخه جهانی اوپو رینو ۴ پرو فقط از 4G پشتیبانی می کند و از اسنپدراگون 720G یعنی چیپست هشت هسته ای بهره می برد. این احتمالا یک نسخه قابل توجه نسبت به مدیاتک Helio P95 در Reno3 Pro (نسخه بین المللی) باشد.

نسخه جهانی اوپو رینو ۴ پرو

اوپو ویژگی های جالب بسیاری را برای این تلفن هوشمند میان رده به ارمغان آورد، این ویژگی ها که با شارژ سریع ۶۵ وات شروع می شود و همان فناوری مورد استفاده در OPPO Find X2 Pro را دارد. این باید بتواند باتری Reno4 Pro را در مدت ۳۶ دقیقه به طور کامل شارژ کند.

نمایشگر موجود در اوپو رینو ۴ پرو نیز یکی از نکات قابل توجه آن است. این دستگاه دارای صفحه نمایش Super AMOLED با رزلوشن Full HD+ یا 2400×1080 پیکسل با نسبت تصویر 20:9 است. نمایشگر دارای رفرش ریت ۹۰ هرتز بوده و بنابراین انیمیشن ها و انتقال ها نیز باید بسیار روان باشند. برای علاقه مندان به بازی باید بگویم که سمپل ریت تاچ 180 هرتزی نیز وجود دارد. همچنین دارای حداکثر روشنایی 1100 نیت و نسبت کنتراست 5000000:1 بوده و یک سنسور اثر انگشت در زیر آن پنهان است.

در پشت، یک دوربین چهارگانه با یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 برای دوربین اصلی، یک دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تک رنگ ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. با وجود داشتن دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، می تواند تا رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسل عکس بگیرد و از جمله دیگر ویژگی های آن باید به فیلم های ویدئویی با سرعت آهسته 960 فریم در ثانیه و فیلترهای رنگی است که باعث می شود رنگ های خاصی برجسته شود. دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسل است و در یک سوراخ در سمت چپ بالای صفحه قرار گرفته است.

از نظر طراحی، اوپو رینو ۴ پرو ضخامت ۷.۷ میلی متری داشته که ضخامت بسیار خوبی است و دارای یک شیشه ای مات است که در اکثر تلفن های هوشمند چندان رایج نیست. برجستگی دوربین تنها عنصر قابل توجه است و هرکدام از دوربین ها دارای کادر شخصی خاص خود هستند.

قیمت اوپو رینو ۴ پرو نسخه جهانی

اوپو رینو ۴ پرو از ۱۵ مرداد از طریق آمازون، فلیپکارت و سایر خرده فروشان در هندوستان عرضه می شود. قیمت نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه تقریبا 468.17 دلار ارائه می شود. این محصول در ماه های آینده به بازارهای دیگر عرضه می شود و نوعی از ذخیره 256 گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت، هرچند مشخص نیست که این دستگاه در کجا موجود خواهد بود.

اوپو همچنین نسخه ای از ساعت هوشمند OPPO Watch را برای هند معرفی کرد که از اسنپدراگون ۳۱۰۰ استفاده می شود و دارای ویژگی هایی مانند شارژ سریع است. این ساعت در نسخه های 41 و 46 میلی متر در دسترس خواهد بود که هزینه آن به ترتیب ۲۰۰ و ۲۶۷ دلار می باشد.

نظر شما درباره نسخه جهانی اوپو رینو ۴ پرو چیست؟ این قیمت برای اسنپدراگون ۷۲۰ رقابتی است؟ البته کیفیت ساخت بهتر و دوربین قابل توجه شاید قیمت آن را کمی تعدیل کند.

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

۷۲۰ جی آی دلم 😂😂 چقدر مزخرف شد

Mb.Pcr

چقدر گرون
۴۶۸ دلار !!
با پولش آدم میره پوکو اف دو پرو میخره نه اینو

ahmad

گزارش مالی اپل دیشب منتشر شد

Taha

چه خبرته آقای اوپو حداقل یه چیز دیگه میزاشتی

نیما عرفانی

امتیاز باتریش هم اومده ؛ ۹۶ ساعت و به نسبت حجم باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر و رفرش ریت ۹۰ هرتز که البته تطبیقیه و در برخی شرایط سوییچ می‌کنه رو ۶۰ هرتز امتیاز مناسبی هست.
آنر ۳۰ پرو پلاس هم با ظرفیت باتری مشابه و ابعاد نمایشگر تقریباً برابر و رفرش ریت ۹۰ هرتز امتیاز ۹۹ ساعت گرفته بود که نشون میده بهینه سازی هواوی خوب جواب داده .

Mb.Pcr

ولی ارزش نداره اینقدر پول بدی به این
با پولش میشه پوکو خرید یا حتی آیفون اس ای

نیما عرفانی

درسته و نقد منطقی به نظر میرسه اما خب باید اینم گفت از نظر طراحی به خصوص قاب پشتی و مشخصات روی کاغذ البته نسخه ی 765G گوشی قابلی هستش.

Mb.Pcr

بله منظور من هم همینه اگه ۷۶۵ جی بود میشد گفت خوبه ولی این ۷۲۰ جی با این قیمت احساس میکنم نمی ارزه

نیما عرفانی

موافقم به هرحال حرف حق رد خور نداره

Taha

ببخشید آقای عرفانی این گوشی دوربین محور هستش؟

نیما عرفانی

بله در سطح میان رده مجموعه دوربین های خوبی داره و رو دوربینش برای فیلم برداری و عکس برداری هم تو کنفرانس معرفیش مانور داده بود‌.
✓https://toranji.ir/?p=1075455

Taha

دستتون درد نکنه . ممنونم 🙏

نیما عرفانی

خواهش میکنم عزیز 🌷

Mahdi

به نظر من که باز کمه چون میتونستن باتری حجیم تری بذارن

نیما عرفانی

خب تو این ابعاد و ضخامت لابد محدودیت فضا داشتن و نمیتونستن باتری بزرگتری بذارن .

Mahdi

ضخامتش رو بیشتر میکردن

نیما عرفانی

⁦🙇‍♂️⁩

Finch

این از بس شیائومی های آجر مانند رو دست گرفته ، عادت به گوشی خوش دست نداره

Finch

ماژول دوربینش چه خفنه
صفحه نمایشش چه خفنننننننننننننه
طراحیش چه خفنننننننننننننننه
پردازندش خوبه ، عالی نیست
سنسور اصلی دوربینش خوبه ، عالی نیست

Milad7

اوپو کم کم داره خودش را در بازار بالا میکشه 🙂

MORTEZA

طراحی پشتی نسخه چینش عالی بود
عاشق مات بودن و اون فونتش شدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)