حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی کی ۳۰ اولترا 5G در TENAA دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | ردمی

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم ردمی کی ۳۰ اولترا در راه است. این دستگاه به معرفی نزدیک تر شده است و دلیل آن این است که ردمی کی ۳۰ اولترا 5G در TENAA دیده شد. این جدیدترین عضو خانواده در جمعیت K30 با بهترین تراشه 5G مدیاتک یعنی دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مجهز خواهد شد.

ردمی کی ۳۰ اولترا 5G

در ابتدای این ماه، گزارشی از طرف توسعه دهندگان XDA وجود یک تلفن دیگر Redmi K30 به نام Redmi K30 Ultra 5G را اعلام کرده بود. این نشریه جزئیات اصلی تلفن هوشمند را فاش کرده بود. تلفن جدید Redmi با شماره مدل M2006J10C در بانک اطلاعاتی TENAA چین ظاهر شده است. حدس زده می شود که این مدل Redmi K30 Ultra 5G است.

مشخصات Redmi K30 Ultra 5G (شایعات)

گوشی هوشمند M2006J10C دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با حاشیه کمتر است. صفحه نمایش از وضوح FHD + با وضوح 1080 در 2400 پیکسل پشتیبانی می کند و با یک اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است. گزارش XDA ادعا کرده بود که نمایشگر Redmi K30 Ultra 5G از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند.

این گوشی دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است (در TENAA با 4،400 میلی آمپر ساعت ذکر شده است). ظاهر 3C این گوشی فاش کرده بود که می تواند با یک شارژر سریع ۳۳ وات همراه باشد. در بخش نرم افزاری با سیستم عامل Android 10 و MIUI 12 ارایه شده است.

بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000 Plus عملکرد قابل قیاس با Snapdragon 865 و Kirin 990 را نشان می دهد

پردازنده هشت هسته ای 2.6 گیگاهرتزی که توان M2006J10C را تامین می کند، می تواند تراشه دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس MediaTek باشد. پیش بینی می شود این گوشی به نسخه های مختلفی از رم مانند 6 گیگابایت ، 8 گیگ و 12 گیگابایت مجهز شود. از لحاظ ذخیره سازی، ممکن است گزینه هایی مانند 128 ، 256  و 512 گیگابایت را در اختیار کاربران قرار دهد. با این وجود، از حافظه خارجی نیز پشتیبانی نخواهد کرد.

ادعا شده Redmi K30 Ultra 5G دارای یک دوربین سلفی پاپ آپ ۲۰ مگاپیکسلی است. محفظه دوربین دایره ای در قسمت عقب آن دارای دوربین چهار مگاپیکسلی 64 مگاپیکسلی است. گمانه زنی شده که این گوشی از سنسور تصویر سونی IMX686 به عنوان دوربین اصلی بهره می برد.

گفته شده Redmi K30 Ultra 5G در ابعاد 163.3 x 75.4 x 9.1 mm و وزن آن 213 گرم است. آبی ، سیاه ، سبز ، صورتی ، قرمز و سفید رنگ بندی مورد انتظار آن هستند. K30 Ultra 5G ممکن است در ماه آگوست ارایه شود.

شما منتظر ردمی کی ۳۰ اولترا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

مدیا تک امسال خوب فروش کرده
یکمی دیگه فروشش بیشتر بشه
آمریکا مجبور میشه تحریمش کنه

AŁɪ

حالا شد یه گوشی خوب ⁦☺️⁩💕

Taha

سهیل به نظرت کی معرفی میشه؟

m.b

کمتر از یک ماه دیگه…

Taha

دستتون درد نکنه ممنونم 🙏😠

Taha

اوه ببخشید اشتباه شد دستم خورد به اون استیکر(تاچ گوشیم مشکل داره)

m.b

خواهش🙏💐

Soheil Rezayi

با من بودی؟
نمدنم

Taha

🤣🤣نه ببخشید با شما نبودم با ناسا بودم
به هر حال ممنونم🙏

Finch

خوابم بیدارم؟
پاپ آپ
۱۲۰ هرتز
دایمن ۱۰۰۰ پلاس
واااااااااااای😀😀😀😀😀😀😀😀⁦❤️⁩

Milad7

چیز خاصی برای ارائه نداره…

Taha

آره اصلا چیز خاصی نداره به جز دیمنستی ۱۰۰۰پلاس و صفحه نمایش ۱۲۰هرتز و پاپ آپ بودنش هم که چیز خاصی نیست باتریشم که داغونه(البته برای شما فرقی نداره برای شما به چیز دیگه مهمه)

Mahdi

پرو بالاتر از الترا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)