حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد ۲ را واقعیت ببینید

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ

از بین تمام دستگاه هایی که انتظار می رود در جریان رویداد سامسونگ Galaxy Unpacked 2020 در تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ شود، Galaxy Z Fold 2 تنها دستگاهی است که هنوز به طور کامل لو نرفته است. اوایل امروز، تصویری زنده از تلفن هوشمند تاشو آینده منتشر شد که طراحی آن و چیدمان دوربین سلفی آن را تأیید می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گلکسی زد فولد ۲ را واقعیت ببینید.

گلکسی زد فولد ۲

سامسونگ از Galaxy Fold 2 5G برای بازنشسته کردن Galaxy Fold استفاده می کند و این چیزی است که ما اوایل ماه جاری درباره آن صحبت کرده بودیم. همچنین به نظر می رسد که بر روی صفحه نمایش داخلی برای دوربین سلفی یک سوراخ وجود دارد. اگر بخاطر بیاورید Galaxy Fold اصلی یک شکاف عجیب در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش داخلی داشت. در داخل آن یک دوربین دوگانه سلفی ۱۰ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در قسمت بیرونی وجود داشت.

گلکسی زد فولد ۲

گلکسی زد فولد ۲

پیش بینی می شود که Galaxy Z Fold 2 دارای یک صفحه نمایش Dynamic AMOLED تاشو ۱۲۰ هرتز در اندازه 7.59 اینچی در قسمت داخلی و یک نمایشگر 6.23 اینچی Super AMOLED در قسمت بیرونی باشد. گفته می شود که هر دو صفحه نمایش دارای سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی هستند. در عقب، شایعه شده است که این دستگاه دارای یک دوربین سه گانه 12MP + 12MP + 64MP یعنی چیزی مشابه Galaxy S20 است.

پیش بینی می شود سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ را به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، حافظه داخلی 256 یا 512 و اسلات کارت حافظه microSD مجهز کند. تلفن تاشو اندروید ۱۰ را با رابط کاربری One UI 2.5 ارایه می کند. انتظار می رود نمایشگر داخلی توسط Ultra Thin Glass پوشانده شود و این گوشی تنها با یک نسخه 5G قابل دسترس است.

اسناد فاش شده حاکی از این است که این گوشی از باتری 4،365mAh بهره می برد. این دستگاه دارای شارژ سریع 25W و شارژ بی سیم 15W Qi است. گوشی هوشمند تاشو آینده نیز قادر به شارژ دستگاه های دیگر با استفاده از شارژ بی سیم معکوس خواهد بود. قیمت آن می تواند مشابه Galaxy Fold باشد و ما سه ماه پیش گزارش داده بودیم که این محصول در رنگ سیاه و قهوه ای عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی زد فولد ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

بنظر میاد ایراداتشو برطرف یا کمتر کرده⚡💕

ahmad

مشکل عجیب گلکسی فولد اون شکاف عجیب و مشکل مقاومت صفحه نمایش بود که باعث شد من از مخالفاش باشم مشکل اولی که حل شده مشکل دومی هم اگه حل بشه که بعید میدونم با یک گوشی عالی مواجه هستیم

Faraz

مقاومتش رو چجوری درست کنه؟؟ خب گوشی تاشو هست و مقاومتش کمه دیگه

Arian25

میخوای قد ماشین مقاومت داشته باشه؟

اولین گوشی تاشوی جهان رو چه انتظاری ازش داری

MohammadFarhaadi

نمایشگر داخلیش جا داشت بزرگتر باشه الان دیگه گوشیا رسیدن به هفت اینچ لازم نیست تاشو باشه تا به این سایز برسه.تاشو بودن اگر مزیت افزایش سایز رو نداشته باشه به ریسک نقطه ضعفا و مشکلاتش نمی ارزه ولی اگر مثلا نه تا ده اینچ رو بده تو حالت تمام صفحه میشه لاهاش کنار اومد.امیدوارم سامسونگ مشکلات این نمایشگرا رو حل کنه و البته قیمتش رو پایین بیاره.البته هر شرکتی بتونه انجام بده فرقی نداره به هر حال احتملا آینده گوشیا یا آینده تبلتها همین تکنولوژیه تاشوست.

Faraz

عزیز ابن هفت اینچ با گوشی فرق میکنه شما تو یوتییوب گلگسی فولد رو با گوشی های هفت اینچ دیگه مقایسه کن بعد بیا نظر بده ..شما به نظرت الان این گوشی رو به صورت باز میشه داخل جیب شلوار قرار داد ؟؟

MohammadFarhaadi

بله دوست عزیر هفت اینچ با هفت اینچ بسته با طول و عرض گوشی فرق میکنه.بسته به نسبت طول و عرض مساحت کم و زیاد میشه ولی بازم خیلی نیست.الان نمایشگرا بدون حاشین میشه مثلا نه اینچ نمایشگر تاشو داشت و راحت هم تو حیب جا بشه!چرا که نه؟!

MohammadFarhaadi

یکی از نسبتهای رایج رو میدونم اپل به عنوان پتنت به نام خودش ثبت کرده که بیشترین مساحت رو میده و شرکتای دیگه استفادش نمیکنن فکر میکنم ۱۶ به ۹ بود مطمئن نیستم واسه همین مثلا سامسونگ میاد ۱۵/۹ به ۹/۱ میزنه نسبت گوشی رو.

Faraz

چیزی که شما مد نظرت هست تبلت تاشو هست این گوشی تاشو هست و اندازش بسیار مناسبه

Amir galaxy

اگه صفحه نمایش بزرگتر، بدون دوربین سلفی و هرگونه زائده‌ای بود عالی میشد…
اصلا نیاز نیست دوتا سلفی داشته باشه، همون یه دونه توی صفحه کوچیک کافیه(به صورت پانچ هول مثل نوت ۱۰ یا اس ۱۰)
و اینکه باتری بزرگتری هم داشته باشه!
این مدل گوشی های تاشو زمانی ارزشمند و جذاب میشن که قطر کمتری در حالت بسته شده داشته باشن و همچنین گوشی در حالت بسته اندازه ۶_۷ اینچ داشته باشه…
خیلی عالی میشه😅🍒

Amir galaxy

البته به قسمت دوم یادم رفت یچیزی اضافه کنم اونم خط و خش‌ئه !
مشکل بزرگیه خط خش…
و سایز ۶_۷ اینچی که گفتم، منظورم حالتی مثل گوشی های الانه وگرنه صفحه کوچک میت ایکس ۶.۶ اینچ هست…

Milad7

ببینیم نواقص را برطرف کرده یا نه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)