حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع شیائومی برای گوشی با فضای نگهدارنده هندزفری بی سیم

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | حق اختراع، شیائومی

گم کردن هدفون های بی سیم شما می تواند یک تجربه دردناک باشد، به خصوص که حالا آنها بسیار کوچک و مجزا از هم هستند. خوشبختانه ، شیائومی ممکن است راه حلی برای این مشکل پیدا کرده باشد. ما امروز حق اختراع شیائومی برای گوشی با فضای نگهدارنده هندزفری بی سیم را می بینیم.

حق اختراع شیائومی

ظاهراً این شرکت به لطف دوربین سلفی زیر صفحه، دارای یک گوشی هوشمند است که طراحی تمام صفحه را ارایه می کند. این دستگاه دو سوراخ دایره ای را در بالای دستگاه خود دارد که به عنوان محفظه هایی برای قرار دادن هدفون های بی سیم شما استفاده می شود.

تولید کننده چینی اطلاعات اضافی را در  International Design System، که بخشی از WIPO (دفتر مالکیت معنوی جهانی) به شمار می رود، ثبت کرده است و این اطلاعات در مورد دو اختراع ثبت شده صحبت می کند. یکی از آنها طراحی گوشی هوشمند را نشان می دهد، در حالی که مورد دوم تأکید بر یک لوازم جانبی صوتی است. مستندات در اوایل سال جاری ، در تاریخ 24 ژوئیه سال 2020 ، با جزئیات زیر ارائه شده است.

توضیحات اولین ثبت اختراع شیائومی:

عنوان این طرح “Mobile Phone” است. محصولی که از این طرح استفاده می کند و عمدتاً برای ارتباطات، بازی ها، پخش موسیقی، نمایش اطلاعات و یا برنامه عملیاتی استفاده می شود. در قسمت بالای یک تلفن همراه دو سوراخ وجود دارد که می توان از آن برای قرار دادن هدفون استفاده کرد.

توضیحات دومین ثبت اختراع شیائومی:

عنوان این محصول طراحی “Earphone” است. محصولی که از این طرح استفاده می کند و عمدتا برای پوشیدن داخل گوش برای انتقال صوتی استفاده می شود. ویژگی های اساسی برنامه طراحی شامل شکل است.

در حالیکه سامسونگ همچنین یک محفظه برای ذخیره S-Pen برای سری Galaxy Note خود دارد، این رویکرد بسیار جالب است و برای کسانی که دوست دارند تجربه صوتی “بی سیم” را به خوبی تجربه کنند، یک مشکل اساسی را حل می کند.

گوشی های بی سیم که در تلفن هوشمند “تمام صفحه” قرار دارند قابل چرخش است و در حالی که در محفظه آنها قرار داده می شود، بلندگو به سمت بالا نشان می دهد. اگر کاربر بخواهد دستگاه به عنوان بلندگو دستگاه کار کند، می توان گوشی ها را با کمی بیرون آوردن از تلفن هوشمند در این حالت قرار دهید.

از آنجا که این حق ثبت اختراع دیگر و یک نسخه نسبتاً منحصر به فرد است، ما مطمئن نیستیم که شیائومی قصد دارد این گوشی را تولید کند یا خیر. ما ایده تلفن هوشمندی را دوست داریم که دارای دو دهانه برای ذخیره کردن گوشی های بی سیم هندزفری ما است، اما باید درک کنیم که Xiaomi به سادگی نمی تواند چیزی را تولید کند که فقط درصد کمی از مشتری آن خریداری کند.

ما همچنین مطمئن نیستیم که اولین تلفن هوشمند دوربین زیر صفحه نمایش چه زمانی از این شرکت ارایه می شود زیرا این فناوری هنوز بهبود پیدا نکرده است. امیدوارم در ماه های آینده پیشرفت هایی را از Xiaomi در مورد این محصول بی نظیر بشنویم.

نظر شما چیست؟ این حق اختراع برای شما جذاب بود؟

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ضخامتش زیاد میشه

Mb.Pcr

خوبه بالاخره یه اختذاعی داد که میتونه عملی بشه و بسیار کاربد داشته باشه

m.b

اه پس اون بیلبیلکا که هفته های پیش به عنوان دوربین چرخان لو رفته بود این بود…
من حدس زده بودم مربوط به شارژ باشه! 😂
پست هم گفته بود دوربینه…
آخرش هندزفری از آب در اومد…

Milad7

اینم ایده ی بدی نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)