حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فقط گلکسی اس ۲۱ اولترا با اگزینوس ۱۰۰۰ ارایه می شود؟

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

هفت ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم چیپست اگزینوس ۱۰۰۰ سامسونگ با لیتوگرافی ۵ نانومتری و Cortex-A78 در دست توسعه است. همچنین ۲ هفته پیش خواندیم که گلکسی S21 فقط با اگزینوس ۱۰۰۰ ارایه خواهد شد و این یعنی خط خوردن اسنپدراگون ۸۷۵ از آینده پرچمدار ۲۰۲۱ سامسونگ. امروز اما در گزارشی می شنویم که فقط گلکسی اس ۲۱ اولترا با اگزینوس ۱۰۰۰ ارایه می شود و مدل های پایین تر شاید با تراشه قدیمی تر طراحی شوند.

گلکسی اس ۲۱ اولترا

با تجهیز گلکسی اس ۲۰ اولترا به سخت افزار رده بالا، به نظر می رسد سامسونگ هنگام رونمایی از Galaxy S21 Ultra با همان استراتژی جلو بیاید. با این وجود، جدا از به روزرسانی های بارز نظیر حافظه رم بیشتر، باتری بزرگتر و سایر موارد، یکی از منابع قابل اعتماد ادعا می کند سامسونگ ممکن است از تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۱۰۰۰ شایعه شده خود تنها در Galaxy S21 Ultra استفاده کند، در حالی که نسخه های ارزان تر ممکن است با اگزینوس ۹۹۲ عرضه شوند.

سامسونگ احتمالا می خواست کل خانواده گلکسی اس ۲۰ را با تراشه Exynos 1000 ارایه کند، اما MauriQHD اظهار داشت که فقط گلکسی اس ۲۱ اولترا ممکن است تا آنجا که به مشخصات سخت افزاری مربوط می شود، رفتارهای تهاجمی را انجام دهد. وی در مورد Galaxy S21 Plus مطمئن نیست اما اظهار می دارد که Galaxy S21 می تواند از Exynos 991 یا Exynos 992 یا هر آنچه که سامسونگ تصمیم می گیرد آن را بنماد، برخوردار باشد.

او همچنین اظهار داشت که Exynos 990 در نظر گرفته شده است، اما با نگاهی به این که چگونه این تراشه نتوانسته از اسنپدراگون ۸۶۵ عبور یا با آن رقابت، به نوعی بدیهی است که سامسونگ از استفاده از آن در پرچمداران بعدی خود برای سال ۲۰۲۱ خودداری خواهد کرد.

پیش از این شایعه شده بود که اسنپدراگون ۸۷۵ بسیار گران است و سامسونگ را وادار به جستجوی جایگزین دیگری می کند. به طور طبیعی گلکسی اس ۲۱ تا سال ۲۰۲۱ عرضه نمی شود، بنابراین سامسونگ چند تا ماه زمان دارد تا تصمیم بگیرد که چه نوع سخت افزاری در هر مدل وجود خواهد داشت.

از Exynos 991 یا Exynos 992 می توان برای پایین آمدن قیمت خرده فروشی گلکسی S21 استفاده کرد، زیرا طبق گزارشات سامسونگ با یک مدل پایه با رفرش ریت ۹۰ هرتز به بازار ورود خواهد کرد.

اگرچه این ممکن است بسیاری از مشتریان را ناراحت کند، سامسونگ باید از چنین اقداماتی استفاده کند و از افزایش قیمت های پرچمدار تلفن های هوشمند جلوگیری کند. خوشبختانه از آنجا که سامسونگ این اطلاعات را به طور رسمی تأیید نکرده است، می توان امیدوار بود که این صحبت ها اشتباه باشند.

نظر شما چیست؟ وقتی پرچمدار می خرید انتظار چنین چشم پوشی هایی در بخش سخت افزار دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

فقط گرافیکش AMDباشه ، اصلا میخاد از ۷۹۰۴ استفاده کنه

Alpha

منتظرم ببینم سامسونگ با AMD چه کار میتونه کنه…

_V_

جی‌اف‌اکس بنچ فوق العادش خیلی وقته منتشر شده و میتونید برید با A12X مقایسش کنید الان

AŁɪ

عالیه می‌تونه سکوی پرتاب باشه برا اگزینوس اگه خوب از آب در بیاد خودم شخصا حمایتش میکنم‌.💕🌟

Mahdi

خدا کنه بترکونه

ممد بمولا

به جای گرافیک ای ام دی یکم رو پایداری و مصرف و دما کار کنه بهتره

ArmanBgold

خیلی مسخرست اگه فقط روی الترا استفاده بشه😖

Milad7

ما محکومیم به اگزینوس!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)