حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آیفون ۱۲ احتمالا ۱۸ شهریور ۹۹ است

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

امروز شایعه جذابی برای طرفداران اپل منتشر شده است. گفته می شود که تاریخ معرفی آیفون ۱۲ احتمالا ۱۸ شهریور ۹۹ است. این خبر هنوز قطعی نیست اما با توجه به سابقه اپل در معرفی آیفون ها می توان گفت که هجدهمین روز شهریور تاریخ دور از انتظاری نیست.

تاریخ معرفی آیفون ۱۲

آیفون ۱۲ نسخه ۵.۴ اینچی

آیفون ۱۲ نسخه ۵.۴ اینچی

همانطور که می دانید تصویری از نمونه ساختگی و غیر رسمی آیفون ۱۲ نسخه ۵.۴ اینچی با هم دیدیم. این دستگاه در بالا و دستگاه وسط سات که با آیفون ۷ و آیفون SE از نظر اندازه مقایسه می شود. اینکه دستگاه از آیفون ۷ با نمایشگر ۴.۷ اینچی کوچکتر است و نمایشگر ۵.۴ اینچی دارد نشان می دهد که طراحی آیفون X طور را خواهد داشت.

اما درباره تاریخ معرفی! امروز در گزارش عنوان شده است که آیفون ۱۲ در تاریخ ۱۸ شهریور ۹۹ معرفی خواهد شد. انتظار داریم در این مراسم حداقل ۴ آیفون معرفی شوند. ۲ آیفون پرو و ۲ آیفون معمولی که در اندازه های جدید ارایه خواهند شد.

علاوه بر اینکه ۴ آیفون گفته می شود که در این مراسم شارژر ناموفق معرفی شده با آیفون X یعنی AirPower اپل هم معرفی خواهد شد.

در کنار این ها معرفی اپل واچ و آیپد هم مورد انتظار است. مراسم شلوغی به نظر می رسد اما معمولا مراسم شهریور اپل همین محتوا را تا حدودی ارایه می کرده است.

شما منتظر مراسم اپل هستید؟ اگر این شایعه صحیح باشد، سه شنبه ۱۸ شهریور می تواند روز بزرگی برای طرفداران کوپرتینویی هایی که ورودشان به ایران در هاله ای ابهام است، باشد.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

به نظر شما ایفون 12 کدام طراحی دوربین را دارد؟

یک
http://uupload.ir/files/gat2_ایفون_12.jpg

دو
http://uupload.ir/files/ybp4_ایفون_12.jpg

_V_

آیفون۱۲ پرو/پرومکس *

https://t.me/Tech_Followers/5955

ArmanBgold

2

Milad7

برای مدل پرو دومی

persepolis

اخبار مربوط به درخواست خرید از غول پردازنده صفحه نمایش NVIDIA از ARM ، یکی از شرکت های پیشرو در زمینه نیمه هادی و طراحی تراشه که متعلق به SoftBank است ، با ذکر این نکته که اخیراً ARM را با 32 میلیارد دلار در سال 2016 به دست آورد.

HOSEIN

کاش جای دوربین و طراحیشو عوض کنه تا بقیه هم یه تکونی به خودشون بده
هر چی گوشی میبینیم دوربینش سمت چپه

persepolis

خب جای درستش همون جاست

Milad7

بالاخره تاخیر داره یا نه؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)