حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ هم سه عضو خواهد داشت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

منابع همیشه قابل اعتماد سم موبایل گزارش داده که پرچمدار سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۲۱ یعنی گلکسی S21 احتمالی دارای سه مدل مختلف خواهد بود. این نباید برای هر کسی که اخبار فناوری را پیگیرانه دنبال می کند، باعث تعجب شود. خانواده گلکسی اس ۱۰ اولین سری Galaxy S بود که در سه اندازه عرضه شد و سامسونگ با آن روال را با سری گلکسی اس ۲۰ ادامه داد. به نظر می رسد این روال سال آینده هم یکسان باشد چرا که گزارش می رسد سامسونگ گلکسی اس ۲۱ هم سه عضو خواهد داشت. این می تواند هم خوب باشد هم بد ولی مادامی که تلاش شرکت ها برای رقابت در بین باشد، به نفع کاربر است.

گلکسی اس ۲۱

از همین لحظه، سامسونگ با استفاده از شماره های مدل های SM-G991 در کنار SM-G996 و SM-G998 شروع به توسعه نسخه 5G سه نسخه از مدل های Galaxy S21 کرده است. اگر سامسونگ طرح نامگذاری را دوباره تغییر ندهد این دستگاه ها باید به ترتیب به عنوان گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا معرفی شوند. اگرچه در این مقطع از زمان چیزی را به صورت قطعی نمی توان گفت. احتمالا نسخه های LTE نیز وجود خواهد داشت، اما در حال حاضر ما نمی توانیم هیچ نشانهای از آنها مشاهده کنیم.

سامسونگ

سامسونگ

همچنین به ما گفته می شود كه سه مدل Galaxy S21 در حال حاضر با ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در دست توسعه هستند. این احتمالا لیست کامل نیست، یا شاید هم باشد. سامسونگ قبلا با نسخه حافظه داخلی ۱ ترابایت از گوشی پرچمدار خود رونمایی کرده است – جدیدترین پرچمدار گلکسی که با ۱ ترابایت حافظه داخلی ارایه شده است گلکسی اس ۱۰ پلاس بود و در دنیای پس از COVID که در آن مردم حاضر نیستند مبالغ هنگفتی را برای تلفن های خود خرج کنند، شاید سامسونگ گزینه ۵۱۲ گیگابایتی را نیز لغو کند.

دوربین اصلی گلکسی اس ۲۱ رزلوشن ۱۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت؟

اما همه این ها حدس و گمان است. اگرچه کارخانه شایعات از ماه ها قبل وارد عمل شد، اما هنوز خیلی زود است که بگوییم ترکیب گلکسی S21 چه شکلی خواهد بود. البته ، شما می توانید مثل همیشه با ترنجی همراه باشید تا با گذشت زمان اطلاعات بیشتری درباره گلکسی S21 کسب کنیم. تا آن زمان مجددا به گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا چشم خواهیم دوخت و همزمان به دنبال سومین گوشی تاشو سامسونگ هستیم که همه آنها در تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ به طور رسمی عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی S21 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کمتر از دو هفته باقی مونده 🙂

Amir galaxy

خب سلامتی😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)