حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک قابلیت صوتی ویژه در فیلم برداری گلکسی نوت ۲۰ برای صدابرداری بهتر

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

برندهای مختلف تلاش می کنند تا نوآوری های خوبی داشته باشند. مثلا سامسونگ در گلکسی اس ۲۰ ویژگی Single-Take را ارایه نمود که ساخت محتوای بصری تنها با یک تپ روی شاتر بر اساس هوش مصنوعی است. این حالت از چند دوربین، چند افکت، فیلم برداری، تصویر متحرک و … استفاده می شود. حالا می شنویم که یک قابلیت صوتی ویژه در فیلم برداری گلکسی نوت ۲۰ برای صدابرداری بهتر ارایه خواهد شد. این ویژگی برای آن هایی که با موبایل خود زیاد فیلم برداری می کنند بسیار جذاب است. به عبارتی ما شاهد قابلیت انتخاب ورودی صدا در گلکسی نوت ۲۰ برای ضبط صدا هستیم.

فیلم برداری گلکسی نوت ۲۰

طرفداران سامسونگ برای روز ۱۵ مرداد لحظه شماری می کنند كه سرانجام شركت از Galaxy Note 20 و Galaxy Note 20 Ultra رونمایی خواهد كرد. بدیهی است که تا آن زمان موضوع خیلی مهم رسمی در مورد دستگاه های مذکور دریافت نخواهید کرد اما طی چند هفته گذشته جریان مداوم گزارش ها موجود است.

اطلاعات بیشتر اکنون به صورت آنلاین و درباره ویژگی های دوربین جدید گلکسی نوت ۲۰ ظاهر شده است. این ویژگی به بخش صوتی فیلم برداری مربوط می شود.

اطلاعات مذکور را MaxWinebach ارایه کرده است و می گوید که دریافت که حالت Pro Video اکنون به شما امکان می دهد از میکروفون مورد نظر خود را انتخاب کنید، مثلا بین میکروفون های جلو، عقب، جلو و عقب همزمان خود دستگاه یا میکروفون بلوتوث یا USB انتخاب نمایید. این باعث می شود انعطاف پذیری زیادی برای افرادی که با تلفن هوشمند خود فیلم برداری دارند فراهم کند. همچنین می توان رزلوشن ویدیو را در این حالت تنظیم کرد.

رندر گلکسی نوت ۲۰ اولترا

رندر گلکسی نوت ۲۰ اولترا

ابزارهای هیستوگرام و فاصله کانونی نیز وجود دارند که امکان ضبط دقیق تر در هنگام گرفتن محتوا با دوربین دستگاه را فراهم می کنند. حالت Single Take ویژگی هوشمند AI که برای اولین بار با Galaxy S20 معرفی شده است، بهبود خواهد یافت. در حال حاضر فقط کلیپ های حداکثر 5 ثانیه ای ثبت می شود ولی در آینده کاربران مجاز خواهند بود بین 5 تا 15 ثانیه مدت را تعیین کنند.

سامسونگ همچنین ضبط ویدیو را در نسبت ابعاد 21:9 با وضوح حداکثر 8K امکان پذیر خواهد کرد. این کار باعث می شود که یک خروجی سینمایی تر وجود داشته باشد که مطمئناً توسط افرادی که از مانیتور فوق عریض برای مشاهده آن محتوا استفاده می کنند استقبال می شود. افزایش بزرگنمایی ۵۰ برابر در این دستگاه اضافه می شود که از بزرگنمایی 100 برابر هم پشتیبانی می کند. در حال حاضر از توان ۳۰ برابر زوم هیبریدی گلکسی اس ۲۰ اولترا به 100x پرش می کند.

به این صورت گلکسی نوت ۲۰ می تواند در بخش دوربین هم جذاب ظاهر شود. نظر شما چیست؟ این ویژگی را دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

با این قابلیت میخواد جلوی آیفون 12 و میت 40 پرو فروش کنه
😐

AŁɪ

آره تو خواب ،دیدیدم که چقدر سری اس ۲۰ فروش کرد با اون چیپ بخاری ⁦😊

AŁɪ

دیدیم*

Milad7

گلکسی نوت همیشه کاملترین گوشی سامی بوده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)