حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت وان پلاس بادز زیر ۱۰۰ دلار خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس قرار است فردا با راه اندازی OnePlus Nord خط جدید گوشی های هوشمند میان رده خود را ارایه کند. در کنار این دستگاه جدید، این شرکت همچنین قرار است اولین هدفون های بی سیم واقعی خود را با نام OnePlus Buds معرفی کند. قیمت در موفقیت آن خیلی مهم است و امروز می شنویم که قیمت وان پلاس بادز زیر ۱۰۰ دلار خواهد بود. همچنین رنگ های آن هم در این تصویر منتشر شده است.

قیمت وان پلاس بادز

پیش از معرفی رسمی، این کمپانی تیزری از هدفون های آینده به اشتراک گذاشت و به نظر می رسد این برند تأیید کرده است که وان پلاس بادز زیر ۱۰۰ دلار قیمت دارند. احتمالاً با توجه به اینکه این شرکت قیمت گذاری را به صورت XX.XX دلار نمایش داده است، قیمت 99.99 دلار قیمت گذاری کرده است اما ممکن است قیمت آن پایین تر باشد.

گزارشی از 9to5Google نشان داد كه جوانه های وان پلاس در سه رنگ بندی ترنجی طور 😎، آبی و سیاه در دسترس خواهند بود. آنها حتی چند تصویر از هدفون های TWS آینده را منتشر کرده اند. کیس با گوشه های گرد، که به رنگ هدفون است، دارای نشانگر LED برای باتری یا وضعیت شارژ است.

این شرکت پیش از این تأیید کرده بود که وان پلاس بادز باتری باتری ۷ ساعت با یک بار شارژ و حداکثر ۳۰ ساعت پخش صوتی با مورد شارژ همراه خواهد بود. همچنین از فناوری شارژ سریع Warp Charge پشتیبانی خواهد کرد که دستگاه را تنها در ۱۰ دقیقه از زمان استفاده شارژ می کند.

این هدفون از باتری ۴۳۰ میلی آمپر ساعتی لیتیوم-یون بهره می برد و سرعت شارژ آن در 5v و 1.5A قرار می گیرد تا از آسیب دیدن باتری جلوگیری شود. به نظر می رسد که هدفون TWS وان پلاس با پشتیبانی از شارژ بی سیم ارایه نمی شوند.

مدیرعامل OnePlus، پیت لاو اظهار داشت كه وان پلاس بادز دارای “طراحی نیمه گوش” هستند كه با هدف كاهش فشار داخل گوش، سطح راحتی را برای كاربران افزایش می دهد. مطابق گزارشات، این هدفون از جمله سایر ویژگی هایی مانند Find My Device، پشتیبانی Dolby Atmos ، Touch Controls و Fast Pairing را داراست.

به هر صورت فردا این محصول معرفی خواهد شد و منتظر آن هستیم. شما به دنیای شنیدنی های بی سیم پیپوسته اید؟ فکر می کنید بپیوندید؟ مهم ترین فاکتور شما برای خرید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

سلام
دوستان سوالی دارم در رابط با هدفون های بیسیم مثل همین وان پلاس و …

موقع فیلم دیدن آیا تاخیر داره ؟؟؟؟؟؟ یعنی صدای که از فیلم میشنویم هماهنگه با تصویر ؟!

بعد بهترین مدل حدود 1 تومن چی هست ؟

Yusef

سلام دوست عزیز ، من ردمی ایرداتز دارم . برای فیلم دیدن مشکل تاخیر صدا نداره ولی برای بازی آنلاین و تماس تصویری تاخیر وجود داره . برادر من ایرپاد پرو اپل داره که اون هیچ کدوم از این مشکلات رو نداره (با توجه به قیمتش نباید هم داشته باشه)
در کل تا یه میلیون همشون مشکل تاخیر صدا هنگام بازی آنلاین و تماس تصویری وجود داره و بهترین هندزفری بیسیم تا یه میلیون لول یو پرو سامسونگه که البته اون گردنی هست

Mahdi

هدفون بی سیم باتریش چند سال دووم میاره؟

AŁɪ

نهایت سه سال.

Mahdi

همون سیمی بهتره

Milad7

قیمتش که بد نیست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)