حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان اچ تی سی Wildfire E2 با مدیاتک Helio P22 لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

طبق گفته ها HTC در تلاش است تا گوشی هوشمند اقتصادی جدیدی را در بازار عرضه کند. امروز گوشی ارزان اچ تی سی Wildfire E2 با مدیاتک Helio P22 لو رفته است. به نظر می رسد یک دستگاه خوش قیمت 4G برای بازار باشد.

اچ تی سی Wildfire E2

اچ تی سی Wildfire E2 امروز در لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفته است که مشخصات و ویژگی های اصلی آن را به ما ارائه می دهد. این لیست برای اچ تی سی Wildfire E2 همچنین نشان می دهد که تاریخ معرفی آن نباید از این لحظه خیلی دور باشد. به نظر می رسد HTC Wildfire E2 یک گوشی اندرویدی است که از جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره می برد. اجازه بدهید نگاهی بیندازیم که لیست کنسول Google Play برای تلفن هوشمند اچ تی سی Wildfire E2 درباره دستگاه چه فاش کرده است.

همانطور که در تصویر صفحه لیست کنسول گوگل پلی در بالا مشاهده می شود، اچ تی سی Wildfire E2 دارای ۴ گیگابایت رم خواهد بود. در قلب آن از یک پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Helio P22 بهره خواهد گرفت. در این تراشه هسته های 4 برابر ARM Cortex A53 با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز و هسته های 4 برابر ARM Cortex A53 با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز تنظیم شده است.

نمایشگر این دستگاه با وضوح HD+ ارائه می شود و شاهد ناچ قطره طور برای آن خواهیم بود. به وضوح می توان حاشیه پایین ضخیم را در دستگاه مشاهده کرد. دکمه های تنظیم حجم صدا و دکمه پاور در سمت راست دستگاه قرار دارند ، در حالی که سینی سیم (احتمالاً) در سمت چپ قرار دارد.

ما می توانیم انتظار داشته باشیم که اچ تی سی Wildfire E2 با توجه به ماهیت اقتصادی این دستگاه ، از یک حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری در لبه پایینی برخوردار باشد. با این حال، این یک پیش بینی است، زیرا ما تصویری نداریم که همان ها را نشان می دهد. چگالی صفحه نمایش دستگاه با 320DPI رتبه بندی شده است. در بخش نرم افزار، همانطور که گفتیم اچ تی سی Wildfire E2 جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۰ را ارایه می کند.

در حال حاضر، این تقریباً همه چیزهایی است که ما در HTC Wildfire E2 اطلاع داریم، اما مطمئناً در روزهای آینده اطلاعات بیشتری را در همین زمینه دریافت خواهیم کرد. نظر شما در مورد اچ تی سی Wildfire E2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

سلام
آقای عطایی Samsung Galaxy A series to come with OIS next year !
https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a72_ois-news-44279.php

baran

اخییی یادش بخیر htc wildfire😍😍
چقد اون موقع htc برند شاخی بود! برعکس الان…

AŁɪ

اینم مثل موتورولا رفت تو دره⁦☺️⁩ موتورولا که یه شرکت جاسوس اسراییلی هست خداروشکر فروشش زیاد نیست 🐰🥕

Milad7

جالب نیست 😐

Milad7

اچ تی سی جان برگرد لطفا 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)