حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی W31 با مدیاتک Helio P22 لو رفته است

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ال‌جی

به نظر می رسد LG در حال آماده سازی برای معرفی گوشی هوشمند آینده خود با نام ال جی W31 است. ال جی دبلیو ۳۱ با مدیاتک Helio P22 لو رفته است.

ال جی W31

اکنون، این تلفن هوشمند در کنسول Google Play ذکر شده است و ما ابتدا توانستیم آن را شناسایی کنیم. این لیست مجموعه ای از مشخصات گوشی هوشمند آینده ال جی را نشان داده است. علاوه بر این، ما همچنین اولین نگاهی به طراحی LG W31 داریم، انتظار می رود جانشین LG W30 Plus باشد. در اینجا نگاهی دقیق به مشخصات و ویژگی های گوشی هوشمند LG W31 خواهیم داشت.

طبق لیست، LG W31 قرار است توسط چیپست هشت هسته ای مدیاتک Helio P22 مجهز شود و با ۴ گیگابایت رم بسته شود. و لیست کنسول Google Play نشان می دهد که تلفن دارای اندازه صفحه نمایش 720 در 1600 است، اما به ما نشان نمی دهد اندازه واضح است. با یک حدس خوب می توان اندازه صفحه نمایش ال جی W31 را ۶.۵ اینچ قرار داد. علاوه بر این، لیست نشان می دهد که این گوشی بر روی سیستم عامل Android 10 اجرا خواهد شد.

ال جی W31

ال جی W31

قابل توجه است که این تلفن هوشمند با طراحی ناچ قطره طور ارائه می شود که دوربین را برای گرفتن عکس های سلفی و تماس های ویدیویی در خود جای می دهد. تصویری که در کنسول Google Play ذکر شده نشان می دهد که این گوشی همراه با دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست قرار دارد. در سمت چپ، به نظر می رسد که گوشی هوشمند دکمه دیگری دارد. این می تواند یک دکمه اختصاصی برای فراخوانی دستیار صوتی باشد.

با توجه به درزهای قبلی، انتظار می رود LG W31 با نمایشگر IPS LCD وارد بازار شود. همچنین از ویژگی های تنظیم دوربین سه گانه در عقب نیز گفته می شود. علاوه بر این، انتظار می رود ماژول دوربین عقب از یک سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل تشکیل شده باشد. این تلفن هوشمند برای قرار دادن یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی ها در نظر گرفته شده است. همچنین شایعات حاکی از آن است که LG W31 باتری 4000 میلی آمپری را بسته بندی می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر ال جی دبلیو ۳۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

سه تراشه که مارو داغون کردن
کایرین 710
اگزینوس 9611
حالام p22

SHREK

9611 خیلی هم بد نیست و نسبت به اون دوتای دیگه خیلی بهتره.

TheFreeCritic

من 9610 داشتم و میگم به دردلای جرز دیوار میخوره

SHREK

با توجه به قیمت خیلی خوب و کارآمده. 9611 توانایی فیلمبرداری 4K 30fps داره و بازی پابجی حتی HDR اجرا میکنه(البته فریم پایین)

Milad7

9810 هم مضخرفه چ برسه به 9610

Mahdi

بازم پی۲۲

SHREK

سامسونگ ال‌جی معرفی کرد…

Milad7

ال جی هم پیله کرده به مدیاتک 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)