حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی W11 با مدیاتک Helio P22 لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | ال‌جی، مدیاتک

ال جی در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی است که به LG W11 معروف است، دستگاهی اقتصادی محور از سری W شرکت. این دستگاه همراه با لیست پشتیبانی Google Play در لیست کنسول Google Play مشاهده شده است که برخی از مشخصات اصلی آن را نشان می دهد. در این لیست ال جی W11 با مدیاتک Helio P22 لو رفت.

ال جی W11

این لیست نشان می دهد که این تلفن هوشمند با شماره مدل LM-K310IM ارائه خواهد شد. همین شماره مدل قبلاً در وب سایت صدور گواهینامه FCC ظاهر شده بود. در آن زمان، حدس زده می شد ال جی K31s باشد. این گواهینامه نشان داد که دستگاه LG با ویژگی هایی مانند تنظیم دوربین دوگانه ، باتری 3900 میلی آمپر ساعت و موارد دیگر همراه است. بیایید نگاهی دقیق تر به لیست کنسول Google Play برای تلفن هوشمند آینده LG W11 بیندازیم.

LG W11 در لیست کنسول Play ظاهر شده و برخی از جزئیات اصلی را فاش می کند. این تلفن با شماره مدل Neo11LM همراه خواهد بود، در حالی که لیست پشتیبانی پشتیبانی Play نشان می دهد که با شماره مدل LM-K310IM ارائه خواهد شد. این لیست همچنین رندری از گوشی هوشمند آینده را نشان می دهد، نشان می دهد که LG W11 از یک بریدگی قطره طور در جلو برخوردار است. در لبه سمت راست ممکن است دکمه روشن / خاموش و کنترل میزان صدا وجود داشته باشد ، در حالی که ممکن است در سمت چپ یک کلید دستیار Google اختصاص داده شود.

لیست LG W11 در Google Play Console نشان می دهد که صفحه اصلی آن از چیپست Helio P22 پشتیبانی می شود. از نظر گرافیکی ، تلفن GPU PowerVR GE8320 با سرعت 650 مگاهرتز را تجهیز می کند. وضوح صفحه نمایش در 720 در 1600 پیکسل با تراکم پیکسلی 280PPI ثابت است. به نظر می رسد که این لیست نشان می دهد این گوشی با اندروید ۱۰ کار می کند و از ۳ گیگابایت رم بهره می برد.

این تلفن هوشمند در لیست پشتیبانی Play نیز ظاهر شد که نشان می دهد این تلفن ممکن است با شماره مدل LM-K310IM ارائه شود. تلفن هوشمند ال جی با همان شماره مدل قبلاً در وب سایت FCC ظاهر شده بود که حدس می زد LG K31s باشد. مشخص شد که این تلفن در واقع LG W11 است و نه LG K31s.

گواهینامه FCC نشان می دهد که تلفن هوشمند با تنظیم دوربین دوگانه در صفحه پشتی واقع در گوشه بالا سمت چپ ارائه می شود. این گوشی با چیپست MediaTek Helio P22 همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. در این لیست همچنین ذکر شده بود که این تلفن ممکن است با باتری 3900 میلی آمپر ساعت عرضه شود. این گوشی دارای جک صوتی 3.5 میلی متری به همراه درگاه میکرو USB (متاسفانه) است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی اقتصادی جدید ال جی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

ال جی چه علاقه ای داره به هلیو p22

Mahdi

حالم دیگه داره از هلیو پی۲۲ و ای۲۲ بهم میخوره🙁

online_wireless

چه عجب اين سري نگفتي الجي عاشقتم

Mahdi

عاشقش که هستم

SHREK

مشخصات یکسان با سایر مدلها طراحی متفاوت از این هلیو p22 بک. ش بیرون لامصب

ممد بمولا

لامصب حاضر نیست حتی پی35 بزاره
این 1000مین گوشی الجی با پی22عه
نمیکشه بیرون ازش

Taha

فکر کنم الجی p22 رو ثبت ملی کرده😂😂
باهاش قرارداد مادام العمر بسته😅😂😂

Milad7

خوب نیست 😐

MohammadFarhaadi

آقا این هیلو پی۲۲ نمیخاد از هستی محو بشه!!!
سرویس شدیم بسکه گوشی مزخرف با این چیپست بیخود دیدیم!همین شرکتای داخلی که میدن براشون گوشی بسازن به اسم تولید داخل وارد میکنن تا دنیا دنیاست از این چیپست استفاده میکنن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)