حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی K31s در دنیای واقعی لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ظاهرا ال جی در حال برنامه ریزی برای اریه تلفن هوشمند جدید اقتصادی است. این گوشی با نام ال جی K31s شناخته می شود. محصول مذکور اخیرا در FCC به عنوان یک دستگاه جدید ال جی که اخیرا مجوز دریافت کرده است، مشاهده می شود. به این ترتیب LG K31s در دنیای واقعی لو رفت.

ال جی K31s

طبق گزارش MySmartPrice، دستگاه مورد نظر ناشناخته است اما گمانه زنی ها، نام LG K31s را برای آن انتخاب کرده است. علاوه بر این، تصاویر زنده خاصی از دستگاه و مشخصات داخلی آن نیز در گواهینامه FCC یافت شد. این تلفن هوشمند مدل شماره LG LM-K310M را ارایه می کرد، که نشانگر نام آن است زیرا به سادگی می توان دید که ال جی K41s دارای شماره مدل LG LM-K410 بود.

در این گواهینامه همچنین مشخص شده است که این دستگاه در عقب دارای یک دوربین دوگانه است که به صورت عمودی با یک فلاش LED در زیر ماژول طراحی شده است. دکمه های پاور و صدای آن در سمت راست قرار دارد و در حالی که یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری در قسمت بالا قرار دارد. در پایین می توانید یک خروجی بلندگو و یک درگاه USB مشاهده کنید. در قلب دستگاه یک پردازنده مدیاتک Helio P22 دستگاه را تغذیه می کند.

برای حافظه، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود ، اگرچه هنوز مشخص نیست گزینه های دیگری برای حافظه ذخیره و رم در هنگام عرضه ارائه می شود.

ال جی K31s با یک باتری بزرگ ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی ارایه می شوند و هیچ گونه اطلاعاتی در مورد هر نوع پشتیبانی سریع شارژ در دسترس نیست. متأسفانه، این خبر هنوز به طور رسمی تأیید نشده است پس انتظار مقداری شک و شبهه در اطلاعات را داشته باشید.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی اقتصادی جدید LG هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

LG هم به رقابت درود گفت 😅

ولی 2022 جذاب میشه
پرچمدار
Sony, LG, Samsung, Apple, Huawei xiaomi, GLX supernatural general luxe Shahin, و…

Auroro

و Saipaphone pride 220

The MTest MT

یعنی جنرال لوکست داغونم کرد

Milad7

آره اگر یکم دیگه ادامه بده از گردونه خارج میشه…

Taha

ال جی علاقه خاصی به هلیو پی ۲۲ داره

Milad7

آب قطعه داداچ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)