حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی بادز پلاس با عمر باتری بیشتر، سه میکروفون و قیمت ۱۴۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

یکی از بخش های جذاب رویداد آنپکد ۲۰۲۰ سامسونگ که ما را بیشتر جذب خود کرد، معرفی گلکسی بادز پلاس است. هر چند این گجت نیز لو رفته بود اما کیفیت مکالمه بهتر با ۳ میکروفون و ویژگی شارژ سریع و عمر باتری بیشتر واقعا ویژگی های جذابی برای آن بودند. گلکسی بادز پلاس با عمر باتری بیشتر، سه میکروفون و قیمت ۱۴۹ دلار رسما معرفی شده و در آغازین دقایق بامداد چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸ با هم با آن در ترنجی آشنا خواهیم شد، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی بادز پلاس

گلکسی بادز پلاس

گلکسی بادز پلاس

ایرباد گلکسی بادز پلاس در ظاهر تغییر چندانی را نسبت به نسل قبلی تجربه نکرده، با این حال اکنون به بلندگوهای دوطرفه داینامیکی (woofer + tweeter) تجهیز شده است که توسط برند AKG توسعه یافته است.

ایرباد جدید سامسونگ با تمام دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد. ایرباد گلکسی بادز پلاس سامسونگ اکنون به سه میکروفن تجهیز گردیده  با این حال همچنان فاقد قابلیت حذف اکتیو نویز است. البته به لطف وجود روزنه‌های میکروفن، فرد حتی در هنگام گوش کردن به موزیک نیز قادر به درک کردن صدای فضای اطراف است.

ایرباد گلکسی بادز پلاس سامسونگ به باتری‌های 85 میلی‌آمپر ساعت تجهیز شده‌اند که عمر شارژ باتری 11 ساعته را به ارمغان می‌آورد. البته این مدت زمان در هنگام قرار گیری گوشی در کیس شارژر همراه 11 ساعت دیگر هم افزایش پیدا می‌کند.

این گوشی‌ها از استاندارد Qi شارژر پشتیبانی می‌کنند، از این رو می‌توان آن‌ها را با گوشی‌های سری گلکسی اس 20 یا کیس با قابلیت اتصال به درگاه یو اس بی_سی شارژ کرد. سامسونگ زیرساختی را ایجاد کرده که تنها با یک بار ضربه به پد لمسی گوشی‎ها، میتوان به پلی لیست مورد علاقه در سرویس اسپاتیفای دسترسی پیدا کرد.

نسل جدید ایرباد سامسونگ در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز و در سایزهای مختلف گوشی از 14 فوریه در ایالات متحده با قیمت 150 دلار و در بازار کشورهای اروپایی با برچسب قیمتی 170 دلار (تقریباً 20 دلار بیشتر از نسل قبلی) قابل سفارش خواهد بود.

نظر شما درباره گلکسی بادز پلاس چیست؟ به نظر من دستگاه جالبی است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اگه عمر باتریش اینقدر باشه عالیه

UnderTaker

پشمارو 😅😅
آدمه بهتری نبود که بزارن تو گوشش و ازش عکس بگیرن؟ 😂

Mahdi

این گوش مورگان فریمن هست

AAAA_.reza._AAAA

اومدم همینو بگم😂

Milad7

ووفر جدیدی که استفاده شده خیلی بهتر هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)