حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید آزمایشی اپل گلس (Apple Glass) توسط فاکسکان آغاز شده است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، واقعیت افزوده (AR)

گزارش شده است که اپل اواسط ماه ژوئن به طراحی عینک AR و یک HMD پیشرفته با نمایش خیره کننده در آثار رسیده است. شایعه ای که برای اولین بار توسط Patently اپل انجام شده است به دلیل چندین پرونده ثبت اختراع که شرکت در دو موضوع درگیر آن بوده صحت دارد. امشب اما می شنویم که تولید آزمایشی اپل گلس (Apple Glass) توسط فاکسکان آغاز شده است. این می تواند قدم بزرگی به سوی تکمیل پروژه ای باشد که گوگل روی آن فعلا تسلیم است.

تولید آزمایشی اپل گلس

پیش از هر چیز، لطفا توجه داشته باشید که تصاویر این مطلب تزئینی هستند. بسیار خوب، اپل تولید آزمایشی عینک های AR را در یکی از کارخانه های فناوری Foxconn Technology آغاز کرده است. طبق اطلاعات رسانه The Information، کوپرتینویی ها در حال همکاری با Foxconn Technology هستند تا لنزهای نیمه شفاف را برای دستگاه های AR خود تولید کند. این شرکت تولیدی تایوانی بزرگترین سازنده اپل و یکی از مسئول ساخت اکثر آیفون ها است و اپل می خواهد لنزهای نیمه شفاف را برای دستگاه های AR خود تولید کند.

واقعیت افزوده (AR) محتوا و اطلاعات دیجیتالی را در مقابل چشم شما قرار می دهد، گویی آنها واقعاً در فضای شما با شما هستند. لنزها به عنوان یکی از مهمترین اجزای دستگاه هایی است که روی سر قرار می گیرند، در نظر گرفته می شوند. این گزارش به نقل از منبعی که با این موضوع آشنا است فاش کرده است که لنزها از مرحله نمونه اولیه عبور کرده و حدود دو ماه پیش وارد فاز آزمایشی شده اند.

این منبع همچنین اظهار داشت که لنزهای AR از حدود سه سال است که توسط Foxconn در حال توسعه هستند. در همان دوره بود که غول فناوری ایالات متحده استارتاپ مبتنی کلورادویی Akonia Holographicscthat را خرید. استارت آپی که با استفاده از یک نمایشگر مایع-کریستالی بر روی سیلیکون برای نمایش تصاویر در لنزهای اختصاصی آن تلاش کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا عینک های AR دارای تکنولوژی Akonia باشند.

ما نمی دانیم چه زمانی این عینک واقعیت مجازی اپل ارایه می شوند اما هر زمان که باشد، انتظار داریم این محصول دقیقاً همان کاری که AirPods به بازار شنیدنی ها انجام داده، صنعت را متحول کند. اصلا چرا دور برویم؟ همین آیفون یا آیپد یا مک بوک یا هر محصول دیگری که ساخته است!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

به نظر من اینم مثل اپل واچ میشه ، یه محصول دیگه به بازار محصولات پوشیدنی اضافه میشه و بقیه شرکت ها هم به این سمت کشیده میشن.اگر بتونه مثل اپل واچ یه محصول جانبی خوب باشه موفق میشه.اپل واچ توی سری های جدید تر مستقل از آیفون شدن و یه محصول کامل هستن و برنامه های اختصاصی با اپ استور اختصاصی دارن

Milad7

بسیار عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)