حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل گلس برای مقایسه مشخصات محصولات می تواند استفاده شود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، حق اختراع، واقعیت افزوده (AR)

اگر نمی توانید بین دو مورد در یک فروشگاه تصمیم بگیرید، ممکن است بتوانید آنها را کنار هم نگه دارید و از نمایش “Apple Glass” خلاصه ای از مزایای هرکدام را نشان ببینید. در حقیقت اپل گلس برای مقایسه مشخصات محصولات می تواند استفاده شود.

اپل گلس

همه ما در سوپرمارکت ها ایستاده ایم که می خواهیم مقایسه قیمتی انجام دهیم، بفهمیم آیا بسته بزرگتر در واقع ارزش بهتری نسبت به بسته کوچکتر دارد یا نه. به نفع همه خرده فروشان است که این مقایسه را حداقل به اندازه کافی سخت انجام کنند که ما خود را به زحمت نیاندازیم و ترجیحاً خرید هر کدام از گزینه هایی گران تر است را انجام دهیم.

در یک برنامه ثبت اختراع که به تازگی فاش شده است، اپل سیستمی را پیشنهاد می کند که در آن دستگاهی مانند “Apple Glass” می تواند برای کمک به آن وارد عمل شود.

“تکنیک های مقایسه محصول” که به گلناز عبدالهیان و ارل ام. اولسن تعلق گرفته است، اشاره می کند که بعضی اوقات اطلاعات کلیدی به راحتی وجود ندارد. این می تواند به دلیل مسائل مربوط به استانداردهای غذایی باشد، یا ممکن است فقط این باشد که دستورالعمل های پخت و پز ، به عنوان مثال، در بخشی از بسته بندی است که بدون باز کردن بسته نمی توانید ببینید.

اپل می گوید:

“مقایسه اطلاعات در مورد دو محصول مشابه ممکن است نیاز به تجمیع اطلاعات حاصل از برچسب گذاری متفاوت روی بسته های مربوطه داشته باشد.” “بعضی اوقات، اطلاعات دقیق تری در مورد محصول از نظر فیزیکی روی بسته بندی محصول موجود نیست (به عنوان مثال، رتبه بندی یا دستورالعمل استفاده).”

در نتیجه، اپل روشی را برای “ارائه اطلاعات مربوط به محصول” پیشنهاد می کند. دو مورد را به اندازه کافی نزدیک به هم نگه دارید و این حرکت باعث می شود “Apple Glass” اطلاعات را پیدا و نمایش دهد.

اپل ادامه می دهد:

“ظاهر یک محصول اول و یک محصول دوم در یک میدان دید از یک یا چند حسگر تصویر تشخیص داده می شود.” “اگر حرکت محصول اول یا محصول دوم نسبت به یکدیگر باعث شود که محصول اول در فاصله آستانه محصول دوم قرار گیرد، اطلاعات مقایسه ای حداقل در محلی بین محصول اول و محصول دوم نمایش داده می شود “

Apple Glass” می تواند جزئیات پاپ آپ مربوط به یک محصول یا مقایسه ای بین دو محصول را نمایش دهد.

فرض کنید که با دو یا چند مورد روبرو هستید که به طور خارق العاده ای شبیه هم هستند – به عنوان مثال، آیفون 12 مینی ، آیفون 12 ، آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس. “Apple Glass” می تواند یک صفحه مشخصات ، یک نمودار خلاصه یا حتی یک لیست مقایسه را نشان دهد.

عبدالهیان قبلاً در مورد نحوه قرار دادن اشیا مجازی مانند این نوع لیست ها در کنار موارد واقعی کار کرده است. و اولسن کارهای قبلی را در زمینه استفاده از دستیارهای دیجیتال برای کمک به پیمایش در محیط های AR و CGR انجام داده است.

نظر شما درباره این ایده برای اپل واچ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan

یواش یواش داره جالب میشه🙃

Mahdi

برگام😱😱😱

Milad7

چقدر خفن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)