حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع شیائومی برای یک گوشی با دو نمایشگر خمیده

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شیائومی

به نظر می رسد نوآوری در طراحی های تمام صفحه و ثبت اختراع در آنها سرگرمی جدیدی برای شیائومی است. جدیدترین حق اختراع شیائومی طراحی برای یک گوشی با دو نمایشگر خمیده عجیب اما جالب را نشان می دهد. همچنین، یک دوربین تکی وجود دارد که درون یک حلقه دیده می شود.

حق اختراعی که برای اولین بار توسط LetsGoDigital مشاهده شد، امروز در CNIPA چین منتشر شده است. با این حال به نظر می رسد شیائومی در 19 ژانویه امسال درخواست ثبت اختراع را داده است.

جالب اینجاست که این حق ثبت اختراع نیز شامل رندرهای رنگی است. به غیر از نقشه های سیاه و سفید که در مجموع آن را به 38 حالت تصویر می کند. در مورد خود دستگاه صحبت می کنیم، صفحه نمایش تمام صفحه به دور گوشی شبیه به Mi Mix Alpha پیچیده می شود.

نمایشگر دقیقاً به کل قسمت بدنه عقب نمی پیچد. در جلو صفحه نمایش لبه به لبه فقط برای پوشاندن نیمه پایینی قسمت پشتی خودنمایی می کند و هر دو طرف نمایشگر طراحی بدونه دکمه را به ما نشان می دهد.

درگاه USB-C و دریچه های دوتایی وجود دارد که می تواند برای میکروفون و بلندگو اولیه یا یک رابط استریو دوتایی در پایین باشد. با این حال، به نظر می رسد که روی لبه بالایی یک مکانیزم بزرگ برای دوربین سلفی پاپ آپ و یک میکروفون ثانویه است.

با توجه به وجود صفحه نمایش دوم، ما گمان می کنیم شیائومی می تواند دوربین جلو را کاملاً از بین ببرد و به کاربران اجازه می دهد با جابجایی به صفحه دوم، از دوربین عقب سلفی بگیرند. این بدان معنی است که برش بالای نیز می تواند یک دکمه روشن / خاموش باشد اما هنوز درباره آن اطمینان نداریم.

درباره دوربین دو طرح وجود دارد، یکی با قاب مشکی و دیگری شفاف مانند Mi 8 Explorer Edition که در سال 2018 دیده ایم. این دوربین همچنین دارای یک حلقه متمرکز است که در اطراف دوربین شبیه به نمونه موجود در سری Mate 30 است.

با این حال، یکی از طرح ها دوربین را نشان می دهد ، همراه با حلقه بیرون زده از قاب به بیرون. این فقط می تواند به معنای دو چیز باشد – یک طراحی جداگانه یا بزرگنمایی فیزیکی مانند نمونه های موجود در دوربین های دیجیتال.

طراحی شفاف همچنین جزئیاتی از قبیل AI Super Camera ، دوربین زوم 108 مگاپیکسلی ، MIUI و داشتن مودم 5G IVY650 در داخل را نشان می دهد. شیائومی اخیراً در حال ثبت اختراع بسیاری از طرح ها است اما همه آن ها محقق نمی شوند.

نظر شما درباره این حق اختراع شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
❤Mohamad_reza.81❤

امیدوارم اگه قرار شد عملی و عرضه بشه حداقل مثل می میکس الفا گرون و ناکارآمد نباشه😔🤦‍♂️

Mahdi

عاشق گوشی نوبیا با دو صفحه شدم امیدوارم اینم مثل اون باشه

The Destroyer

این یکی به نظر عملیاتی میشه
حالا زمانش رو نمی‌دونم
ولی احتمال این که چیزی مشابه این پتنت رو ببینیم در آینده خیالی زیاده و مثل بقیه نیست که فقط در حد پتنت بمونه
البته این در شرایطیه که من درست متوجه شده باشم از حرف یه افشاگر

Finch

طراحیش ….👎👎👎👎😐

ممد بمولا

میکس؟
من میگم این طراحی یه میکسه

Milad7

عالیه ولی قیمتش چی 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)