حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Harmony OS 2.0 را شهریور معرفی خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سیستم عامل، هواوی

هواوی پس از تحریم در سال گذشته توسط دولت ایالات متحده، گامی اساسی در جهت کاهش اعتماد به سایر شرکتها برداشته و سیستم عامل خود را با نام HarmonyOS به ما نشان داد. در حقیقت ۱۱ ماه پیش بود که سیستم عامل هارمونی هواوی (Huawei Harmony OS) رسما معرفی شد. اکنون، طبق گزارش جدید می شنویم که هواوی Harmony OS 2.0 را شهریور معرفی خواهد کرد.

هواوی Harmony OS 2.0

با معرفی HarmonyOS (با نام مستعار HongMeng OS) این سیستم عامل به چندین نوع مختلف دستگاه اختصاص داده شده است اما ما دستگاه های زیادی را با این سیستم عامل ندیدیم. به نظر می رسد که نسخه آینده قصد دارد آن را یک قدم به جلو ببرد و مطابق نقشه راه قبلی که توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده است بر روی رایانه ها، ساعت های هوشمند و حتی اتومبیل ها اجرا شود.

چند ماه پیش، گزارش شد که هواوی همه با محصولات دارای پردازنده های HiSilicon Kunpeng خود این شرکت وارد بازار رایانه شخصی می شود. همچنین گزارش شده است که رایانه های شخصی هواوی HarmonyOS 2.0 را اجرا می کنند.

به تازگی، هواوی تعدادی از برنامه های علامت تجاری را برای نام هایی مانند HarmonyOS ، HarmonyOS Connected ، HarmonyOS Linked و موارد دیگر ثبت شده است. این بیشتر نشان می دهد که شرکت در حال گسترش توانایی و سازگاری دستگاه خود است.

هواوی سیستم عامل HarmonyOS خود را به عنوان “یک سیستم عامل واحد برای همه محصولات خود” ترویج کرده است. به منظور برقراری ارتباط علنی بدون توجه به دستگاه، مهندسی شده است و هواوی با استفاده از سیستم میکروکرن می گوید HarmonyOS امن است. همچنین هوشمندانه سازگار است و در اندازه های مختلف صفحه نمایش درست مانند وب سایت های سازگار با موبایل به درستی نمایش داده می شود.

اگرچه این گزارش ادعا می کند که HarmonyOS 2.0 می تواند در ماه سپتامبر امسال اعلام شود، اما هیچ زمان بندی در مورد محصولاتی که از این سیستم عامل استفاده می شود در بازار موجود نیست.

انتظار می رفت که HarmonyOS سیستم عامل اندروید را در تلفن های هوشمند Huawei و Honor جایگزین کند. تقریباً یک سال است که هواوی سیستم عامل خود را معرفی کرده است و ما هنوز محصول جدی با آن ندیده ایم.

منتظر سیستم عامل Harmony OS 2.0 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

نوکیا و سامسونگ و بلک بری هم از این کارا زیاد کردن و نتیجه خروجشون از اندروید رو دیدیدم
سیمبیان
بادا
تایزن
پالم
کای او اس
وب او اس
می‌گو
اوبونتو
سلفیش او اس
اس ۶۰
سولاریس
و کلی اسم دیگه
هیچ چیزی حریف اندروید نخواهد شد …

نیما عرفانی

یادت رفت دیشب بعد از ساعت ۲۴ ، دانلودهای کروم رو چک کنی ببینی پاک شده یا نه🙂

Finch

سلام نیما جان ببخشید
آره کلا پاک میشه از لیست

نیما عرفانی

سلام
ایرادی نداره گفته بودم که قسمت دانلودهاش مشکل پیدا کرده

persepolis

هواوی در سپتامبر نسخه نسل دوم سیستم عامل را برای دستگاه های پوشیده شده، کامپیوتر و خودروهای سپتامبر اعلام خواهد کرد. هواوی هواوی هواوی هارمونیوس را به عنوان ′′ مطمئن ترین، همه چیز را پوشش داد و با انواع محصولات ′′ معرفی کرد.

ترکیه ای

Huawei, Eylül ayında giyilebilir cihazlar, PC’ler ve otomobiller için HarmonyOS 2.0’ı Eylül ayında işletim sisteminin ikinci nesil bir versiyonunu duyuracak
.
فارسی روان
هواوی در ماه سپتامبر HarmonyOS 2.0 را برای دستگاه های پوشیدنی ، رایانه های شخصی و اتومبیل معرفی می کند که نسخه دوم این سیستم عامل در ماه سپتامبر استHUAWEI HarmonyOS را به عنوان “ایمن ترین سیستم عامل فراگیر که با همه نوع محصول کار می کند” معرفی کرد.

Taha

یعنی هواوی می‌خواد سیستم عامل اختصاصی خودشو بزنه؟

Mahdi

آفرین

Milad7

به سرنوشت تایزن دچار نشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)