حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی تب اس ۷ پلاس لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

گلگسی تب اس ۷ و گلکسی تب اس ۷ پلاس قرار است به عنوان تبلت های پرچمدار سامسونگ برای سال ۲۰۲۰ استفاده کنند. انتظار می رود دو نسخه Tab S7 در کنار سری Galaxy Note 20 در تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ در رویداد مجازی Galaxy Unpacked سامسونگ رونمایی شود. ما تاکنون چیزهای زیادی را درباره آن ها شنیده ایم، از جمله آنچه طراحی آن ها ممکن است به نظر برسند و برخی از مشخصات اساسی آنها. حالا اما مشخصات گلکسی تب اس ۷ پلاس لو رفته است.

گلکسی تب اس ۷ پلاس

ما چند ماه برای شما گزارش هایی را منتشر کرده بودیم که گلکسی تب اس ۷ و تب اس ۷ پلاس دارای نمایشگرهای ۱۱ اینچی و ۱۲.۴ اینچی است و اکنون می دانیم که صفحه نمایش AMOLED گلکسی تب اس ۷ پلاس دارای رزولوشن صفحه نمایش 2800 در 1752 پیکسل خواهد بود. این برابر با چگالی پیکسل در حدود 267 پیکسل در هر اینچ مربع است، بنابراین صفحه نمایش بزرگتر در گلکسی تب اس ۷ پلاس با وجود وضوح بالاتر صفحه نمایش به اندازه صفحه نمایش Galaxy Tab S6 سال گذشته شارپ نخواهد بود. البته این تفاوت کم در فاکتور PPi آن چنان اهمیت بالایی ندارد.

این صفحه نمایش به وضوح از S Pen پشتیبانی خواهد کرد. دارای بلوتوث داخلی است بنابراین می تواند از آن به عنوان ریموت کنترل استفاده شود، همان که در مورد S Pen در Galaxy Tab S6 نیز وجود داشت. ما نمی توانیم تأیید کنیم که قلم عملکرد حرکاتی مانند قلم گلکسی نوت 10 داشته باشد یا اینکه از ویژگی هایی مانند عملکرد نشانگر بهبود یافته که در گلکسی نوت ۲۰ آغاز خواهد شد پشتیبانی می کند یا خیر.

گلکسی تب اس ۷

گلکسی تب اس ۷

پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خواهد بود، نسخه سریعتر اسنپدراگون ۸۶۵ که دیروز توسط کوالکام رسما معرفی شده است. این اولین چیپست موبایل است که مانع کلاک 3GHz را شکست و ۱۰ درصد عملکرد GPU سریعتر را نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ به ارمغان می آورد. خافظه داخلی به ترتیب 128 گیگابایت و 256 گیگابایت ذخیره سازی خواهد بود و بدون شک یک شکاف microSD شامل می شود، اگرچه اطلاعاتی که ما دریافت کرده ایم به یکی از آنها اشاره نمی کند.

ما همچنین می دانیم که نسخه 5G گلکسی تب اس ۷ پلاس تنها از باند های فرکانس زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که مشتریان Verizon در ایالات متحده حداقل در ابتدا قادر نخواهند بود از شبکه 5G شرکت مخابراتی استفاده کنند، مگر اینکه سامسونگ نسخه خاصی از آنها را مانند Galaxy S20 برای آنها ایجاد کند. فقدان پشتیبانی از باند mmWave نباید به هیچ وجه در اپراتورها و سایر کشورها مسئله ای ایجاد کند.

هر دو نسخه LTE و 5G دارای یک باتری 10،090 میلی آمپر ساعتی هستند و همانطور که اخیرا تأیید شده است، هیچ شارژ فوق سریع 25W یا 45W وجود ندارد. این ممکن است بسته به کاربران مختلف اهمیتی نداشته باشد اما فکر می کنیم سامسونگ با توجه به رده قیمتی که باید برای این تبلت های پرچمدار، فناوری شارژ سریع تری را ارائه داده است. حتی iPad Pro که به عنوان رقیب مستقیم این دستگاه ها محسوب می شود، از سرعت شارژ 35W پشتیبانی می کند و از سال 2018 این کار را انجام داده است.

گلکسی تب اس ۷

گلکسی تب اس ۷

مانند گلکسی تب اس ۷ پلاس و گلکسی تب اس ۶ که دارای یک دوربین عقب دوگانه است که از سنسورهای 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ساخته شده است. اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.5 ارایه خواهد شد. لیست ویژگی های One UI 2.5 تا حد زیادی ناشناخته است، به جز اینکه پشتیبانی از ژست رابط کاربری گوگل را در رابط های شخص ثالث به همراه خواهد داشت.

در آخر، یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش در این تبلت وجود دارد. ما نمی دانیم که آیا این یک سنسور اپتیکال خواهد بود یا یک سنسور اولتراسونیک مانند آن در گلکسی S10 ، نوت 10 و S20 دیدیم.

نظر شما چیست؟ منتظر این تبلت سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

دوستان میخواستم نظرتونو بدونم .

تبلت برای فیلم دیدن خوبه ؟ یعنی فقط به قصد دیدن فیلم و سریال خریداری بشود ؟
یا دیدن فیلم روی گوشی بهتره و تسلط روی صفحه نمایش کوچکتر بهتره ؟

❤Mohamad_reza.81❤

قطعا گوشی بهتر
به دلیل چگالی و تراکم پیکسل بیشتر میتوان محتوا رو بسیار شارپ تر تماشا کرد.
به نظر من صفحه نمایش گوشی به قدری بزرگ شده که خودش یه پا تبلته.😅

Milad7

به جای تبلت ،خرید فبلت همه کاره ای مثل بلک شارک 3 پرو توصیه میشه

❤Mohamad_reza.81❤

چرا روی این اسنپداگون 865+ گذاشته اونوقت سری S و Note رو توی بازار جهانی اگزینوس میزاره😔
اگه مردم نخرن دیگه ازین کارا نمیکنه🤦‍♂️

Mahdi

چون اینو نمیخرن

Milad7

خیلی حاشیه داره ولی در مجموع بد نیست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)