حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Razr 5G با شارژر ۱۸ وات ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | موتورولا

هفته گذشته بود که در ترنجی خواندیم گوشی تاشو موتورولا Razr 2 تا سال ۲۰۲۱ عرضه نمی شود. امروز اما گزارش می رسد که موتورولا Razr 5G با شارژر ۱۸ وات ارایه خواهد شد. به نظر می رسد موتورولا هم مانند سامسونگ قرار است یک نسخه 5G از گوشی تاشو خود بدهد و سپس نسخه دوم آن را عرضه کند.

موتورولا Razr 5G

مشکل نمایشگر موتورولا ریزر

گزارش های مختلفی ادعا کرده اند که موتورولا تا پایان ماه اوت گوشی هوشمند Motorola Razr 5G را معرفی خواهد کرد. گفته می شود مدل XT2071 متعلق به موتورولا Razr 5G است. نسخه چین این تلفن هوشمند با شماره مدل XT2071-4 تأییدیه ای از مقام 3C چین دریافت کرده است. صدور گواهینامه 3C نکته خوبی است که معرفی آن نزدیک است.

ابتدا، دیده شدن 3C XT2071-4 در Motorola Razr 5G نشان می دهد که این گوشی با پشتیبانی 5G آماده ارایه است. دومین موردی که می توان از این لیست استنباط کرد این است که ممکن است با یک شارژر سریع ۱۸ وات عرضه شود. موتورولا Razr که سال گذشته در ماه نوامبر آغاز به کار کرد، با پشتیبانی از شارژ سریع 15W به بازار عرضه شد. به نظر می رسد که بخش های باتری و شارژ سریع شاهد بروزرسانی در Razr 5G خواهند بود زیرا انتظار می رود یک باتری 2،845mAh داشته باشد. اگر به یاد داشته باشید نسخه 4G LTE باتری کوچکتر 2،510 میلی آمپر ساعتی داشت.

پیش بینی می شود موتورولا Razr 5G دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی Flex View P-OLED باشد. ممکن است دارای صفحه نمایش Quick View G-OLED ثانویه 2.7 اینچ باشد.

انتظار می رود که این شرکت متعلق به Lenovo، دستگاه Razr 5G را با دوربین های بهبود یافته در مقایسه با نوع 4G LTE خود به بازار عرضه کند. به جای دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، Razr 5G احتمالاً دارای یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. دوربین عقب 16 مگاپیکسلی را می توان با حسگر 48 مگاپیکسلی سامسونگ GM1 تعویض کرد.

جایگزینی تراشه منسوخ Snapdragon 710 با تراشه جدید Snapdragon 765G در Razr 5G مشخص است. احتمالاً این تراشه با 8 گیگابایت رم همراه است. ممکن است یک حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز ارائه دهد. این تلفن دو سیم کارته با پشتیبانی از nano-SIM و یک e-sim خواهد بود. این تلفن تاشو با سیستم عامل Android 10 ارایه می شود. بدنه موتورولا ممکن است به رنگ نقره ای نیز مجهز شود.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خدایی چقدر پر حاشیه اس 😐

alone wolf

حاشیه اش زیاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)