حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت موتورولا ریزر 5G احتمالا ۱۵۰۰ یورو خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، موتورولا

موتورولا ریزر 5G گوشی تاشو جدید این شرکت است. این دستگاه در نسل اول خود یک میان رده ۱۵۰۰ دلاری بود که حقیقتا گران بوده و با توجه به مشکلات ساختش، کاربران خیلی به آن متمایل نبودند. به نظر می رسد که نسل دوم این دستگاه هم همان قیمت دارد. امروز مشخص می شود که قیمت موتورولا ریزر 5G احتمالا ۱۵۰۰ یورو خواهد بود.

قیمت موتورولا ریزر 5G

اینکه قیمت نسل جدید با نسل قدیم فرقی نمی کند نسبتا یک موضوع طبیعی است اما برای دستگاه هایی که نسل اول یک فناوری جدید بوده اند، اولین انتظار از نسل بعدی؛ کاهش قیمت است. موتورولا ریزر 5G همچنان با همان قیمت ارایه می شود اما خبر خوب این است که یک ویژگی جدید را بدون افزایش قیمت ارایه می کند.

بله، نسل جدید موتورولا RAZR با شبکه 5G ارایه می شود. این می تواند خبر خوبی برای خریداران نسل دوم گوشی تاشو موتورولا باشد. البته شاید مهم تر از آن را باید اصلاح مکانیسم لولا و بهبود طراخی کلی دستگاه دانست. به هر حال این دستگاه ۱۵۰۰ دلار است و باید دلیل قوی برای خریدش وجود داشته باشد.

موتورولا ریزر 5G

موتورولا ریزر 5G

همانطور که در این تصاویر قبلی دیدیم، یک دکمه سمت چپ وجود دارد و مکانیزم لولا در هر دو طرف به شکلی از جنس استیل ضدزنگ شبیه است. ما فقط می توانیم حدس بزنیم که شاسی پشتیبان قوی تری از Razr نسل اول داشته باشند. با نگاهی نزدیکتر، این صفحه نمایش دارای یک ناچ گسترده تر است و همچنین یک سنسور سلفی دارد که در آن قرار گرفته است.

تصویر دیگر هم صفحه ثانویه و یک دوربین اصلی را روی قاب پشتی نشان می دهد. همه اینها با رندرهای قبلی فاش شده Razr توسط Evan Blass قابل اعتماد همیشه منطبق است.

نظر شما چیست؟ موتورولا ریزر 5G برای شما گوشی جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هر کی اینو بخره ….

Auroro

زشت ترین گوشی تاشوی جهان

MohammadFarhaadi

ناموسا چرا باید یه نفر بره این رو بخره؟!تاشو برای اینه نمایشگر بزرگتر بشه نه اینکه گوشی رو برای تو جیب جا دادن کوچیک کنن بدون هیچ آپشن خاصی اونم با ایراد در طراحی و باطری فوق ضعیف و قیمت فوق مضخرف!

MohammadFarhaadi

اونم میانرده!!!کسی که ریسک میکنه پول میده بجا گوشیه تاشو در قبال ریسک چروک شدن و خرابیه نمایشگر حداقل یه مدت با نمایشگر بزرگتر اونم قابل حمل حال میکنه.نه اینکه شیش برابر پول بده به یه مشخصاتی که گوشی بیشتر تو جیب جا بشه!!!تازه گوشیای صدوپنجاه و دویست و نهایت سیصد دلاری دو برابر این ظرفیت باتری دارن.

Milad7

سر ساقیت سلامت 😐 😐 😐 150 یورو 😐

Milad7

1500*

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)