حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو موتورولا ریزر 5G با Snapdragon 765G به قیمت ۱۳۹۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، موتورولا

موتورولا دستگاه جدید تاشو خود یعنی Razr 5G را معرفی کرده است. همانطور که از نامش پیداست، این جانشین Razr سال گذشته است و گرچه در بسیاری از موارد پیشرفت می کند، اما به طور کلی در همان جهت یعنی ترکیب جدیدترین فناوری صفحه نمایش تاشو با یک حس نوستالژی پیش می رود. گوشی تاشو موتورولا ریزر 5G با Snapdragon 765G به قیمت ۱۳۹۹ دلار رسما معرفی شده است که به نظر می رسد همان فرمول ناموفق سال پیش را دنبال می کند.

تاشو موتورولا ریزر 5G

گوشی تاشو موتورولا ریزر 5G

گوشی تاشو موتورولا ریزر 5G

این گوشی جدید هم مانند یک Razr از سال هایش قبل است و بدون شک با فناوری جدید دارای نمایشگر تاشو است. در بخش عملکرد خود، برای عملکرد بیشتر و سرعت بالاتر داده های تلفن همراه این بار چیپست Snapdragon 765G را دریافت می کنید. این با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی جفت می شود.

صفحه بیرونی دارای gOLED در اندازه ۲.۷ اینچی با رزولوشن 800×600 برای تراکم پیکسل 370ppi است. در قسمت داخلی، شما یک pOLED در اندازه ۶.۲ اینچ با رزولوشن 876×2142 دارید که دارای 373ppi است. نمایشگر داخلی یک ناچ عریض دارد که رابط کاربری آن حتی تلاش نمی کند استتوس بار را درون آن جای دهد، چون خب البته تقریبا نمی شود.

اکنون برنامه های بیشتری با صفحه خارجی مانند دوربین، پیام ها، ماشین حساب، Google Keep ، Google News ، Google Home و YouTube کار می کنند. اینها فقط موارد پیش فرض است، اگرچه شما می توانید به صورت دستی به هر برنامه ای اجازه دهید که کار خود را در آن صفحه انجام دهد. این صفحه نمایش اکنون از سوایپ نیز پشتیبانی می کند.

گوشی تاشو موتورولا ریزر 5G

گوشی تاشو موتورولا ریزر 5G

گوشی تاشو Razr 5G دارای “طراحی مقاوم در برابر آب” (نه با گواهی IP)، باتری 2800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و OIS و فوکوس خودکار لیزر است. عکس سلفی یک واحد 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. این دستگاه اندروید ۱۰ را اجرا می کند.

این تلفن در پاییز امسال در چین و “انتخاب بازارهای اروپا” در رنگ های Polished Graphite (با نام مستعار سیاه یا خاکستری تیره) ، Liquid Mercury (با نام مستعار نقره ای) و Blush Gold ارایه خواهد شد. کشورهای دیگر نیز آن را دنبال خواهند کرد. در آمریکا نمونه تحت اپراتور آن در فروشگاه های Best Buy ، B&H ، Amazon و فروشگاه آنلاین موتورولا با قیمت ۱۳۹۹ دلار ارائه می شود. علاوه بر این ، T-Mobile و AT&T نیز آن را به فروش می رسانند.

نظر شما درباره گوشی تاشو موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

بد نیس
خوبه تا حدی
ولی زد فولد 2 بهتره ولی خب گرونتر هم هس

Str

اینم دلش خوشه با گوشی هاش
Sd۸۶۵+ رو روی زد فلیپ ول کنم بیام سراغ این!!

نیما عرفانی

#Huawei
هواوی برای نوا سری ۸ با صفحه نمایش اولد ۱۲۰ هرتز و پانچ هول دوگانه برنامه داره …
✓http://uupload.ir/files/2dk6_20200910_110934.jpg
✓http://uupload.ir/files/lqbz_20200910_110932.jpg

نیما عرفانی

نمی‌دونم چرا ولی حس میکنم این گوشی با برند موتورولا بیشتر به درد مدلینگ و مدیران کسب و کارهایی میخوره که میخوان خاص و متمایز دیده بشن و مکالمه تلفنی و روابط عمومی زیادی دارن .میشه گفت یجور تلفیق تکنولوژی روز با فرم فکتور گوشی های تاشو نوستالژی رو ارائه میده . درواقع ۱۴۰۰ دلار فقط به خاطر فرم فکتور جدید و خاص با برند موتورولا پرداخت میشه و إلا هیچ برتری دیگه ای نسبت به گوشی های همین حول و حوش ؛ پی ۴۰ پرو پلاس ، نوت ۲۰ اولترا ، آیفون ۱۱ پرو مکس ، اس ۲۰ اولترا و فایند ایکس ۲ پرو نداره .

Mahdi

باز به زد فولد۲ ایراد بگیرید

online_wireless

زد فولد ۲ به مراتب و از هر لحاظ بهتر از اینه، این نه طراحی خوبی داره و نه پردازنده قدرتمند

afsoon

انگاری کاردستی غزل چهار ساله از ایلام هست 😑بشدت زشت و بدون ظرافت .زد فولد خعلی بهتره .

ممد بمولا

طراحیش جالب نیست اصلا
مشخصات وسوسه کننده ای واسه این قیمت نداره و صرفا یه گوشی هوشمند تاشو هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)