حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ خاص موتورولا ریزر 5G را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | موتورولا

پیش از ما موتورولا ریزر 5G را در رنگ های نقره ای و مشکی دیده بودیم. حالا اما رنگ برنزی آن را می بینیم که به نوعی می تواند رنگ خاصش باشد. در این مطلب می توانید رنگ خاص موتورولا ریزر 5G را ببینید، دستگاهی که گزارش شده برای اپراتور T-Mobile باشد و حالا لو رفته است.

موتورولا ریزر 5G

همانطور که از قبل می دانید، موتورولا مشغول کار در مورد ارایه بعدی اولین تلفن هوشمند تاشو است. گوشی Razr 5G جدید همانطور که از نامش پیداست دارای 5G اتصال خواهد بود. ، این واقعیت به دلیل وجود چیپست Snapdragon 765 در راس آن امکان پذیر است. انتظار می رود مدل های متنوعی برای اپراتورهای مخابراتی وجود داشته باشد، اما در اینجا یکی از مواردی را مشاهده می کنید که احتمالاً مشاهده نکرده اید: برخلاف Razr سال گذشته، Razr 5G منحصر به شرکت Verizon نخواهد بود.

در ماه آگوست، پیش از این نیز شایعه ای وجود داشت که علاوه بر اپراتور AT&T به Big Red هم ارایه خواهد شد. امروز اما، ایوان بلاس، سرشناس معروف اعلام کرده است که T-Mobile نیز این دستگاه را می فروشد. در واقع، او همچنین این ارائه های رسمی نسخه Razr 5G را برای T-Mobile ، در رنگ “Blush Gold” منتشر کرد. همانطور که می بینید ، این رنگ بیشتر یک رنگ، دو رنگ است، دو رنگ طلایی و مشکی ، به روشی مشابه با رنگ قرمز Blush Gold Razr 2019.

یک بار دیگر می توانیم ببینیم که سنسور اثر انگشت دیگر روی لبه پایین نیست، این بدان معناست که احتمالاً زیر لوگوی موتورولا روی قاب پشتی قرار داشته باشد، کاری که موتورولا همیه انجام می دهد.

شایعات قبلی همچنین در مورد ارتقا دوربین اصلی به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی صحبت می کردند، در حالی که دوربین سلفی یک دوربین 20 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین انتظار می رود 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در داخل و یک باتری 2845 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ 18 وات داشته باشید. Razr 5G در تاریخ ۱۹ شهریور رونمایی می شود.

نظر شما درباره این رنگ خاص چیست؟ برای من که جذاب است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

گوهفون

The MTest MT

خدایا این مرز های بی ریختی رو جابجا کرده یعنی حاضرم با ای 42 با اون قاب پشتی مسخره ازدواج کنم و یه استارتاک رینبو(اونایی که یادشونه میدونن چه گندی بود)رو به فرزند خوندگی قبول کنم ولی اینو دست نگیرم

Taha

یه گوشی چقدر می‌تونه زشت باشه⁦☹️⁩

Milad7

خداوکیلی خرید این عتیقه مصداق بارز پول توی جیب ریختنه !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)