حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ ردمی ۸ رسما عرضه شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، ردمی

شیائومی در این مرحله حود را با آپدیت MIUI 12 مشغول کرده است، اما این شرکت همچنان در تلاش است تا برخی از تلفن های قدیمی خود را به اندروید ۱۰ برساند. جدیدترین مدل برای دریافت بروزرسانی با این نسخه از سیستم عامل، ردمی ۸ است. این دستگاه اکتبر گذشته با اندروید ۹ معرفی شد. امروز آپدیت اندروید ۱۰ ردمی ۸ رسما عرضه شده است. این آپدیت فعلا در بازار چین در دسترس است.

آپدیت اندروید ۱۰ ردمی ۸

آپدیت اندروید ۱۰ ردمی ۸

آپدیت اندروید ۱۰ ردمی ۸

به روزرسانی اندروید ۱۰ برای Redmi 8  متاسفانه رابط کاربری MIUI 12 را ارایه نمی کند. احتمالا نسخه آپدیت بعدی نیز برای آن وجود دارد. بنابراین هنوز هم با رابط کاربریMIUI 11 و نسخه 11.0.1.0 QCNCNXM روی اندروید ۱۰ ادامه خواهد داد.

گذشته از برجستگی نسخه جدید اندرویدی، این بروزرسانی وصله امنیتی امنیتی ژوئن 2020 و همچنین رفع اشکال معمول و پیشرفت های عملکرد را به همراه دارد. این بروزرسانی در حال حاضر فقط در چین موجود است، اما ما امیدواریم که خیلی زود آن را به زودی در جای دیگری مشاهده کنیم.

اگر به یاد داشته باشید ۸ ماه پیش بود که شیائومی ردمی ۸ (Redmi 8) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و اسنپدراگون ۴۳۹ رسما معرفی شد. این دستگاه در سه رنگ آبی٬ مشکی و قرمز و با قیمت پایه‌ی 112 دلاری برای نسخه‌ای با رم 3 و حافظه‌ی 32 گیگابایتی عرضه شد. البته یک نسخه‌ی قدرتمندتر با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه‌ی داخلی نیز وجود داشت که 126 دلار قیمت دارد.

این دستگاه همچنین بسیار محبوب است و هفته گذشته در ترنجی دیدیم که فروش ردمی ۸ از ۱۹ میلیون عدد دستگاه عبور کرد. شما ردمی ۸ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ این دستگاه را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اوه نوت ۸ آخرین گوشی میگیرتش😂

Mani

خدایا بسه دیگه……

Mani

من دیگه غلط بکنم از سری ردمی مخصوصا ردمی نوت گوشی بخرم

Babak

دوست عزیز فرقی نداره والا ۹ و ۱۰ . اتفاقا بهترین رام اولین رامی ه که شرکت رو گوشی میده. و اینکه احتمالا واسه نوت ه‍ با آخرین نسخه پوسته شیائومی یعنی اندروید ۱۰ و می یو آی ۱۲ با هم میاد

bh974

رو اندروید 10 هیچ تغییری نمیکنه تو ظاهر تغییر اصلی برا miui که باید دید کی عرضه میشه

alone wolf

کم کم به شیا فوش میدم
اخه note8 هم ادمه

ممد بمولا

شیا نوت 8 رو گوشی خودش حساب نمیکنه گمونم😂😂😂

Milad7

گوشی فوق اقتصادی… خصوصا برای ما

MohammadFarhaadi

خداییش کدوم برند اینقدر آپدیت برا پایین رده هاش میده؟تازه برندای دیگه گوشی با مشخصات ردمی هشت رو سه سال دیگه با همین پردازنده و قیمت چهارصد دلاری به عنوان میانرده میدن بیرون😵😵😵مثل اچ تی سی!یعنی من اعتماد به سقف اچ تی سی رو داشتم بامیخ حمله میکردم آمریکا بعدش با دمپایی روسیه رو تصرف میکردم😱😱😱

Mahdi

A2 core سامسونگ با اندروید ۸ عرضه شد با همونم میره زیر خاک ، آنرپلی با اندروید ۸ عرضه شد فقط ۹ رو گرفت و بس ، واسه این دوتا برند واقعا شرمساریه ، تعصبانه نمیگم ولی هواوی که تو دوربین و فروش حرف اول رو میزنه در بحث اپدیت دهی بعد ۴ تا برند قرار میگیره

AŁɪ

چرا نوت هشت رو نمیگی که آپدیت نگرفته؟؟ها!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)