حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی ردمی نوت ۷ رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، ردمی

ردمی نوت ۷ دستگاه بسیار محبوبی برای این زیربرند اقتصادی شیائومی بود و در حقیقت آغاز راه آن هم بود. متاسفانه بنا به هر دلیلی هنوز اندروید ۱۰ را دریافت نکرده بود و امشب می شنویم که آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی ردمی نوت ۷ رسما ارایه شده است. این آپدیت فعلا در چین ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی ردمی نوت ۷

دو هفته پیش بود که آپدیت اندروید ۱۰ ردمی 7a در چین به بازار عرضه شد. چند روز بعد، ردمی نوت ۷ پرو با یک بروزرسانی مشابه تحت آپدیت قرار گرفت و دیروز نیز Redmi 7 شروع به دریافت آن کرد. و اکنون نوبت به ردمی نوت ۷ است، اولین تلفن هوشمند دوربین ۴۸ مگاپیکسلی این برند که حالا با به روزرسانی پایدار اندروید ۱۰ در چین به دست کاربران می رسد.

شیائومی ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۶۰ با قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شد

شیائومی به دلیل پشتیبانی از اکثر دستگاه های خود برای سه نسخه MIUI شناخته شده است. اما در مورد نسخه اندروید اندروید هم نمی توان این را گفت. همانطور که فقط در مورد پرچمداران و برخی از میان رده ها فقط دو بار به روز می شود.

از ابتدا، سازنده گوشی های هوشمند چینی این عادت را دارد که نسخه اندرویدی گوشی های هوشمند خود را کندتر از سایر OEM ها به روز کند. امسال بدتر شد زیرا بسیاری از دستگاه های اقتصادیی که در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی شده اند هنوز اندروید ۹ را اجرا می کنند.

خوشبختانه، این دستگاه ها از این ماه شروع به دریافت به روزرسانی می کنند. گفته می شود، بروزرسانی اندروید ۱۰ برای Redmi Note 7 در چین با شماره ساخت V11.0.2.0.QFGCNXM ارائه شده است. نسخه های جهانی ممکن است از زمانی که برند شروع به انتشار در چین کند، متفاوت باشد.

شایان ذکر است که هم اکنون کل سری Redmi 7 / Redmi Note 7 بروزرسانی اندروید ۱۰ را در چین دریافت کرده است. اما این شرکت هنوز آن را در مناطق دیگر ارایه نداده است. این گوشی ها اکنون طی هفته های آینده به روزرسانی پایدار MIUI 12 را دریافت می کنند.

با گفتن این موضوع، امیدواریم که این برند به زودی نسخه جدید بروزرسانی اندروید ۱۰ را در سری Redmi 8 و Redmi Note 8 به بازار عرضه کند. اگر نمی دانید، ردمی Note 8 Pro قبلاً بروزرسانی را در همه مناطق دریافت کرده است.

شما ردمی نوت ۷ دارید؟‌آپدیت اندروید ۱۰ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

آقای لی جون شیائومی ردمی نوت هشت جوجه کباب هست
واسه ردمی هفت هم دادی واسه ما نه
ای لعنت بهت اصلا
من غلط کردم از سری ردمی گوشی خریدم

Mohammadr

نوت 8 از پرفروش ترین ها در دنیاس… بعد عجیبه ک اینقدر کم بهش توجه شده تو آپدیت دهی

alone wolf

برای note8 هنوز نیومد 😂😂

Mahdi

خیلی جالبه به پوکوفون بیشتر از گوشیای جدیدتر اهمیت داده میشه

hamid reza

سلام دوستان می9 تی 128 گیگ با ریجستری یدونه دست دوم هست 5800 میفروشه 1 ماه کارکرده 17 ماه هم از گارانتیش مونده بخرم یا نخرم اونیکه میفروشه معتبره

pooria

بگیر هرچی نگیری از دستت رفته

ahmad

بلاخره انجامش داد ولی تقریبا با فاصله زمانی فاحش که حتی معلوم نیس کی واسه گوشی ما بیاد

Milad7

گوش فوق العاده محبوبی بود 🙂

MohammadFarhaadi

چرا میگید کند تر از بقیه آپدیت میده برا اندروید!؟برا تمام گوشیاش دو تا آپدیت اندروید رو داره حداقل.تا پنج سال هم آپدیتای خودش.چرا به شرکتای معروف گیر نمیدید که یه آپدیت اندروید میدن کلا!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)