حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش ردمی ۸ از ۱۹ میلیون عدد دستگاه عبور کرد

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | ردمی، شایعات

هشت ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی ردمی ۸ (Redmi 8) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و اسنپدراگون ۴۳۹ رسما معرفی شد. این دستگاه اقتصادی محبوب از ردمی به نظر فروش قوی داشته و حالا آن ها رسما اعلام کردند که فروش ردمی ۸ از ۱۹ میلیون عدد دستگاه عبور کرد. این فروش برای سری مدل اقتصادی که قیمت بسیار خوبی هم دارد، قابل توجه است.

ردمی ۸

فروش ردمی ۸

فروش ردمی ۸

طبق اعلام رسمی شیائومی، فروش سری ردمی ۸ از ۱۹ میلیون دستگاه در بازار جهانی عبور کرده است. حال اینکه آیا سری ردمی ۸ شامل چه دستگاه هایی می شود عنوان نشده است. ما ردمی 8a را در کنار ردمی 8a Dual و ردمی 8a Pro نیز داریم که در مجموع ۴ عضو از این خانواده را شامل می شوند.

در جلو یک نمایشگر 6.22 اینچی اچ دی پلاس از نوع IPS LCD با یک بریدگی در بالای آن برای میزبانی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی f/2.0 قرار دارد. در پشت نیز یک ماژول دوربین دوگانه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی Sony IMX 363 با دیافراگم f/1.8 و اندازه پیکسل 1.4um دیده می‌شود. سنسور ثانویه٬ یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. این دوربین از فناوری تشخیص صحنه هوش مصنوعی با قابلیت شناسایی 33 موقعیت مختلف از جمله حیوانات خانگی وجود دارد. یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر ماژول دوربین این گوشی‌ها دیده می‌شود.

ردمی ۸

ردمی ۸

در قلب تپنده‌ی گوشی جدید شیائومی چیپست اسنپدراگون ۴۳۹ حضور دارد که با مدل 8A یکسان است٬ اما ظرفیت حافظه رم آن ۴ گیگ و حافظه‌ی آن نیز ۶۴ گیگ است. یک باتری غول پیکر 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیلانی از فناوری شارژ سریع 18 وات وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد؛ گرچه متاسفانه یک شارژر 10 وات در داخل جعبه‌ی گوشی قرار گرفته است. از دیگر قابلیت‌های این دیوایس می‌توان به رادیو FM بی‌سیم٬ یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون٬ مادون قرمز و بدنه‌ای با مقاومت در برابر پاشش آب اشاره کرد.

ردمی ۸ در سه رنگ آبی٬ مشکی و قرمز و با قیمت پایه‌ی 112 دلاری برای نسخه‌ای با رم 3 و حافظه‌ی 32 گیگابایتی عرضه می‌شود. البته یک نسخه‌ی قدرتمندتر با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه‌ی داخلی نیز وجود دارد که 126 دلار قیمت خواهد داشت. تاریخ عرضه‌ی این گوشی ۲۰ مهر اعلام شده بود.

نظر شما درباره ردمی ۸ چیست؟ از کاربران آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مفت نمی ارزه فقط باتریش خوبه، نه دوربین ، نه پردازنده و نه صفحه نمایش و از همه بدتر لوگوی ردمی پایین صفحه نمایش

UnderTaker

باشه.

Mahdi

رگبار منفی چرا ؟ کدوم موردی که گفتم اشتباه بوده؟ با این قیمت کی این گوشیو میخره ، دوستم ۳۳۰۰ اینو گرفته داداشم ۳۸۰۰ ردمی نوت۹ اس حالا خودتون بگین ارزش داره ۳۳۰۰ بدی به این مشخصات

bh974

داداش نوت 9 اس کجا 3800 میدن؟ازونور سر رفیقت کلا گذاشتن 3300 دادن بش امروز ک دلار رفت رو 20 تومنو فاکتور بگیری قیمت نسخه 32 2580 بود نسخه 64 2850

Mahdi

الان نه حدود یه ماه پیش

Dr.Nazer

نوت ۹ اس ۳۸۰۰؟!

دنیای موازی😍😍😍

Mahdi

قسم میخورم ۳۸۰۰ گرفت البته یه ماه پیش دوستم هم همون موقع ردمی۸ رو ۳۳۰۰ گرفت ، اصلا لازم نیست دروغ بگم چون دوتاشم شیائومیه

Dr.Nazer

چرا قسم میخوری حالا یه چیزی گفتم😐😂
حتماً اون موقع انقد بوده که میگی دیگه، الان که نابوده قیمتا…

Mahdi

با افسون هم راجع به قیمتش حرف زدیم اون گفت ۳۸۷۰ گرفته منم گفتم داداشم ۳۸۰۰ گرفته

UnderTaker

از نکات مثبت این گوشی میشه به کیفیت ساخت بسیار خوب و پنل پشتی بسیار زیبا، دوربین با سنسور قوی IMX363 که روی MI8 و پیکسل 4 و 4A هم به کار رفته، پشتیبانی از جی‌کم، باتری بزرگ، پشتیبانی از شارژ 18 وات و قیمت پایین اشاره کرد.
قدرت پردازنده‌اش هم در حد اسنپدراگون 625 هست.

نسخه 4/64 هم‌اکنون در فروشگاه شیائومی چین 799 یوان حدود 112 دلار هست.

Monarch

به قیمت امروز دلار 20 تومنی میتونیم با 22,400,000 ریال یکی از اینا بخریم بدون حساب مالیات و گمرکی و رجیستری و سود دلال

Mahdi

دوربینش خوبه پس چرا انقدر ضعیفه پردازندش پردازش تصویر خوب نداره ، خودم پوکوفون دارم دوربینش فوق العاده هست ولی اصلا از دوربین ردمی ۸ خوشم نیومد

UnderTaker

Mahdi

دوربینش بد نیست، انتظاراتِ شما بیش از حده.
این یه گوشی پایین‌رده‌اس.
ضمنا در حال حاضر قیمتش 2900 تا 3 هست.
نوت9s هم که گفتی، الان نزدیک 6 تومن شده نسخهٔ 128 گیگش.
دیجی کالا که روی همه فروشگاه‌ها رو سفید کرده و داره 6900 میده.
ظاهرا از قیمت بازار و ارز خیلی وقته خبر نداری.

Mahdi

یه سوال usb با فرمت nfts رو همه گوشیا باز میکنن؟

Mahdi

ولی جالبه قیمت این ثابت مونده و 9s رفته ۶ تومن

bh974

من واسه پدرم خریدم خیلی راضیه 5 روز یکبار میزنه به شارژ

alone wolf

گوشی خوبیه ولی پردازنده

Milad7

گوشی خیلی خوب و اقتصادی هستش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)