حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۲۵٪ بیشتر از گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G است

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ

به نظر می رسد که سامسونگ نمی خواهد از اشتباهات گلکسی اس ۲۰ اولترا درس بگیرد و جدیدترین گزارش ها می گویند که قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۲۵٪ بیشتر از گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G است. هر چند از مشخصات سخت افزاری بی‌نظیری بهره می برد اما این قیمت می تواند کاملا شوکه کننده باشد.

قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا

گلکسی Note 20 Ultra در این مرحله هنوز کمی مبهم است. یک ماه پیش گزارشی وجود داشت که درباره اینکه سامسونگ قصد ندارد عضوی با نام Ultra را در سری نوت ۲۰ معرفی کند و پس از آن لیستی از آن منتشر شد که نشان می دهد این خانواده تنها دو عضو خواهد داشت.

ما می دانیم که این رویداد حوالی ۱۵ مرداد ۹۹ انجام می شود و ما در حال انتظار نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس هستیم. برخی می گویند گلکسی نوت ۲۰ پلاس همان گلکسی نوت ۲۰ اولترا است و برخی می گویند اینجا هم با یک سه گانه روبه‌رو خواهیم بود. به هر صورت، این شایعه درباره گلکسی نوت ۲۰ اولترا است که ما می خواهیم آن را عضو بالارده خانواده گلکسی Note 20 بدانیم.

این نشت از چین منتشر شده که کل مشخصات مشخصات گلکسی Note 20 Ultra را در Weibo مشخص کرده است. حال بدیهی است، با توجه به اینکه تا کنون چیز زیادی در مورد دستگاه نشنیده ایم، از شما می خواهیم که احتمال اشتباه را برای این شایعات در نظر داشته باشید.

قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا

قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا

اکنون برگه مشخصاتی داریم تمام آنچه که دستگاه عرضه خواهد کرد را مشخص می کند. بهترین قسمت آن صفحه نمایش ۶.۹ اینچی AMOLED است که دارای رزولوشن QHD+ و همچنین رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. باتری آنقدر عظیم نیست که ممکن است برخی انتظار داشته باشند. این همان ظرفیتی را که می توان در گلکسی S20 پلاس پیدا کرد، را ارایه می کند اما باز هم، این فقط یک لیست مشخصات درز شده است، بنابراین به احتمال زیاد تغییراتی در نسخه نهایی وجود دارد.

یکی دیگر از مهمترین مواردی که گرفته می شود، قیمت است. این که گلکسی نوت ۲۰ اولترا احتمالا 9999 یوان هزینه دارد که تقریباً به 1400 دلار تعبیر می شود. در مقایسه با گلکسی اس ۲۰ اولترا و قیمت گذاری غیرمنطقی اش (!) منطقی به نظر می رسد، زیرا شاید ما سه دستگاه در این خانواده داریم. بنابراین، نقطه شروع می تواند ۱۰۰۰ دلار باشد. خب البته همین قیمت هم برای گلکسی نوت ۲۰ با نمایشگر تخت و پنل ۶۰ هرتز که پیش از این شایعه شده زیاد است.

نظر شما چیست؟ قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا را منطقی می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشق ۲۵ درصد امکانات اضافه شده شدم

hamid4_0

سلام،بچه ها به نظرتون لرزشگیر ویوو x50 pro plus بهتره یا هواوی p40pro plus?? به نظرمن لرزشگیر ویوو بهتره

smartiz

با این وضعیت کرونا وضعیت اقتصادی تو همه ی دنیا خرابه و فقط گوشیهای اقتصادی پرفروش ن ، البته ایران نظیر ندارد تو این اوضاع 😕

Dr.Nazer

به‌زودی شاهد نابودی سامسونگ خواهیم بود…

ممنون
بای

Elyas

ارزش پول ما پایین اومده ارزش دلار که پایین نیومده قیمتشو بالا برده که 😂😂😂
احتمالا با مقامات ما صحبتی داشتن

HasanHoseinPoor

باید با خودمون‌ ارزو‌ خریدش‌ به گور ببریم

AŁɪ

بنجلسونگ 📌

Mahdi

آروم آروم آسه قیمتا رو ببر بالا یهویی نبر😂

amirpers

چند وقت دیگه نوت رو باید بخریم 50 میلیون تومن.
مسخره است.

کانال گلکسی نوت:
sglnote

Milad7

رسما برای 40 میلیون تومان اماده بشید!

Milad7

بدبختی ما اینه که چند سال دیگه میگم یادش بخیر سال 99 عجب دوران ارزونی بود 😐

MohammadFarhaadi

خیلی خیلی معذرت میخام ولی وقتی یه گوشی رو تو این خراب شده باید چهل میلیون پول داد جاش رسما باید ش.ا.ش.ی.د تو مملکت.اینجا اگر هم قبلا امیدی بود که درست بشه دیگه بهش هیچ امیدی نیست.مسئولین و بالییها علنی میان دروغ آشکار میگن به مردم.مثل کی گفته دلار چهاروهفتصده یا کرونا دروغیه که د.ژ.م.ن به خورد مردم داده و…

alone wolf

باز سامسونگ باز گوشی های گرونش

Mahdi.L

قیمت بالاست اینطوری فروشش کم میشه.
آپدیت One UI 2.1 گلکسی نوت۹ رام ایران هم اومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)