حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک واقعیت مجازی اپل با طراحی ماژولار و دسته قابل تعویض ارایه می شود؟

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

ما قبلا شنیده بودیم که عینک واقعیت افزوده اپل با نام Apple Glass ارایه خواهد شد که خب شاید لزوما هم صحیح نباشد۰. در حالی که جزئیات خاصی در مورد ظاهر نهایی محصول وجود ندارد، ما می شنویم که این به طور بالقوه یک طراحی ماژولار می تواند باشد. طبق جدیدترین حق ثبت اختراع اپل، که توسط Patently Apple گزارش شده است، اپل گلس دارای دسته های جداشونده در طرفین مشخصات خواهد بود که باعث می شود در طراحی ماژولار باشد.

عینک واقعیت مجازی اپل

شرکت اپل با طراحی ماژولار این امکان را به کاربران می دهد که دسته های عینک خود را با دیگری تعویض کنند. حق ثبت اختراع اپل به نمایشگر با وضوح بالاتر، عمر باتری بزرگتر و طراحی جمع و جوز اشاره دارد. دو نوع اپل گلس وجود دارد، یکی می تواند برای مقاصد خارج از منزل با استفاده از باتری کم استفاده شود و یک نوع دیگر به طور بالقوه می تواند برای اهداف داخلی با وضوح بهتر طراحی شود.

عینک واقعیت مجازی اپل

عینک واقعیت مجازی اپل

طراحی ماژولار اپل گلس نیز به طور بالقوه فضایی برای لنزهای طبی را فراهم می کند. همچنین کاربران می توانند چندین جفت دریافت کنند و دسته ها نیز قابل جدا شدن و تعویض هستند. طراحی گلس اپل همچنین می تواند به معنای این باشد که دسته های آن مشخصات ظرفیت های مختلف باتری، درایورهای نمایشگر یا موارد دیگر را دارند. کاربران می توانند Apple Glass را مطابق با الزامات و ترجیحات خود دریافت کنند.

توجه داشته باشید که این فقط یک ثبت اختراع در این مرحله است و هیچ تائیدی در رابطه با طرح نهایی موجود نیست. از آنجا که تصمیم نهایی به اپل بستگی دارد، می تواند در هر زمان که لازم می دید، طرح را تغییر دهد. با این حال، اگر ما همین اطلاعات را در نظر بگیریم، طراحی ماژولار اپل گلس می تواند یک ظاهر زیبا و ظریف باشد.

عینک واقعیت مجازی اپل

عینک واقعیت مجازی اپل

ما هنوز درباره زمان رونمایی اپل گلس آگاه نیستیم. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که عینک های AR اپل در سال 2022 به بازار عرضه می شوند و 499 دلار قیمت دارند.

نظر شما در مورد طراحی ماژولار اپل گلس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

این اگر بتونه مثل اپل واچ کاربردی باشه و برنامه های واقعیت مجازی و استور اختصاصی بزرگ داشته باشه یه تکونی اساسی به محصولات پوشیدنی وارد میشه همون طور که اپل واچ اومد و اینقدر خوب ظاهر شد که حتی یه رقیب درست و حسابی هم تا الان براش نیومده.

alone wolf

اینده نزدیک است

Milad7

خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)