حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K40 یک تاییدیه دیگر گرفت

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ردمی، شایعات

به تازگی، یک مدل شیائومی با شماره مدل M2006J10C توسط 3C چین با یک شارژر ۳۳ وات تأیید شد. پیش بینی می شود این مدل با نام Redmi K40 در چین عرضه شود. M2006J10C اکنون مجوز رادیو را در چین از کمیته تنظیم مقررات رادیویی ایالتی چین (SRRC) دریافت کرده است. با دریافت این گواهینامه ها ردمی K40 یک گام دیگر به معرفی رسمی نزدیکتر می شود و طرفداران مشخصا منتظر این گوشی اقتصادی هستند.

ردمی K40

تنظیم کننده رادیویی چینی، ردمی K40 را برای استفاده در شبکه های 5G تأیید کرد. جای تعجب نیست، شاید مانند تلفن های K30 که به لطف چیپست های Snapdragon 865 و 765G خود 5G را ارایه کرده اند، این خانواده جدید هم از شبکه 5G پشتیبانی کند، این اصلا دور از انتظار نیست.

این تلفن هوشمند می تواند با نام Mi CC10 به بازار عرضه شود که همانطور که از نام آن مشخص است، جانشین Mi CC9 است که سال گذشته به بازار عرضه شد. با این حال، هیچ چیز در مورد این شناخته نشده است و ما باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم.

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد Redmi K40 مشخص نیست، Mi CC10 پیش از این شایعه شده بود و گفته می شود با کدگذاری CAS در دست توسعه است. این گزارش می گوید که دستگاه از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار است و مدل سامسونگ ایزوسل HM2 خواهد بود، یعنی نسخه بهبود یافته سنسور HM1 سامسونگ.

شیائومی Mi CC10 با زوم ۱۲۰ برابر ارایه می شود؟

پیش بینی می شود این گوشی از زوم دیجیتال 120x و زوم اپتیکال 12 برابر پشتیبانی کند. در قلب این گوشی از چیپست کوالکام Snapdragon 775G با پشتیبانی 5G بهره می برد.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی کی ۴۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

باتری نوت۹پرو و پرومکس ۱۲۳ ساعت

Mahdi

و امتياز الجی ولوت با دوال اسکرین ۷۹ ساعت که میشه گفت بد نیست واسه دو صفحه نمایش

smartiz

بالاخره mi cc10 یا k40

eftekharifar

از ریفرش ریت دیسپلی خبری هست؟

Milad7

منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)