حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi CC10 با زوم ۱۲۰ برابر ارایه می شود؟

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | شایعات، شیائومی

اخیرا تمایل به توانایی زوم زیاد برای موبایل های هوشمند دیده شده است. امروزه هرچه دستگاه پرچمدارتر باشد یا بخواهد اینطور دیده شود، سازنده همیشه در تلاش است تا با پارامترهای زوم اپتیکال یا دیجیتال روی کاربر تأثیر بگذارد. شیائومی از این روند دور نخواهد ماند. علاوه بر این قصد دارد یک رکورد تعیین کند. باور می کنید که شیائومی Mi CC10 با زوم ۱۲۰ برابر ارایه می شود؟ خب باید بگویم که این جدیدترین شایعه و تقریبا اولین شایعه درباره میان رده متمرکز بر دوربین این شرکت است!

شیائومی Mi CC10

یکی از منابع قابل اعتماد اعلام کرده است که شیائومی در حال تهیه یک تلفن هوشمند با نام کد CAS است و معرفی آن در ماه آتی میلادی برگزار می شود. نام تجاری محصول جدید ممکن است Xiaomi Mi CC10 باشد. همچنین، دوربین آن باید دارای زوم اپتیکال چشمگیر ۱۲ برابر باشد. علاوه بر این، با ارائه پشتیبانی از بزرگنمایی دیجیتال می توان آن را تا ۱۲۰ برابر افزایش دهد و حداقل روی کاغذ از گلکسی اس ۲۰ اولترا بهتر خواهد بود.

طبق انتظار دوربین اصلی Xiaomi CAS چند ماژول خواهد بود و سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright HM2 به عنوان دوربین اصلی عمل خواهد کرد. جالب اینجاست که این تلفن هوشمند با پشتیبانی از شبکه های نسل پنجم، ماژول NFC و تراشه هنوز معرفی نشده Snapdragon 775G تجهیز خواهد شد. البته این ها همه شایعات است.

شیائومی می

شیائومی می

به یاد بیاورید که فناوری بزرگنمایی اپتیکال نسبت به بزرگنمایی دیجیتال سنتی از جمله ایجاد عکس های با کیفیت بهتر هنگام عکسبرداری با بزرگنمایی در مسافت های طولانی، دارای مزیت قابل توجهی است. علاوه بر این، کاربر طیف گسترده ای از قابلیت های پس از پردازش فریم را دریافت می کند و این باعث آزادی زیادی برای خلاقیت می شود.

گفتنی است، در مدت زمان مشابه سال گذشته، شیائومی گوشی های هوشمند Mi CC9 و CC9e را در چین معرفی کرده است. هر دو دستگاه نمایشگرهای AMOLED ساخته شده توسط سامسونگ را دارند، مجموعه ای از اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش، به همراه دوربین های سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 سونی با دیافراگم f/1.79 داشتند.

چند ماه پس از آن شیائومی می سی سی ۹ پرو (Mi CC9 Pro) با دوربین پنج گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۴۰۰ دلار رسما معرفی شد. نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می CC10 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

دوست دارم منبعی که این همه به شایعه اصلی پر و بال داده رو بشناسم
اصلا صحبتی از ۷۷۵جی نشده بود تو شایعه اصلی…
حتی زوم هم گفته شده ۱۲ یا ۱۰ برابر اپتیکال نیست و فقط دیجیتالی تا ۱۲۰ برابر می‌ره یعنی کمتر از ۱۰ برابر اپتیکاله احتمالا…
و سنسور ایزوسل HM2 هم بر خلاف اسمش طبق شایعه اصلی نه تنها نسخه ارتقایافته HM1 نیست بلکه سایز پیکسل‌هاش هم کوچیکتره
اما این که چیپ جدید کوالکام روش سوار بشه منطقیه چون میدونیم کوالکام یه چیپ دیگه از سری ۷۰۰ در دست توسعه داره به عنوان جانشین ۷۶۵جی که ممکنه اسمش ۷۷۵جی هم نباشه

m.b

Xiaomishka

aliasad

تله فوتو وقتی کار امده که بایه دوربین هر مقدار زومی اپتیکال باشه نکه اون حدی که براش تعریف شده این مزخرفه تا کاربردی

m.b

سه ماه پیش فکر کنم گفته بودم یه گوشی با زوم 120 برابری تو راهه…
اگر 8-12 برابری اپتیکال باشه عالیه وگرنه یکی میشه مثل s20u که حد نهایتش به ‌درد استفاده نمیخوره…
(اگر یادتون باشه گفته بودم شیائومی ممکنه ترفند سامسونگ و هوآوی رو ترکیب کنه برای زوم تا به بیشترین نتیجه و در عین حال قابل قبول ترینشون برسه(استفاده از سنسور بزرگتر و پرمگاپیکسل اما با زوم اپتیکال قابل قبول))
همچنین برنامه دوربین زیر صفحه رو هم از شیائومی و اوپو داریم…
تا چهار ماه آینده حداقل سه گوشی فوق‌العاده جذاب داره شیائومی، بین کد نام های cas و cezanne و Apollo و verthandi

Cezanne که گوشی اقتصادی و به نظر من یه چیزی تو مایه‌های سلطان poco f1 هست(از نظر اقتصادی بودن) (poco f2 pro چون ریبرند بود همه چیشو میدونستیم و جذابیتش کم شده بود)

Cas میگن سری cc10 هست که به زودی میاد…

Apollo میگن یه پرچمداره که هرزگاهی ازش خبر میاد…

و verthandi گوشی مرموز و بدون خبر هست و بجز اسمش اطلاعاتی که چیه ازش موجود نیست…

شیائومی یه گوشی مخصوص زوم و یه گوشی با سنسور اصلی بسیار بزرگ همونطور که گفتم داره که قبلاً گفتم چون قیمت خیلی بالا میره فکر نمیکنم هر دو یک گوشی باشند و اخبار جدید هم حاکی از همین موضوع هست که گوشی مخصوص زومش از گوشی‌ای که بزرگترین سنسور اصلی رو داره جداست…
من دومی رو انتخاب میکنم…
نیم نگاهی به شارژر وایرلس 40 وات و سیمی 80 یا 100 وات هم باید داشته باشیم…
امیدوارم از این تکنولوژی هایی که داره به بهترین وجه استفاده کنه که حیف نشند…

persepolis

.
⚫ تست مقاومت Poco F2 Pro استقامت نسبتا خوب گوشی را نشان می دهد. بدنه گوشی از جنس آلومینیوم است که از دو سمت توسط محافظ گوریلا گلس ۵ احاطه شده است. لایه ای پلاستیکی میان نمایشگر و بدنه قرار گرفته که در حین سقوط ضربه را جذب و از آسیب به نمایشگر جلوگیری می‌کند. دوربین های پشت و سلفی توسط شیشه محافظت می‌شوند و از خراش های سطحی در امان هستند. در قسمت دور دوربین سلفی از پلاستیک شفاف استفاده شده، همچنين پشت دوربین سلفی از جنس پلاستیک است. اعمال فشار از دو طرف با وجود خمش نسبتا زیاد و ایجاد صدا، آسیبی وارد نمی‌کند و دستگاه تمامیت خود را حفظ می‌کند. دوربین سلفی گوشی در حین سقوط خود را به داخل جمع می‌کند تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کند.
.
⚫ زک در این بین چند ضربه به دوربین سلفی می‌زند که پس از بار سوم باعث می‌شود دوربین سلفی در جای خود ثابت مانده و عکس العملی از خود نشان ندهد. البته پس از چند مرتبه باز و بسته شدن به صورت نیمه کاره مجددا به روال عادی باز می‌گردد. به نظر می‌رسد دوربین سلفی این نسخه به ضربه کمی حساس باشد. خصوصا اینکه ردمی کی بیست پرو این تست را بدون مشکل پشت سر گذاشته بود. نمایشگر گوشی پس از تحمل ٣٠ ثانیه حرارت دچار لکه‌ای سفید رنگ می‌شود که پس از مدتی محو خواهد شد و مشکلی در عملکرد ان ایجاد نخواهد کرد.
.

bh974

این سری از شیائومی قیمتش بالاتره و زیاد اقتصادی نیس

bh974

مدل پرو***

Milad7

اگه قراره 20 تا به 100 ایکس زوم اس 20 اولترا اضافه بشه میخوام نشه 😐

Milad7

ولی اگر واقعا زومش 12 برابر اپتیکال باشه میشه به کیفیتش امید داشت 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)