حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی تب اس ۴ با One UI 2.1 رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

مدتهاست که سامسونگ آپدیت اندروید ۱۰ را یا با One UI 2.0 یا با One UI 2.1 به موبایل های خود ارایه کرده است. سرانجام سامسونگ امروز آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی تب اس ۴ با One UI 2.1 را رسما ارایه کرده است. اکنون بروزرسانی جدید نرم افزار در فرانسه در دسترس کاربران است، اما در حال حاضر محدود به نسخه LTE تبلت است. نسخه وای-فای Galaxy Tab S4 ممکن است بعد از چند هفته بروزرسانی شود.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی تب اس ۴

آپدیت جدید نرم افزار Galaxy Tab S4 LTE با شماره مدل (SM-T835) نسخه سیستم عامل T835XXU4CTF5 ارائه شده است و رابط کاربری One UI 2.1 را به تبلت می آورد. پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۰ نیز جزئی از بروزرسانی جدید است. از آنجا که این یک به روزرسانی قابل توجه است، به احتمال زیاد سایز زیادی خواهد داشت، بنابراین توصیه می کنیم از Wi-Fi برای بارگیری جدیدترین نرم افزار ساخت استفاده کنید.

به روزرسانی اندروید ۱۰ حالت Dark Dark، آیکون ها و رنگهای تازه، انیمیشن های نرمتر و ژست ناوبری تمام صفحه Google را به Galaxy Tab S4 می بخشد. سایر ویژگی ها عبارتند از: بهزیستی دیجیتال، به اشتراک گذاری موسیقی، اشتراک سریع، سامسونگ دیلی (جایگزین صفحه اصلی Bixby) و برنامه جدید گالری.

این به روزرسانی همچنین دارای یک طرح بهبود یافته در برنامه دوربین، متن بهتر در زمینه تصاویر پس زمینه و یک بخش مراقبت مجدد دستگاه است.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی تب اس ۴

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی تب اس ۴

 

برنامه های سامسونگ مانند ماشین حساب ، تقویم ، مخاطبین ، فایل های من ، یادآوری کننده ها ، سامسونگ اینترنت و صفحه کلید سامسونگ با بروزرسانی اندروید 10 در Galaxy Tab S4 ویژگی های جدید و طراحی دریافت کرده اند. پنل SmartThings در بخش تنظیمات سریع جایگزین Media and Devices شده است. ویژگی های قابلیت دسترسی بهبود یافته شامل صفحه کلید با کنتراست بالا، طرح بندی متن بزرگ و امکان گوش دادن به گفتار زنده است.

اگر شما یک کاربر Galaxy Tab S4 LTE در فرانسه هستید، ممکن است تاکنون این اعلان را برای به روزرسانی Android 10 دریافت کرده باشید. اگر قبلاً آن را دریافت نکرده اید، می توانید با رفتن به تنظیمات »به روزرسانی نرم افزار و ضربه زدن بر روی دانلود و نصب، گزینه بروزرسانی را به صورت دستی بررسی کنید.

شما گلکسی تب اس ۴ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب مبارک دارندگانش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)