حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی تب اس 4 مشکی و سفید در یک ویدیو کوتاه دیده شدند

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ، شایعات

پیش از این رندرهای گلکسی تب اس 4 و S Pen جدید آن در دو رنگ مشکی و سفید لو رفته بود، حدودا دو هفته پیش اما حالا گلکسی تب اس 4 مشکی و سفید در یک ویدیو کوتاه دیده شدند که دیدنش خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را ببینیم.

همانطور که می بینید به نظر می رسد گلکسی تب اس 4 حتی برای نمایش در برخی بازارها وجود دارد، حال آن که به صورت رسمی رونمایی نشده است. انتظار می رود گلکسی تب اس 4 همزمان با گلکسی نوت 9 در تاریخ 18 مرداد رونمایی شود. در این ویدیو کوتاه تنها دو رنگ از گلکسی تب اس 4 را می بینیم که همان مشکی و سفید است.

همچنین دیگر شایعات از جمله نمایشگر کم حاشیه تر با نسبت تصویر 16:10 را شاهد هستیم که کلیدهای اندروید روی نمایشگر نشان داده می شود. در حقیقت این اولین نسل تبلت های سامسونگ است که چنین تغییری را ارایه می کند. علاوه بر آن حسگر اثرانگشت نه روی قاب پشتی وجود دارد و نه روی قاب جلویی که این به معنی تایید این است که گلکسی تب اس 4 با سیستم Intelligent Scan عرضه خواهد شد.

مشخصات گلکسی تب اس 4 با شایعه چهار ماه پیش آن هیچ تفاوتی ندارد. در حقیقت همه شایعات آدرس یک دستگاه را به ما می دهند. گلکسی تب اس 4 تبلتی که حسگر انگشت ندارد و تنها به اسکنر عنبیه چشم متکی است. مشخصات سخت افزاری آن از جمله چیپست اصلی مربوط به پرچمدارهای سال 2017 است و به صورت کلی یک تبلت خیلی قابل پیش بینی خواهد بود.

 چیپست اسنپدراگون 835 با 4 گیگابایت حافظه رم برای گلکسی تب اس 4

چیپست اسنپدراگون 835 با 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی از جمله مشخصاتی است که در لیست مشخصات آن می درخشد. نمایشگر 10.5 اینچی QHD سوپر امولد از آن بخش هایی است که شخصا دوستش دارم و دوربین های قابل پیش بینی تر 13 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربین سلفی برای ثبت خاطرات شما مانند هر تبلت دیگری، تمرکزی بر عکاسی و فیلم برداری با کیفیت ندارند.

می دانیم که قلم گلکسی نوت 9 می تواند مجهز به بلوتوث باشد و اگر اینطور باشد، S Pen گلکسی تب اس 4 هم همینطور خواهد بود! این طراحی جدید که کمی جمع و جور تر از قلم گلکسی تب اس 3 است و گویا یک چراغ وسطش دارد، می تواند تایید کند که این قلم هم بلوتوث دارد. متاسفانه یا خوشبختانه سامسونگ گیره بالای قلم را که برای قرار دادن سر جیب بود را برداشته است!

سیستم عامل اندروید 8.1 و باتری 7300 میلی آمپری از جمله نقاط مثبت گلکسی تب اس 4 خواهد بود. نظر شما چیست؟ گلکسی تب اس 4 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرداد پر هیجان برای سامسونگ
گلکسی نوت ۸
گلکسی واچ
گلکسی تب اس ۴

در ضمن، طولانی ترین ماه گرفتگی قرن ۲۱ رو امشب از دست ندید. توی پیج اینستاگرامم با سوپرزوم کانن در خدمت فالورها هستم.

Amin

آی‌دیتو بنویس حاجی?

Naranj

بهترین تبلت اندرویدی هست
فقط کاش سیم کارت بخوره و اسپیکر استریو باشه

Mohammadrzf

بهترین هست اما کاش مشخصات بهتری رو به کار میبرد

mosayebso

گویا نوت ۹ به نسل جدید خنک کننده ها مجهز شده و ب عنوان ی دستگاه گیمینگ هم بحساب میاد

Naranj

منبع؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)