حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی تب اس ۴ احتمالا ۱۰ مرداد خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

می دانیم که سامسونگ می خواهد یک تبلت پرچمدار برای سال ۲۰۱۸ معرفی کند. این تبلت گلکسی تب اس ۴ نام دارد و در شایعات خواندیم که قرار است همراه با گلکسی نوت ۹ معرفی شود. تاریخ معرفی رسمی گلکسی نوت ۹ رسما ۱۸ مرداد ماه است اما امروز در شایعه می‌شنویم که گلکسی تب اس ۴ در تاریخ ۱۰ مردادماه یعنی ۳ روز دیگر رسما معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طبق گزارش AndroidHeadlines انتظار می رود سامسونگ تبلت گلکسی تب اس ۴ را نه همزمان با مراسم UNPACKED گلکسی نوت ۹ و نه نمایشگاه IFA 2018، بلکه تاریخ ۱ آگوست یعنی برابر با ۱۰ مرداد ماه معرفی می شود. هرچند ما شایعاتی درباره مجموعا ۴ تبلت جدید از سامسونگ برای سال ۲۰۱۸ می شنویم اما به نظر می رسد تاریخ ۱۰ مرداد فقط برای تبلت پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی تب اس ۴ است.

تا کنون می دانیم گلکسی تب اس 4 با سیستم Intelligent Scan عرضه خواهد شد و مشخصات گلکسی تب اس 4 با شایعه چهار ماه پیش آن هیچ تفاوتی ندارد. در حقیقت همه شایعات آدرس یک دستگاه را به ما می دهند. گلکسی تب اس 4 تبلتی که حسگر انگشت ندارد و همانطور که گفتیم، تنها به اسکنر عنبیه چشم متکی است. مشخصات سخت افزاری آن از جمله چیپست اصلی مربوط به پرچمدارهای سال 2017 است و به صورت کلی یک تبلت خیلی قابل پیش بینی خواهد بود.

چیپست اسنپدراگون 835 با 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی از جمله مشخصاتی است که در لیست مشخصات آن می درخشد. نمایشگر 10.5 اینچی QHD سوپر امولد از آن بخش هایی است که شخصا دوستش دارم و دوربین های قابل پیش بینی تر 13 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربین سلفی برای ثبت خاطرات شما مانند هر تبلت دیگری، تمرکزی بر عکاسی و فیلم برداری با کیفیت ندارند.

شما فکر می کنید گلکسی تب اس ۴ سه روز دیگر رسما معرفی شود؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

با دلار 10000 تومنی میشه خرید یا نمیشه

دکتر رسول آریان

با دلار ۱۰ هزار تومنی گلکسی J هم نمیشه خرید!

Note_kayhan

رسول جان یه تحقیق کن ببین چجوریاست دشمن مجازی داری این حجم منفی داره همه کامنتات

دکتر رسول آریان

تحقیق نمیخواد. الان به همین کامنت خودت نگاه کن. چنتا منفی داره؟ ۱۵ تا. من الان در عرض ۳ دقیقه، خودم یک نفری برات ۱۵ تا منفی زدم.

سایت مشکل داره این قسمتش. به آقای عطا.یی هم گفتیم ده بار، کار خاصی انجام نمیده!
این سایت با وردپرس ساخته شده. هزاران قالب داره وردپرس. حتی صدها مدل بخش کامنت نویسی.

به ایشان گفتم که یا این مشکل رو رفع کنید، یا کلا مثل سایت x، بخش کامنت نویسی رو بدون مثبت و منفی کنید. گفتن باشه، ولی اتفاقی رخ نداده تا الان.

حالا شما فرض کن که یک آدم بیکاری، که هیچ هنری نداره که حتی کامنت بذار و تراوشات مغزیش رو بروز بده، به خاطر اینکه برند مورد علاقه اش داره ورشکست میشه، راه میوفته میاد، هر کامنتی از من و یکی دوتا از طرفداران سامسونگ میبینه، منفی بارون میکنه. انقدر از من بدش میاد که من اگر کامنت بذارم و بگم: سلام حال شما خوبه؟ باز هم ممکنه ۱۰ تا منفی براش بزنه. البته این مساله خیلی برای من مهم نیست. چون از روی IP و حساب کاربری میشه بهش رسید یا حتی اون رو Ban کرد.

اما به هر حال خوب نیست که این باگ توی سایت باشه. اعتبار و ارزش سایت رو کم میکنه‌.

دکتر رسول آریان

قابل توجه آقای عطایی ☝️

دکتر رسول آریان

آقا تغییر بزرگ فدای سرتون، درخواست اعضا در حد تغییر متوسط هم نیست.
۵۰ تومن بده یه برنامه نویس، بگو این تیکه اش رو برات تغییر بده. با چند خط کدنویسی میشه باگش رو رفع کرد.

Note_kayhan

پس منتظریم اقا سینای گل این مشکل منفی ها رو حل کنه چون یه کم بچه و قلی مجازی تو سایت وارد شدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)