حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش دانلود و نصب iOS 14 بتا به روش OTA (بدون از دست دادن اطلاعات)

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

امشب در ترنجی خواندیم که سیستم عامل اپل iOS 14 رسما معرفی شد. همچنین بررسی کردیم که آپدیت iOS 14 برای چه آیفون هایی ارایه می شود. ما برای شما آموزش دانلود و نصب iOS 14 بتا به روش OTA (بدون از دست دادن اطلاعات) را آماده کرده ایم. اگر دوست دارید نسخه پیش نمایش iOS 14 را نصب کنید، این آموزش برای شماست.

آموزش دانلود و نصب iOS 14 بتا به روش OTA

شما می توانید iOS 14 / iPadOS 14 بتا را از طریق آیفون و آی پد خود دانلود کنید بدون اینکه فایل ها یا تنظیمات خود را حذف کنید.

نصب نرم افزار بتا می تواند یک کار دشوار باشد، به خصوص در آیفون یا آیپد ، جایی که کامپیوترها و کابل ها به عنوان اشیاء کوچک لازم برای نصب نرم افزار جدید ظاهر می شوند، واقعا عجیب می شوند. اما خوشبختانه، به لطف قدرتهایی که در اپل وجود دارد، می توانید iOS 14 / iPadOS 14 بتا را از طریق OTA دانلود و نصب کنید.

تمام آنچه شما نیاز دارید یک عضویت در “برنامه توسعه دهندگان اپل” است که می توانید در اینجا ثبت نام کنید. این مبلغ سالانه 99 دلار را برای شما هزینه خواهد داشت. بنابراین قبل از پیشبرد آن را در ذهن داشته باشید.

iOS 14

iOS 14

آموزش

توجه: ایده خوبی است که قبل از این کار از همه چیز نسخه پشتیبان تهیه کنید، مگر اینکه واقعاً بخواهید کمی پرماجرا احساس کنید.

مرحله 1. با استفاده از iPhone یا iPad خود وارد وب سایت برنامه توسعه دهنده اپل شوید.

مرحله 2. به بخش دانلودها بروید.

مرحله 3. در اینجا، بتای iOS 14 و iPadOS 14 را پیدا کنید. دکمه آبی “Install Profile” را در کنار بارگیری موجود مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید.

مرحله 4. از شما سؤال خواهد شد که می خواهید این آپدیت را نصب کنید و iPhone یا iPad خود را به عنوان دستگاه مورد نظر انتخاب کنید. در این مرحله ممکن است از شما خواسته شود پروفایل نصب شده را مجاز کنید، بنابراین به قسمت تنظیمات> عمومی> پروفایل ها بروید و این کار را انجام دهید.

مرحله 5. اکنون iPhone یا iPad خود را مجدداً راه اندازی کنید. ممکن است این کار را با رفتن به تنظیمات> عمومی انجام دهید و سپس در پایین روی دکمه خاموش ضربه بزنید. چند ثانیه دستگاه را روشن کنید.

مرحله 6. پس از پشتیبان گیری ، به Wi-Fi وصل شوید ، آداپتور دیواری را وصل کنید و سپس به تنظیمات> عمومی> به روز رسانی نرم افزار بروید.

مرحله 7. به محض نمایش بتا iOS 14 / iPadOS 14 ، روی دانلود و نصب ضربه بزنید.

مرحله 8. اکنون iPhone یا iPad شما بارگیری به روزرسانی را شروع می کند. سپس آماده خواهد شد ، توسط اپل تأیید و نصب می شود. این کل فرآیند ممکن است از پانزده دقیقه تا یک دقیقه طول بکشد، کاملاً بسته به مدل دستگاه شما و میزان فایل ها و سرعت اینترنت شما و حجم داده ها روی دستگاه شما است.

پس از اتمام نصب، می توانید شروع به استفاده از دستگاه خود کرده و iOS 14 / iPadOS 14 بتا را تجربه کنید.

شما آپدیت iOS 14 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

متشکر 🙂

Milad7

در کل نصب نسخه ی بتا توصیه نمیشه ناپایدار و اغلب هراه با باگ هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)