حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ایکس ۱۰ مکس را در واقعیت ببینید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | آنر

گزارش های اخیر نشان می دهد که Honor در حال برنامه ریزی رویداد بعدی خود در تاریخ ۱۴ تیر ۹۹ برای معرفی تلفن های هوشمند جدید است. امروز یکی از منابع داخلی به Weibo رفت تا یک عکس واقعی از آنر ایکس ۱۰ مکس به اشتراک بگذارد. اگر شما هم علاقه دارید می توانید در ادامه Honor X10 Max را در واقعیت ببینید.

آنر ایکس ۱۰ مکس

نمای جانبی ادعا شده آنر X10 Max نشان می دهد که بدنه بسیار باریکی دارد. سمت چپ دستگاه تقریبا چیزی نیست زیرا تنها دارای یک شکاف سیم کارت به سمت بالا است.

جذابیت عمده Honor X10 Max این است که با نمایشگر بزرگ وارد بازار خواهد شد. همین منبع پیش از این فاش کرده بود که به صفحه نمایش 7.09 اینچی مجهز است. مشخص نیست که این یک پانل LCD یا OLED است. پیش بینی می شود که با پشتیبانی از طیف رنگی DCI-P3 وارد شوید. برای پایین نگاه داشتن قیمت و طبق سابقه، انتظار پنل LCD دارید اما پنل OLED اگر باشد، فروشش بهتر می شود.

برخی گزارش ها ادعا می کردند که Honor X10 Max از نمایشگر کم حاشیه ای برخوردار است و یک دوربین سلفی پاپ آپ مانند Honor X10 5G که ماه گذشته وارد بازار شد، دارد. با این حال در تصویر بالا حضور دوربین سلفی کاملا مشخص است و احتمالا در ناچ قطره ای است.

شایعات حاکی از آن است که این دستگاه می تواند با توسط تراشه کایرین ۸۲۰ شود که در آنر X10 5G هم وجود داشت. شکل بزرگ این گوشی نشان می دهد که می تواند یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری یا بزرگتر را در خود جای دهد. همچنین انتظار می رود با پشتیبانی از شارژ سریع وارد سیستم شوید.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی بزرگ بالای ۷ اینچی میان رده آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

این عکس که دوربین سلفی پانج وسط دیده میشه .نمایشگر ۷.۱ اینچی فوق العاده هست .خعلی گوشی خوبیه اگر قیمتش ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار باشه

Dr.Nazer

۷ اینچ!
من با زندگی خداحافظی میکنم

Milad7

دکتر صفحه نمایش بزرگ دوست نداری؟؟؟

pooria

بچه ها بسیار به کمکتون محتاجم این لپتاپ رو ببینید میشه صفحش رو درست کرد؟ چون lcd ئه این هاله اول سمت راست بود پرید رفت چپ
http://uupload.ir/files/hv0y_img_20200621_221153.jpg

bh974

من ی هواوی داشتم ضربه خورد اینجوری شد بعضی وقتا میرفت ولی اخرم درست نشد

Milad7

خوبه بد نیست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)