حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر آنر ایکس ۱۰ مکس از نوع RGBW خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | آنر

هواوی و برند فرعی آن آنر، هنوز هم چندین تلفن هوشمند را در بازار عرضه می کنند. پس از ممنوعیت اولیه دولت ایالات متحده، ما فکر کردیم که این شرکت در برخی مناطق کند خواهد شد. با این حال، این طور نبوده و به نظر می رسد که این ممنوعیت حتی یک عامل کاتالیزور برای هواوی است. در حالی که هواوی مشغول کار روی سری Mate 40 است که قرار است اواخر امسال وارد بازار شود، آنر روی چیز دیگری است. امروز، Honor به طور رسمی برخی از اطلاعات در مورد آینده Honor X10 Max را اعلام کرد. طبق اعلام این شرکت، نمایشگر آنر ایکس ۱۰ مکس از نوع RGBW خواهد بود. این امر باعث افزایش روشنایی، مصرف انرژی پایین و تجربه بهتر تماشای کلی می شود.

نمایشگر آنر ایکس ۱۰ مکس

نمایشگر آنر ایکس ۱۰ مکس

نمایشگر آنر ایکس ۱۰ مکس

نمایشگر RGBW ویژگی ای است که برای پرچمداران Huawei و سری P استفاده شده است. تأثیر این ویژگی در صفحه نمایش بسیار قابل توجه است. این یکی دیگر از مزایای دیگر برای Honor X10 Max است که بدیهی است بدون GMS وارد خواهد شد. بدون شک بازار گوشی های هوشمند این کشور در اروپا با مشکل روبرو است اما در چین بسیار خوب عمل می کند.

در حقیقت، حمایت در چین به طور گسترده افزایش می یابد و چینی ها این توان را دارند. هر چند شاید این گسترش ممکن است ضعیف باشد اما آمار و ارقام بسیار خوب است. در حقیقت، تولید کننده چینی اخیرا از سامسونگ پیشی گرفت تا به عنوان شماره یک تلفن هوشمند در جهان تبدیل شود.

برگردیم به آنر ایکس ۱۰ مکس، گمانه زنی های زیادی در مورد این دستگاه وجود دارد. براساس گزارش ها، این تلفن هوشمند از صفحه نمایش 7.09 اینچی بهره می برد و سازنده آن نمایشگر JDI است. این صفحه نمایش از 100٪ طیف رنگ DCI-P3 پشتیبانی می کند و بالاترین میزان روشنایی آن 780nit است. همانطور که قبلاً نیز گفتیم ، این صفحه نمایش 7.09 اینچی از فناوری RGBW که Huawei Mate و سری P استفاده کرده است، استفاده می کند. روشنایی بهتر صفحه نمایش و کاهش قدرت از جمله مزایای آن است.

براساس اطلاعات اخیر، این نمایشگر از طراحی ناچ قطره ای استفاده کرده و از وضوح تصویر 2280 در 1080 برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، این تلفن هوشمند همچنین دارای بلندگوهای دوگانه استریو همسان (روی لبه بالا مشخص است) و همچنین یک سنسور اثر انگشت جانبی است. در همین زمان، گزارش هایی مبنی بر اینکه Honor X10 Max یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 22.5W پشتیبانی می کند.

در مورد پردازنده اینجا آنر باید به MediaTek اعتماد کند. درمورد این امر اشتباه نکنید، تراشه های دایمنسیتی مدیاتک یکی از بهترین تراشه های 5G در بازار است. این تراشه ها بالاتر از تراشه های 5G میان رده Qualcomm است. این تلفن هوشمند از دایمنسیتی ۸۰۰ استفاده خواهد کرد. طبق زنجیره تأمین، Honor X10 Max ممکن است به اولین تلفن همراه 7 اینچی 5G دنیا تبدیل شود.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر ایکس ۱۰ مکس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

این نمایشگرها خوبن واقعا
من تو جی ۷ پلاسم تجربه کردم
یادش بخیر صفحه پر نور و بوم باکس

m.b

780nit!
یک lcd و 780 نیت خیلی عالیه…
اگر یادتون باشه سر تصویر برداری هم گفته بودم فرمت rgbw تحولی در نورگیری هست…
دقیقاً سر نمایشگر ها هم همچین خاصیتی داره و نور تصاویر رو بالا میبره…
گویا صفحه‌ش تولید ژاپن دیسپلی هست که اینم عالیه… Mi 4 خودمم ساخت ژاپن دیسپلی هست… ازش خیلی راضیم…

Mahdi

780😍😍😍 چرا شیائومی نمیره سمتش؟

m.b

چون شیائومی تو این قیمت از آمولد سامسونگ استفاده کرده…

Mahdi

قیمتش بالاست؟

m.b

هوآوی؟
نه حدود 300 باید باشه…

Milad7

بعیده حرف خاصی برای گفتن داشته باشه!

MSK

این فناوری عالیه من خودم اولین گوشی با این فناوری را دارم میت 10 عالیه تو روشنایی تو آفتاب خیلی خوبه بهتر از a50 a70 سامسونگ عمل میکنه و شفافیت و کیفیت خیلی خوبی داره خیلی خوبه که تو میان رده ازش استفاده کرده من واقعا از صفحه ال سی دی گوشیم راضیم

MSK

راستی اینم اضافه کنم توی مصرف شارژ خیلی تاثیر داره الخصوص برای کسایی که زیادی تو نت میچرخن ای نوع نمایشگر عالیه هم رنگ سفید خیلی بهتری ارائه میده نسبت به بقیه نمایشگر ها هم مصرف شارژ خیلی کمتری داره

سپیده دم

عالیه در میت 20 تجربه ش کردم روشنایی بالایی دارن و مصرف کم مخصوصا در نمایش رنگ سفید یک نکته ی دیگه ایی هم که وجود داره شارپ بودن بیشتر این نمایشگر ها هست یعنی یک نمایشگر چهار زیرپیکسله فول اچ دی با یک نمایشر qhd امولد الماسی برابری می کنه از لحاظ شارپ بودن چه بسا بیشتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)