حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلندگو استریو آنر X10 Max را در واقعیت ببینید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | آنر

اولین مرتبه یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آنر X10 Max با نمایشگر ۷.۰۹ اینچی و دایمنسیتی ۸۰۰ ارایه می شود. پنج روز پیش هم نمایشگر آنر ایکس ۱۰ مکس از نوع RGBW خواهد بود. امروز اما تصاویری منتشر شده که می توانید در آن بلندگو استریو آنر X10 Max را در واقعیت ببینید. این دستگاه غول پیکر با این دو بلندگوی استریو همسان می تواند به ابزار مناسبی برای بازی تبدیل شود.

بلندگو استریو آنر X10 Max

لبه بالا که در تصویر اصلی مطلب می بینید، خروجی بلندگوی دوم آنر X10 Max است. به نظر می رسد که این بلندگو دقیقا مانند بلندگوی لبه پایین باشد. این یعنی دستگاه دارای بلندگوی استریوی همسان است.

پیش از این موبایل های ما اکثرا بلندگوی استریو داشتند اما بلندگوی دوم همان بلندگوی مکالمه است. این سبب می شود که صدای استریو ناهمسان باشد و تجربه واقعا بلندگوی استریو را نداشته باشید. در حقیقت این طرح در بلندگو در تکمیل همدیگر صدا تولید می کنند.

همچنین میکروفون دوم برای حذف نویز محیطی روی لبه بالا قرار دارد. از این زاویه به خوبی مشخص است که برجستگی دوربین خیلی زیاد نیست.

بلندگو استریو آنر X10 Max

بلندگو استریو آنر X10 Max

در لبه پایین شاهد بلندگوی اصلی هستیم که در کنار آن پورت USB C و جک ۳.۵ میلی متری صدا قرار دارد. همینطور میکروفون اصلی مکالمه نیز اینجاست.

نظر شما چیست؟ برای خرید یک موبایل غول پیکر با نمایشگر حدود ۷.۱ اینچی به بلندگوی استریو همسان برای شما جذاب است؟ برای من که هست!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی عالیه که اسپیکر استریو داره 😛

Amir galaxy

داره جذاب میشه!

MSK

چه گوشی جذابی من ازش خوشم میاد و با صفحه بزرگم مشکلی ندارم همه مشخصاتش عالیه برا گیمم خیلی خوبه فقط نبود گوگل کمی اذیت میکنه مبارک خریدارش امیدوارم با قیمت مناسب بیاد که مردم توانشو داشته باشن بخرن اگه قیمت رقابتی خوبی بزاره چون هم صفحه اش هم بقیه مشخصاتش خوبه شاید با نبود گوگل بشه کنار اومد😊

علی شیخ زاده

یادش بخیر قبلا یه گوشی با همچین مشخصاتی میدیدیم ذوق میکردیم
الان دیگه همون ذوق هم نمیتونیم بکنیم😒

Dr.Nazer

به‌نظرم بهتره که همه‌ی گوشی‌هایی که اسپیکر استریو دارن از ترکیب دو اسپیکر همسان استفاده کنن، مثل می ۱۰ / پرو شیائومی یا همین آنر ایکس ۱۰ مکس.
هرچند اضافه کردن اسپیکر مکالمه به دو اسپیکر و سه‌تایی شدنشون هم میتونه چیز خیلی جذابی باشه!😁

AŁɪ

خیلی نازه💕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)