حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعطیلی مجدد فروشگاه های اپل به دلیل کرونا

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

پیش از این کرونا باعث تعطیلی فروشگاه های اپل شده بود اما با کاهش وخامت اوضاع، این برند فروشگاه های فیزیکی‌ش را دوباره باز کرد. حالا اما امشب خبر می رسد که به دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا، اپل ۱۱ فروشگاه خود در ایالت های مختلف امریکا را دوباره تعطیل کرده است. تعطیلی مجدد فروشگاه های اپل به دلیل کرونا می تواند یک هشدار ضمنی درباره افزایش بیماری کرونا در امریکا باشد.

تعطیلی مجدد فروشگاه های اپل به دلیل کرونا

بسته شدن اپل استور ایتالیا

اپل روز گذشته اعلام کرد به طور موقت برخی از فروشگاه های خود در ایالت های فلوریدا، آریزونا، کارولینای جنوبی و کارولینای شمالی در آمریکا را دوباره تعطیل می کند.

دلیل این امر افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشور اعلام شده است. طبق بیانیه اپل  ۱۱ فروشگاه در ایالت های گفته شده تعطیل می شوند. پس از اعلام این خبر ارزش سهام اپل در بورس ۰.۵ درصد کاهش یافت.

پس از تعطیلی فروشگاه های اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا در آمریکا، این شرکت تصمیم داشت ۱۰۰ فروشگاه خود را دوباره بازگشایی کند. اما تعداد موارد ابتلا به ویروس در آمریکا همچنان در حال افزایش است به طوریکه بیش از ۲.۲ میلیون نفر به آن مبتلا شده اند.

در ماه می، دیردره اوبراین مدیر بخش خرده فروشی اپل طی نامه ای سرگشاده به مشتریان اعلام کرد بود اطلاعات و آمار محلی را بررسی می کند و با توجه به این اطلاعات احتمال تعطیلی دوباره فروشگاه ها وجود دارد.

فکر می کنید کرونا تا چه زمانی بازار را تحت تاثیر قرار دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alone wolf

اخه حیف شد

Milad7

پس موجودی بازار یه مقدار کم میشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)